Mijn Volgers

donderdag 21 april 2011

Boekenlegger

Goedeavond dames,

Wat hebben we toch verschikkelijk mooi weer, te mooi om binnen te zitten knutselen.
Daarom komt er van mij ook weinig langs deze dagen, ik ben heerlijk buiten in de tuin bezig en woensdag de hele dag naar de ouste dochter en haar neefje (onze kleinzoon) geweest.
Deze boekenlegger had is al zover klaar op dit afdrukje na om in te kleuren en heb dat dus vandaag gedaan. Ik vind dit wel een passend plaatje voor op de boekenlegger.
Dit is de andere kant ervan, met een afdrukje van Magnolia erop en wat hotfix pareltjes. Het papier wat ik gebruikt heb is van Maja.
Ik geef deze boekenlegger aan onze oudste dochter, zij gaat altijd met de trein naar haar werk en heeft dan  een boek bij zich om te lezen.
Ik wens iedereen fijne paasdagen en geniet van het mooie weer.

Lieve groetjes Sieta


13 opmerkingen:

  1. leuk kado`tje voor je dochter
    zal ze wel leuk vinden en ook leuk om te weten dat je kado vaak gebruikt zal gaan worden
    ik vind hem erg leuk geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele leuke boeken legger en een heel toepasselijk leuke afbeelding!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke boekenlegger hoor! Ik denk dat er heel veel heerlijk buiten aan het genieten zijn...ook ik:-)
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi die Sieta,

    Ik vind de boekenlegger ontzettend leuk gemaakt.
    Vooral de stempel heel toepasselijk.
    Alleen heb ik mijn twijfels ( en vind het zonde )of het lang heel blijft. Je zou deze eigenlijk van een plastic laagje moeten kunnen voorzien.
    Gezellige paasdagen.
    Groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hi sieta je boekenlegger is prachtig en inderdaad een toepasselijk plaatje.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk weer eens iets heel anders. En hij ziet erook erg leuk uit. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke boekenleggers heb je gemaakt! Met zeer mooie afdrukjes!

    Groetjes Chantal.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Sieta, wat een mooie boekenlegger, erg leuk model!!Ook hele fijne paasdagen en geniet van het mooie weer.
    Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Sieta,

    wat past deze elf op die stapel boeken er perfect bij..schitterend papier ook met die bloesemtakken!!!

    Gezellige Pasen, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super hoor die boekenlegger. Erg leuk
    Fijne paasdagen.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super mooie boekenlegger Sieta!!!
    Fijne paasdagen en lekker genieten van het mooie weer!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Sieta

    Je boekenlegger is super.
    Maar wat ik helemaal te gek vind is je DiGi Scrap wat heb je dat leuk gedaan vind het super mooi.
    Ik ben nu al benieuwd naar je volgede boek.

    Groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een superleuke boekenlegger en wat een schattig magnoliaatje!

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.