Mijn Volgers

maandag 4 april 2011

Buttons, Bling and Bloom

Hallo dames, mijn nachten zitten er weer op.
Eerst even mijn nieuwe volgers welkom heten, fijn dat jullie mijn blog hebben gevonden.
Gisteren met dit kaartje begonnen en vanmorgen afgemaakt.
Het stempeltje wat ik gebruikt heb is een digi van MoManning, ze heeft zulke leuke stempels. Ik heb hem ingekleurd met de coppics en daarna uitgestanst met Label Ten van Spellbinders.

Het papier wat ik gebruikt heb is van Maja Design "CreaDiem".
Tevens een randpons van MS gebruikt, een strikje gemaakt en daaraan een bedeltje gehangen. Bloemetjes, hotfix steentjes en drie kleine knoopjes erop gedaan.
Met deze kaart wil ik meedoen met de challenge van;
Daar is de uitdaging Buttons, Bling and Bloom
Hier is de uitdaging Buttons en Bows.


                  Zo nu ga ik eerst even wat hh klusjes doen, daar is de afgelopen dagen weinig aan gedaan.
Bedankt voor het langskomen en tot de volgende kaart.

Lieve groetjes Sieta



23 opmerkingen:

  1. Wat een plaatje Sieta. Het afdrukje is ook zo'n schatje. Mooie layout heb je ervan gemaakt. De manier waarop je de knoopjes hebt geplaatst, leuk hoor. En het strikkraaltje op je strik. Leuk dat je meedoet bij stamptacular Sunday Challenge. Succes.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo mam,

    Wat is ie weer prachtig. En volgens mij zie ik glimmermist op de bloemen. Heel erg mooi geheel. Succes met de challenge.

    Liefs,

    Je dochter

    BeantwoordenVerwijderen
  3. sieta hij is prachtig geworden, ja een hele leuke digi en mooi ingekleurd.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kaartje heb je weer gemaakt hij is mooi in gekleurd. Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt Sieta, digi is ook super cute
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtig kaartje! Hele mooie en lieve stempel heb je gebruikt!
    Groetjes Chantal.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldig leuk kaartje is dit zeg. De stempel vind ik helemaal leuk, maar zeker ook de charm die je hebt opgehangen. Een prachtige eyecatcher. Succes met de challenge.
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Werk je in de verpleging Sieta dat je schrijft over mijn nachten zitten er weer op????
    Het heeft je creativiteit in ieder geval geen parten gespeeld want je kaart is een plaatje met heel veel leuke details!!!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is erg mooi Sieta! Helemaal af en het afdrukje vind ik erg lief!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart!! Helemaal geweldig, wat mooie details en super schattige afbeelding!!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een superleuke kaart, erg mooie kleuren!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ooohhh, wauw, wat een prachtige kaart is dit Sieta. Erg mooi met al de verschillende details. wat een lief afdrukje is dit.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaart Sieta en wat mooi ingekleurd!!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Sieta,
    Wat een leuk kaartje. Heel vrolijk. Leuke stempel en mooi ingekleurd.Die ponsranden doen het heel goed. Ja en dan de kleur blauw. Dat past bij mij.

    Groetjes LIda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. You coloring and shading are perfection! That charm is such an awesome touch. Thanks so much for sharing your beautiful creation with us this week at SSC.
    Hugs,
    Kristin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. I prefer to read this kind of stuff. The quality of content is fine and the conclusion is good. Thanks for the post.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een supermooie kaart! Heel mooi papier en je hebt prachtig ingekleurd!

    Groetjes greet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. What an absoulutely beautiful card...Love the color scheme...all of your embellishments flow together wonderfully. You definitely met the challenge of Buttons, Bling and Bloom!! Thank you for joining us at Stamptacular Sunday Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Sieta this is so sweet. I love the blues. They look so pretty here. You did a terrific job. Thanks for joining us at Mo's this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hi Sieta...how absolutely gorgeous!! I love Mo's little Sophie! She's one of my fave Mo Manning images! Your coloring is so pretty! And your DPs and punched borders are perfect!! Thanks so much for joining us this week at Mo's! Pat Frank

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh how sweet is this! Great card! I’m so glad you could play with us at Mo’s DP2 Challenge!
    Hugs,
    Dorcas

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauwn heel erg mooi!

    Ik heb op mijn blog de creatieve zebra een dt call, mischien wil je eens een kijkje nemen?

    Liefs Priscilla

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.