Mijn Volgers

donderdag 7 april 2011

Celebrate Every Day

Hallo lieve blogvolgers, hier weer een creatie van mij.
Dit is een theedoosje die ik nagemaakt heb met scrappapier, door het orginele doosje uitelkaar te halen en na te teken op scrappapier en dan uitknippen.
De deksel heb ik met nog een ander papiertje bekleed en er daarna een kantje omheen geplakt. Bovenop een bloemen creatie gemaakt en aan de voorkant een tekst label op gedaan.
Dit doosje kwam ik op verschillende blogs tegen en vond het wel leuk om er zelf ook een te maken.
Nu heb je een leuk doosje om er wat in te doen voor o.a. een verjaardag.
Bedankt voor het langskomen en jullie lieve berichtjes, het is altijd weer leuk om ze te lezen.

Lieve groetjes Sieta

19 opmerkingen:

  1. Wat een super mooie doosje! Ik zal ook een theedoosje gaan bewaren, het is inderdaad een heel leuk idee om een cadeautje of een bon erin te doen.
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat knap bedacht van je om zo'n doosje uit elkaar te halen. En het resultaat ziet er geweldig uit. Heel mooi. Mooie kleur en leuk zo die golfrand aan de deksel. Siert ook gelijk mooi met je labeltje.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is erg mooi geworden.
    Ik ben hem van de week al eerder tegen gekomen en hij staat ook op mijn lange doelijstje om hem eens te maken.
    Maar ik wil helaas te veel.
    Alvast een fijn weekend gewenst.

    Groetjes Geertje,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi doosje heb je gemaakt Sieta. Goed idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuk en goed idee sieta.
    ik vind het een heel mooi doosje.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Halllo Mam,

    Wow wat mooi!!!! En hoe kom je er ook weer op geweldig. En heel erg mooi aangekleed!

    Liefs,

    Je dochter

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi doosje Sieta, leuk idee! Het resultaat mag er zijn, erg mooi!!
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldig idee (waarom kom ik daar zelf
    niet op????) en wat een schitterend doosje Sieta!!!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je een mooie doos gemaakt Sieta... Altijd makkelijk om zo iets te hebben staan:-)
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig doosje Sieta, ik had er al eerder voorbij zien komen, maar ik vind deze echt helemaal super.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Sieta, die is leuk zeg dat doosje!! Wat een handig idee!! Nog bedankt voor je lieve commentaar op mijn blog! Liefs, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. het is een heel mooi doosje geworden en ook het papier wat je hebt gebruikt is schitterend
    het is inderdaad altijd handig om zo`n mooi doosje op voorraad te hebben
    groetjes ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtig doosje heb je gemaakt, mooi kleuren ook!!
    Het is nog een heel werk om zo'n doosje in elkaar te knutselen, super hoor!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw Sieta, wat een mooi doosje. Wat een goed idee om op deze manier een doosje te maken. Hij ziet er echt super uit hoor. Fijn weekend.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  15. That is so beautiful, thanks for sharing!

    Hey, I have a giveaway here, please come join in the fun!
    http://pixiedustpaperie.blogspot.com/2011/03/april-kit-preview-day.html

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtig doosje heb je gemaakt,Wat een goed idee om op deze manier een doosje te maken.

    liefs manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtig doosje!

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik zou weer een poging wagen bij SSC Sieta, uiteindelijk ben je deze ronde al in de top 3!
    Gefeliciteerd ermee.
    Groetjes marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige creatie heb je gemaakt. Bedankt voor het meedoen aan de challege.

    Groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.