Mijn Volgers

woensdag 13 april 2011

Close Friends



Goede middag allemaal,
Vorige week zaten wij op de camping en had ik alleen mijn copic's en wat afdrukjes meegenomen. Als je voor een week gaat is het eigenlijk niet de moeite om van alles mee te nemen. En ik had trouwens nog een hoop te doen daar, m.n. de tuin was na de winter echt wel aan een grote beurt toe. Daarbij was het ook nog eens prachtig weer om binnen te zitten, dus jullie begrijpen al wel dat ik niet veel heb gedaan. In totaal heb ik maar 3 afdrukjes ingekleurd, waarvan deze.

 Het afdrukje heb ik uitgestanst met SB Classic Ovals en gemat op SB Classic Scalloped. Drie verschillende scrapvelletjes gebruikt, kant , bloemetjes en parel stengeltjes maken de kaart compleet.
Ik heb nog 1 ingekleurd afdrukje er liggen en dat is er een voor een kerstkaart, ik zie wel of ik een dezer dagen eraan toe kom om er een kaart mee te maken.

Ik hoop dat jullie hem leuk vinden en wacht de reacties wel af.
Deze kaart doet mee met;

Lieve groetjes Sieta

19 opmerkingen:

  1. hij is super leuk sieta en je hebt mooi kant gebruikt.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel lief kaartje met dat schattige plaatje en dat zachte lila en ....wat heb je schitterend kant!!!!!!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat is die mooi en lief. Fantastische kleur en je afdrukje is heel mooi ingekleurd.
    Je kantrand is geweldig net als je bloemen. Ik ben er weg van.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig, helemaal geweldig en wat mooi ingekleurd!
    Bedankt voor je bijdrage aan girlscardsworld en succes.

    Groetjes, Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi kaartje is dit, mooie kleuren ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi kaartje de kleur is heeeeeel mooi. Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi die Sieta,
    Ik herken dat werken in de tuin en mooi weer.
    Wij waren in Beekbergen en moesten ook wat doen in de tuin en de tuinmeubels schoon maken. Ik had helemaal geen scrapspullen bij me, wat ik meestal wel doe.
    Je kaartje is schitterend. Mooi ingekleurd. Die stempel heb ik ook en zal er weer eens wat mee doen. Dat kant ..... wauw ...wat mooi.
    Groetjes LIda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart weer en wat past de kant er ook mooi bij! Mooie bloemen en wat heb je het afdrukje mooi ingekleurd. Succes met de challenge.

    Liefs,

    Je dochter

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super lief en schattig kaartje ik ben ook dol op deze stempel!
    Bedankt voor het meedoen aan Girlscardsworld!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lieffie....schattig afdrukje en wat een mooi kant heb je gebruikt. Herkenbaar dat de tuin e.d. een beurt nodig hebben , ik ben er ook mee bezig en dat gaat voor kaartjes maken enne als het mooi weer is ben ik ook graag buiten.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Sieta,

    Wat een leuk kaartje is het geworden zeg. Ik vind het stempeltje echt super leuk.
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk dat je meedoet aan de challenge van Girlscardworld met deze prachtige kaart !
    Groetjes, Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig is je kaart.Het kantje kom ik vaker tegen en die vind ik zo leuk. Vrijdag maar eens op de markt kijken. Bedankt voor je bijdrage aan de challenge van Girlscardsworld.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaart is het geworden en indderdaad dat kant is echt erg gaaf!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kaart, super schattige afbeelding, geweldig gekleurd en ik ben het eens met alle anderen, je kant is geweldig!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig kaartje mooi gedaan hoor
    bedankt voor je deelname aan girlscardworld

    groetjes danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  17. heel mooi kaartje! Leuk dat je meedoet aan de challenge van Girlscardsworld!

    groetjes,
    Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke kaart heb je gemaakt met de sketch van Girlcardworld. Bedankt voor je deelname aan de challenge.

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Och, wat een schatje.
    Ziet er leuk uit.

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.