Mijn Volgers

zondag 10 april 2011

Even een berichtje

Deze keer even geen kaartje, maar wil ik jullie even vol trots laten weten dat ik met mijn kaart Buttons,Bling and Bloom 2 maal in de prijzen ben gevallen en wel bij MoManning, daar het ik deze digi gewonnen.
En bij Stamptaculair Sunday Challenge ben ik in de top 3 beland.
Ik ben erg tots op mezelf dat ik dit met 1 kaart voorelkaar heb gekregen.
Komende week ga ik weer aan de knutsel, wij zitten nu nog even lekker op de camping en genieten van het mooie weer.

Lieve groetjes Sieta

16 opmerkingen:

  1. Helemaal geweldig toch, van harte gefeliciteerd. Dat heb je, als je van die mooie kaartjes maakt.
    Veel plezier nog op de camping.
    Groetjes, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super! Van harte gefeliciteerd. Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd! Die tweede wist ik, maar ook nog een digi gewonnen. Leuk hoor.
    En daar mag je trots op zijn.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hartelijk gefeliciteerd
    je hebt het verdient want het was ook een schitterende kaart
    groetjes ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. GEFELICITEERD SITA.
    Leuke digi stempel trouwens.

    Groetjes Geertje,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd, Hartstikke leuk en leuke digistamp.
    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. nou proficiat sieta met de top 3 en het winnen van deze prachtige digi.
    we zullen er wel een kaart van zien binnenkort.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van harte gefeliciteerd maar ja wat wil je ook met zo'n mooi kaartje!

    Liefs,

    Je dochter

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met je prijzen. Super leuk he als je wint. Die digi is echt heel leuk die je hebt gewonnen.
    Wij zaten ook op de Camping van het weekend en met zulk mooi weer kan je alleen maar genieten.
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd! terecht gewonnen!! En een leuke digi die je hebt gewonnen.
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd Sieta !
    Leuk he als je geknutsel zo gewaardeerd wordt en het kaartje is ook beeldschoon dus helemaal verdient!!!!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Sieta, gefeliciteerd met je prijs en de top 3 plaats. Leuk he als je met een kaartje in de prijzen valt. Leuke digi!
    groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Tjonge, gefeliciteerd!! Leuk hoor!
    Fijne week en groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd...het was dan ook een heel mooi doosje Sieta!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nou wat wil je nog meer? Lekker in de prijzen gevallen en genieten van het mooie weer op de camping. Ik ben wel een beetje jaloers hoor. Maar je kaartje was ook super. Gefeliciteerd.
    Fijne avond nog.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.