Mijn Volgers

dinsdag 12 april 2011

Girls and Swirls

Hallo dames hier ben ik weer met een nieuwe kaart.
Deze heb ik gemaakt met papier van Maja design "Crea Diem" en een digi afdrukje van Mo Manning, ingekleurd met coppics. Daarna uitgestanst met mijn nieuwe multi frame's van Nellie Snellen (MFD 025), die ik op mijn verjaardag gekregen heb.
De swirls zijn van Crea Lies (CL CS 02) en van Marianne design (LR0112).
Een stukje kant met daarop hotfix pareltjes en de bloemetjes zijn  van Wild Orchid Crafts.
Met deze kaart doe ik mee bij;
met de uitdaging "Girls and Swirls"
met de uitdaging "alles mag"
met de uitdaging "Anything Goes"
met de uitdaging "Little Women"

Bedankt weer voor het langskomen op mijn blog en alle lieve reacties.

Lieve groetjes Sieta


21 opmerkingen:

  1. leuk kaartje!
    succes met je challenges!

    Groetjes, Jaimy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje en heel erg leuk dat kant!!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schattige digi en een hele leuke kaart sieta.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke digi hij maakt mij aan het lachen. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattig kaartje, leuke digi en prachtig kant heb je bebruikt.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende kaart weer. En wat leuk om te zien dat je meteen ook je nieuwe spulletjes hebt gebruikt ha ha. Heel veel succes met de challenges!

    Liefs,

    Je dochter

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart Sieta! Mooi van kleur en hele mooie details.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart het kant is heel mooi. Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is weer fantastisch. Leuke digi, mooi ingekleurd. En dat kant met hotfixpareltjes is zo mooi en ik herken het.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Weer een leuke kaart.
    En die digi is echt een schatje.

    Groetjes Geertje,

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaart weer en je kant is echt super!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een geweldige kaart, super mooi!!! Een hele leuke afbeelding en leuke details!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel schattig en mooi kaartje, Sieta. Nog gefeliciteerd met je MoManning stempeltje.
    Ik vind je andere creaties en kaartjes mooi, bij deze kom ik lekker bij.:D
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaart hoor,enige digi. En dat kant vind ik prachtig. leuk dat je meedoet met Karens Doodles, groetjes marion

    BeantwoordenVerwijderen
  15. OMG!! What a stunning card! Love the motiv and how you have coloured it and the lace ♥♥♥


    Thank you for playing with us at Stamptacular Sunday this week :)
    Nina.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kaart zeg, leuk met dat kant. En ook een leuke kleurcombinatie!!!!

    Grt Nadia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig kantje en mooiw swirls. Lief kaartje.

    Liefs, Karen's Doodles NL!

    Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Great card! Beautiful lace!

    Thanks for joining us at Stamptacular Sunday Challenge!

    Hugs ~ Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  19. mooi kaartje,leuk dat je meedoet
    gr anja KDDT-NL

    BeantwoordenVerwijderen
  20. So beautiful! Loving that Mo image and that lace is stunning!!! Thanks so much for joining in with at Girls and swirls this week at Stamptacular Sunday
    Hugs Leonie

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.