Mijn Volgers

zaterdag 16 april 2011

Merry Christmas

Hallo Dames,

Dit is het derde afdrukje die ik had ingekleurd op de camping en het is een kerst digi van MoManning.
Ik heb haar ingekleurd met de copic's en gemat op groene en rode cardstock.
Het design papier is van Marianne design en heet Scandynavian Cristmas.
Verder heb ik gebruikt;
Bloemenstans van Crealies CL CF 05
Bladstans van Marianne design LR 0122
Een roosje van Wild Orchid Crafts
Sterstans van Marianne design LR 0123
Labels Ten van Spellbinders
Craft Punch voor de kleine sterretjes
Strassteentjes
Stickles Frosted Lace
DecoArt Snow Writter
Tekst komt van de computer

Ik doe met deze kaart mee bij;
met de uitdaging Start of Something New

Zo, ik kan weer een kerstkaart toevoegen aan mijn voorraad.
Ik wil iedereen  bedanken voor de leuke reacties die jullie trouw elke keer weer achter laten, dat is zo leuk om ze te lezen.

Lieve groetjes Sieta


9 opmerkingen:

  1. Ik zeg...goed bezig:-) Da's best slim om alvast aan de kerstkaarten te beginnen! En nog een hele mooi ook!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hij is heel erg leuk en mooi geworden sieta.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kerstkaart is dit geworden. Ik vind het afdrukje ook geweldig. Eigenlijk zou ik ook moeten beginnen aan de Kerst, maar heb nog geen inspiratie. Dit is wel een leuk voorbeeld, dus misschien..
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kerstkaart! Een hele leuke afbeelding en prachtig gekleurd op de camping.
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een hele sfeervolle kaart, Sieta. Mooie traditionele kleuren en met extra glitter, altijd goed. Ik begin ook meestal vroeg mee en ga ik nog lekker door, maar nu vind ik het zelf te lastig. Ik heb dan nog geen inspiratie voor. Of moet ik dicht bij mijn vriezer zitten met een beker warme chocomelk, dan lukt het misschien wel ;D
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi met die stickles op het afdrukje en op de bloemen en leuk dat sneeuw eronder. Ik moet ook echt eens gaan beginnen maar het komt er maar steeds niet van.

    Liefs,

    Je dochter

    BeantwoordenVerwijderen
  7. An early start on Christmas! I wish I were that smart! Wonderful card! I like the glitter. Glad you joined us in Mo's Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Such a beautiful design! Well laid out. :-) We really appreciate you playing at Mo’s challenge! Thanks so much.
    PS) I have blog candy if you’d like to have a peak…

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oooohhh...I can't think about Christmas cards quite yet! hehehe! Your card is gorgeous...I am so envious that you've started making your holiday cards already!! Thanks so much for joining us this week at Mo's! Pat Frank

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.