Mijn Volgers

woensdag 13 april 2011

Zomaar even laten zien

Goede avond dames,

Zoals de titel al aangeeft wil ik deze crea even laten zien, gemaakt met mijn fotoprogramma Pant Shop Pro. Zo kan je zien wat je allemaal met een fotoprogramma kunt maken, dus niet alleen je foto's bewerken maar ook leuke creaties er mee kan maken. Ik heb enkele jaren, via een Yahoo groep, de kneepjes van het "vak" geleerd en enorm veel materiaal verzameld. Ook heb ik veel digitale scraps gekocht, wat ik gebruik om foto's te bewerken tot een mooie LO.
 Dit is zo leuk werk, kan hier wel uren mee bezig zijn.

Op deze manier heb ik ook een fotoboek gemaakt met foto's van een weekje Zeeland. Nu wil ik deze zomer met andere vakantiefoto's een boek gaan maken, ik heb er nog enorm veel liggen die verwerkt moeten worden. Wil je enkele van mijn bewerkte foto's zien, kijk dan eens bij  "Mijn Digi Scraps", daar heb ik de LO van Zeeland staan en nog enkele andere.

Ik ga weer verder knutselen en wens jullie nog een fijne avond.

Lieve groetjes Sieta

8 opmerkingen:

  1. het ziet er heeeeeeel mooi uit sieta.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WAUW wat prachtig zo kan je mooi zien dat je veel meer kan met zo'n progamma. Super hoor!

    Liefs,

    Je dochter

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sieta, Het ziet er allemaal erg leuk uit. Je kan het natuurlijk in je kaarten gebruiken. Ik heb ook je andere blog bekeken. Ook dat ziet er geweldig uit. Ik maak wel fotoboeken met daarin eigen achtergrondjes en collages dat ziet er uiteindelijk erg leuk uit en dat kost al zoveel tijd.(vooral het uitzoeken welke foto's wel en welke niet in het boek komen. Fotograferen is een andere hobby maak veel te veel foto's op een dag. Ik denk dat de tijd vliegt als jij hiervoor achter de computer kruipt om iets te maken.
    Ik heb daar nu al last van. Ook ga ik zeker vaker kijken op je andere blog. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw mooi en dan ook nog van mijn lievelingsfilm
    ik ben er eigelijk nog nooit zo mee bezig geweest maar je kan er inderdaad mooie dingen mee doen
    groetjes ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. goh wat knap gemaakt! ik heb ook een fotobewerking programma maar ben er nog niet zo bedreven in..
    Dit geeft zeker inspiratie om daar eens in te duiken!
    groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi gemaakt Sieta, knap hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. dat ziet er heeeeeeel mooi uit sieta.
    knap gedaan hoor

    liefs
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi die Sieta,
    Je heb me weleens site's door gegeven waarop je dit kunt maken. Ik zei toen al dat het geweldig is, maar nog niet aan toe gekomen.
    Wel heel mooi.
    Gezellig weekend.
    Groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.