Mijn Volgers

maandag 2 mei 2011

Bedankt

Hoi hoi,
Eindelijk weer tijd gehad om wat te maken.
Door drukte en het mooie weer heb ik niet de gelegenheid gehad om te knutselen, nou ja niet geknutseld, heel erg geknutseld hebben wij. Maar dan wel het grotere werk zoals je op bovenstaande foto kan zien. Pffff wat een werk was het om dit in elkaar te zetten.  Alles klopte net niet, eerst de palen stellen en de boven balken erop plaatsen heeft ons een hele dag gekost. En er zat een duidelijke werkbeschrijving bij, dus niet, je moest alles maar zelf uitzoeken hoe het moest en dan past het ook nog niet eens allemaal goed. Ook waar welke schroeven in moesten stond er niet bij en je hebt er erg veel verschillende in het zakje zitten. Dit hebben mijn man en ik dus de vrijdag voor pasen gedaan. Zaterdag kregen we hulp van mijn broer en wat waren wij daar blij mee. Want om de dakbalken te plaatsen had je echt wel spierballen  nodig en een paar extra handen waren ook erg handig. Toen dat klaar was moesten de dakplanken erop en dat was een heel gepuzzel hoe het moest. Als je bovenaan begon moest er al voordat je op de helft was wat van de planken af, waren ze dus te lang en als we van beneden af begonnen kwamen we voordat we op de helft waren wat tekort.(dus waren de planken tekort) De oplossing was naar de bouwmarkt en 4 planken kopen die er tussen geplaats konden worden. Alles met elkaar ook daarmee de hele dag bezig geweest. Toen moest natuurlijk het dakleer er nog op, nou jullie raden het al, ook hier ging het niet helemaal zoals het moest gaan. Maar hij is nu klaar en hebben we weer een dak boven ons hoofd als we lekker buiten zitten op de camping.
Dit mapje heb ik dus gemaakt als bedankje voor de hulp van mijn broer, hij heeft wel zijn vrije zaterdag ingeleverd om ons te helpen (vrijwillig).

Het is een geldmapje met een digi van Karen Doodles, is ie niet toepasselijk? Ik heb hem ingekleurd met de coppics en uitgestanst met een Spellbinderstans.
Verder heb ik alles rustig gehouden. Wat geld in de gleuf gestop, kan hij zelf wat kopen en ik ga hem nog even mooi inpakken, dan kan hij hem a.s zaterdag krijgen, want dat viert hij zijn verjaardag.
Zo dit is een heel verhaal geworden, ik ben normaal geproken nooit zo lang van draad hihihi.
Deze crea doet mee bij;
Bedankt weer voor het langskomen en de lieve reacties die jullie geven.
Lieve groetjes Sieta

19 opmerkingen:

  1. Ik herken je verhaal Sieta, bij ons verloopt het ook nooit volgens de verwachtingen als er wat te klussen valt.
    Idd. dan erg handig een paar extra handen en spierballen, en je bedanktkaartje zal zeker gewaardeerd worden want hij is erg mooi en toepasselijk.\gr. liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hi sieta dit ziet er heel mooi en leuk uit.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk cadeautasje heb je gemaakt! Leuk ook dat je meedoet met CFY.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat een superleuk geldmapje heb je gemaakt Sieta, leuk dat je meedoet met de challenge van Duymelot! Veel suc6.

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Sieta,
    Wat herkenbaar, altijd zit er wat tegen bij het klussen. Op de TV bij de klusprogrammma's gaat het altijd perfect maar bij ons zit altijd wat tegen..........
    Leuke enveloppe/kaart heb je gemaakt voor je broer!!en idd een heel toepasselijk afdrukje.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou dar zal hij blij mee zijn, leuk bedacht, groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg leuk zeg!! Leuk idee om hem dit te geven als bedankje! Leuk dat je deze ook hebt ingestuurd voor CFY!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zou haast denken dat je hem bij de Ikea had gekocht ha ha. Maar gelukkig staat ie nu en kan ie nog vele jaren blijven staan. Wat een leuk envelopje heb je gemaakt en heel erg leuk toepasselijk die digi kan Karen's Doodles. Daar zal hij vast heel erg blij mee zijn.

    Liefs,

    Je dochter

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi verhaal :-) Fijn dat het af is!
    En wat je gemaakt hebt is super, hij zal er zeker blij mee zijn!!!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk verhaal Sieta en zoooooooooooo herkenbaar, hier wordt ook altijd heel wat afgemopperd (mijn man is ook niet super handig moet ik er wel bij vermelden) als er iets in elkaar gezet moet worden en zelden klopt het in 1 keer. Onze dochter gaat binnenkort weer verhuizen en ligt al in een deuk als ik vraag "moet Pap komen helpen"!!!!!
    Je broer wordt terecht verwend met iets heel leuks!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is altijd klussen met de hoofdletter K zeg ik:-) Maar al het zweet wordt beloond als het af is...want wat zul je er veel plezier van hebben als het warm is...of nat...lol!
    Je geldmapje is erg mooi geworden, dat kan je broer vat wel waarderen!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Sieta,
    Ik heb even bij je rondgeneusd en wat maak jij een mooie dingen. Ik ben gelijk volger van je geworden en ik hoop dat je bij mij ook eens langs komt en een berichtje achterlaat.
    groetjes van jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nou Sieta, jullie zijn aardig bezig geweest en gelukkig met hulp van broer.
    Voor het op offeren van zijn vrije zaterdag krijg hij een heel leuk kaartje. Aparte letters, maar dat is het kaartje ook. Leuk die opening voor het geld in te doen.
    Groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gelukkig, dat de hele klus tot een goed eind gekomen is, Sieta. Mooi bedankje heb je gemaakt met een zeer toepasselijke stempel.
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  15. pff wat een werk heb je daar aan gehad zeg, maar gelukkig staat hij nu en heb je er nog veel plezier van.
    leuk mapje heb je voor je broer gemaakt, dat verdient hij wel
    groetjes ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  16. O vreselijk, die bouwpaketten! Gelukkig is het nu af en kun je ervan gaan genieten.
    Superleuk mapje heb je gemaakt voor je broer en die stempel is inderdaad erg toepasselijk!

    Bedankt voor het meedoen met DCL.

    Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooi geldmapje.
    enneh .......... bedankt voor al je lieve reacties op ons blog.
    liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een super leuk geldmapje heb je gemaakt Sieta! Ik zie dat je mijn tutorial op het Karen's Doodles blog hebt gebruikt!;-)
    Bedankt voor het meedoen met de challenge van DCL.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel leuk gedaan, en die stempel is helemaal geweldig erbij.:)
    Bedankt voor het meedoen met de dcl.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.