Mijn Volgers

maandag 9 mei 2011

Flowers for you


Hoi hoi,
Deze kaart heb ik gemaakt met een sketch van Stamptacular Sunday Challenge. Het afdrukjes is er een van Mo Manning en heb ik ingekleurd met de coppics en op het kleine roesje van het jurkje zit sticles.  Daarna uitgestanst met een Spellbinder stans en met distress inkt "milled lavender" bewerkt terwijl hij nog in de stans zat. Daarna gemat op nog een (scalloped) ovaal van Spellbinder. Op de rand zitten hotfix pareltjes. Het papier wat ik gebruikt heb is van MD en heet Spring time en het bloemetjes papier is van  Eline's babies en ik heb dit gemat op rose en paars cardstock. Het paarse stuk cardstock is bewerkt met een MS pons en ik heb er een kantje op geplakt. De bloemetjes komen uit de voorraad en komen bij verschillende winkels vandaan. Nog een vlinder van MD met  twee hotfix strassteentjes erop.


Met deze kaart wil ik mee doen bij;
Creative Inspirations "Glitzy & Bling"
Creative Cowgirls "alles mag"
Wee Memories "Crafts"

Bedankt weer voor het langskomen en de nieuwe volgers heet ik van harte welkom op mijn blog.

Lieve groetjes Sieta


12 opmerkingen:

  1. Lief afdrukje en erg mooi ingekleurd. Leuk de pareltjes rondom en mooi bewerkt met distress inkt. Mooi kaartje!!!
    groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beeldig kaartje Sieta en het afdrukje met die kleine meid met giga-bos bloemen is enig!!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sieta,
    Wat heb je een geweldig kaartje gemaakt. En wat een lief plaatje van Mo manning.
    Groetjes Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat heb je toch een lief en mooi kaartje gemaakt sieta.
    heel mooi met je bloemenrand.


    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaartje is weer super.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje weer Sieta.
    Hier ontbreekt nog alle inspiratie.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele mooie en lieve kaart, Sieta. Wat leuk dat je met de bloemen rekening hebt gehouden met kleuren van het boeket van het stempeltje.
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een snoezig afdrukje is dit zeg! En je hebt er weer een schitterende kaart van gemaakt!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi kaartje is dit geworden. Je afdrukje vind ik geweldig en zo mooi ingekleurd. Mooi papier gebruikt en je bloemen heb je leuk aangepast in dezelfde kleuren als je afdrukje.
    Leuk dat je weer meedoet bij Stamptacular Sunday Challenge.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful card, love the image and those adorable flowers. Thank you for joining us at Creative Inspirations this week
    Hugs
    Suzi x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh, what a cute card :o)

    Thanks for joining us at Creative Inspirations this time

    Bea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. I love those gorgeous flowers you've used! Thanks for joining in at Wee Memories this week!

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.