Mijn Volgers

dinsdag 10 mei 2011

Tilda


Hoi hoi,

Dit kaartje heb ik gemaakt naar aanleiding van een sketch bij Dutch magnolia lovers. Het is een vrij eenvoudige sketch maar wel leuk om te maken.

Tilda heb ik ingekleurd met copic markers en daarna uitgeknipt. Het papier komt uit mijn nieuwe scrapblok die ik gewonnen had bij Audrey, ook het lint zat in de candy. Voor de randen heb ik twee verschillende MS ponsen gebruikt. De bloemetjes heb ik voorzien van meeldraadjes, zo heb je een leuk bloemenhartje. De blaadjes achter de bloemen zijn gemaakt met een MD pons.

Met dit kaartje wil ik mee doen bij;

Craft Us Crazy; "Mother's day and/or flowers
ABC DT challenge; "April shower bring may flowers"
Penny's paper-crafty; "Anything goes"

Bedankt voor het langkomen.

Lieve groetjes Sieta




22 opmerkingen:

  1. Wat een lieverd Sieta, je kleuren en je stempelafdrukje is super lief en mooi zo bij elkaar.
    Groetjes Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kaartje Sieta, kom je bij mij ook eens kijken ?
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wonderful card love the punched border thanks for joining us at papertake weekly
    Angie x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele leuke kaart, een heel mooi geheel. Je kaart hieronder vind ik ook helemaal super!!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig kaartje Sieta! Leuk die verschillende ponsen!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat weer een leukerd zeg!!!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Sieta , ik vind het een erg mooi kaartje. Vooral de kleurencombinatie spreekt me aan. Tilda is mooi gekleurd met de Copics. Bedankt voor het meedoen bij DML. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi papier Sieta en die borders en bloemen maken het helemaal af, zeker met Tilda er 3D op!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een beauty is dit weer. Erg leuk papier gebruikt. En een eenvoudige sketch is vaak nog lastiger dan een ingewikkelde sketch, jouw resultaat is in ieder geval goed geslaagd.
    Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi hoi,
    Wat een allerliefst kaartje heb je gemaakt!
    Ik vind al die kantrandjes superleuk en Tilda is ook al zo mooi ingekleurd.
    Superleuk dat je meedoet met onze DML-Challenge.
    Groetjes,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is die mooi geworden! Prachtig papier ook en geweldige bloemen. Je afdrukje past er fantastisch bij. Succes met de challenges.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. je hebt de schets wel heel erg mooi uitgewerkt
    groetjes ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  13. heel erg lief kaartje, heel mooi gemaakt.
    je bloemen zijn heel erg mooi.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Erg mooie creatie Sieta.
    Mooie kleurcombi, erg appart.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ha die Sieta,
    Wat een vrolijk kaartje is dit geworden. Die dubbele randpons doet het erg goed en ook de pons als achtergrond. Fijne kleuren bij elkaar.
    gRoetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat is dat een mooie kaart, Sieta ! Niet alleen de kleuren, maar ook je ponswerk.
    Leuk dat je meedoet bij Dutch Magnolia Lovers challenge!
    Succes!
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Aw! That Tilda is so sweet! What a beautiful card! Thanks for joining us at Penny's!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. I LOVE this card Sieta!! It it adorable!! Thanks for playing along with our "Anything Goes" Challenge this week at Penny's. Good Luck!!

    Courtney~

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Lief kaartje hoor!!
    Bedankt voor je deelname bij DML.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een lief kaartje geworden !

    Gezellig dat je meedoet met de DML
    challenge !
    Groetjes Samira

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Very beautiful card! Love your coloring job.

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.