Mijn Volgers

vrijdag 13 mei 2011

I Love the summer


Hoi hoi,

Ik kwam net tot de ontdekking dat deze post verdwenen was, volgens mij door problemen bij Blogger. Daarom plaats ik hem nogmaals.

 Deze keer is het een zomers kaartje geworden met een digi van Mo Manning, ik vind ze zo mooi en gebruik ze graag op mijn kaartjes. Het afdrukje is ingekleurd met coppics en uitgestanst met een Spellbinder stans. Daarna met distress inkt bewerkt terwijl hij nog in de stans zat. Ook het blauwe  cardstock er achter is met de zelfde stans gemaakt en verspringend er achter geplakt. Het papier wat ik gebruikt heb is van Maja en Jack & Jill. Het Maja papier is gemat op rose cardstock. De tekst is een digi en uitgestanst met een SB stans, net zoals het blauwe wat er achter geplakt is. De blauwe stansrand is gemaakt een stans van crealies. De bloemetjes komen uit de voorraad.

Met deze kaart wil ik mee doen bij;

Mo's challengeblog; "Here comes  Summer"
Paper Play Challenge;" Celebrating Summer"
Crafts Us Crazy; "favo versieringen en/of iets nieuws

Ik zie dat ook bij deze twee blogs hun challenges zijn verdwenen, maar even wachten wanneer ze er weer opstaan. Ik kan mijn kaart nu dus ook (nog)  niet plaatsen.

Bedankt dat jullie langs komen op mijn blog en de reacties die ik van jullie krijg op mijn kaarten.

Lieve groetjes Sieta




18 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kaartje !
    Heel leuk afdrukje en mooi papier, ik ben ook zo dol op die reeks !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een heel mooi kaartje geworden. Ik vind je layout geweldig en je randstans is fantastisch. Mo blijft zo leuk, ik moet er ook weer eens aan beginnen.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sieta,
    Wat een geweldig kaartje, super afdrukje ook!
    En je bloemen zijn prachtig zo!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het is een prachtige kaart sieta.
    je borderrand vind ik super en je digi is zooooooo leuk.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ach dat afdrukje vind ik geweldig!! Leuke tekst past er perfect bij. Echt een zomers kaartje!!'
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart Sieta!
    Schitterend papier, leuke indeling, plaatje is om op te vr........ en superrr ingekleurd, nou ja gewoon alles even mooi!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super kaartje weer! En ja de Mo Manning stempels zijn fantastisch he!
    Groetjes Chantal.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wij hadden ook problemen dat het hele bericht wat ik gisteren heb geplaatst weg was :((
    Vind dit afdrukje zo leuk, echt zomers!!
    Fijn weekend, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ja we hebben allemaal opnieuw moeten doen sieta.
    maar je digi is een schatje en je kaart prachtig.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Sieta, how lovely this is! Your coloring is fantastic and I love the soft papers you used. I’m so glad you could join us at Mo’s this week!
    Hugs,
    Dorcas

    BeantwoordenVerwijderen
  11. So, so pretty, the paper you used is as gorgeous as the coloring.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh Sieta...this is absolutely positively delightful! I love this little cutie enjoying her ice cream!! This card screams summer!! I'm so tickled to see you again this week at Mo's! Hugs. Pat

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ha die Sieta,
    Kort voor middennacht nog even een reactie op jouw kaartje.
    Was is die leuk! De vakverdeling en de kleuren!
    De stempel is zo leuk en ik wilde je al vragen van wie die was. Maar je tekst gaf al uitleg.
    Mooi ingekleurd en wat een leuke rand.
    Gezellige zondag.
    Groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kaart Sieta! Deze Digi van Mo is echt heel erg mooi.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Such a pretty card! I love the punched strip and that lovely paper. (Love your beautiful cats, too!) Glad you could join us in Mo's Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Awww how gorgeous!! I love your image, that is so cute:-) Thanks so much for playing along this week at Paper Play:-)
    Hugs
    Karen
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. This is a sweet card. The image is just adorable, must write on the "wish list"!
    Your colours are fab too!

    Thanks for joining us at Craft us Crazy!

    Hugs,
    Lynne x

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.