Mijn Volgers

vrijdag 27 mei 2011

Ik wil graag iets weten

Goede middag lieve bloggers, ik wil graag hier even mijn verhaal vertellen en hoor het graag als jullie hier ook wel eens een probleem mee hebben gehad.
Het volgen is mij overkomen; ik heb 27 april j.l. een bestelling gedaan en betaald bij 't Bezigebijtje Hobby materialen. Tot op heden heb ik nog niets ontvangen. Na ongeveer 2 week heb ik via het contact formulier gevraagd hoe het er voor stond en heb hier nooit een reactie op gekregen. Daarna een mail gestuurd met de vraag waar mijn bestelling bleef en als ze me even wou laten weten waarom ik nog niets ontvangen heb. Je raad het al, ook hier heb ik geen reactie op gehad. Afgelopen donderdag weer een mail gestuurd met wederom de vraag waar mijn bestelling bleef en als ze mij het niet kon leveren, dan mijn geld terug te storten op mijn rekening. Ook heb ik haar vriendelijk doch dringend verzocht op mijn mail te reageren omdat ik anders maatregels ga nemen om mijn bestelde goederen of geld terug te krijgen. Ik voel mij lichtelijk opgelicht en dan zeg ik het nog netjes. Als ik begin volgende week nog niets gehoord heb zie ik mij genoodzaakt om naar de politie te stappen en aangifte te doen en dat vind ik niet zo leuk om te doen. Maar ja dit is ook niet goed zo en als je in haar gastenboek leest zijn er meer mensen die geen reactie van haar krijgen en ook lang op hun bestellingen moeten wachten. Graag hoor ik van jullie als er meer mensen zijn met het zelfde probleem bij haar en kunnen we samen stappen ondernemen.
Wordt vervolgd.

PS Ik ben na dit bericht te hebben geplaats door Diana (t'bezigebijtje) gebeld, en heeft ze mij haar excuses aangeboden. Ze vertelde mij dat de bestelling op de post is gedaan, dus kan ik het morgen of maandag in huis hebben. We wachten even af.

Lieve groetjes Sieta

30 opmerkingen:

  1. Sieta wat een akelig verhaal. Ik heb (gelukkig) nog nooit zoiets meegemaakt en hier schrik ik gewoon van. Maar in het gastenboek staan dus al meer klachten dus wellicht kun je ook met die mensen iets gezamenlijk doen. Trouwens wel raar dat ze dit gewoon openbaar maakt, toch niet echt reklame???
    Wij zijn in ieder geval weer even gewaarschuwd en voor jou hoop ik dat het toch nog goed afloopt.

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi sieta, balen zeg. Ik heb geen ervaring met ze. Heb je al geprobeerd telefonisch contact met ze op te nemen?
    Succes met je verdere acties.
    Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dit is geen leuk verhaal siet, maar ik heb bij haar nooit iets besteld en heb zelf nog nooit geen problemen gehad [ gelukkig ].
    maar leuk is het niet, succes ermee ik hoop dat je nog een reactie krijgt.

    toch wil ik je nog feliciteren met je award met mmsc challenge, super.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hallo sieta, waarom probeer je niet telefonische te bereiken misschien dat dat helpt.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Sieta,

    Hier een bericht van Diana van het bezigebijtje allereerst excuses voor het niet reageren van van de week ik miste 1 kleur en die heb ik besteld en is vandaag binnengekomen. Mijn leverancier komt helaas maar 1x per week.
    Heb het meteen ingepakt en weg gebracht wilde het aangetekend verzenden maar helaas ze bieden op zaterdag geen aangetekende stukken aan.

    Ik ben inderdaad fout excuses daarvoor. Je hebt al eerder besteld en daar was het goed gegaan dus ook een goede ervaring met mij.

    Groetjes en een fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Sieta, wat is dat toch vervelend, heb geen ervaring met de webwinkel waar je iets hebt besteld.Ik heb wel zo iets mee gemaakt met bestellen van sportkleding bij een webwinkel en tot heden nog niets geleverd of terug betaald en dat is al bijna een jaar geleden. Kreeg dan nog wel mails dat de bestelling onderweg was of dat ze mijn geld terug gestort hadden maar helaas. Kan denk ik fluiten naar mijn geld, er is een site voor dit soort gevallen waar je een melding kan doen. Hoop dat je nog iets hoort of dat het opgelost wordt. Zo te lezen in het gastenboek gaat er wel meer fout of moeten ze lang wachten op de bestelling. Succes ermee!
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Sieta, hoop dat het allemaal toch nog wordt opgelost. Ik kan je nog wel wat webshops aanbevelen met goede service en die snel en betrouwbaar zijn en altijd reageren. Kijk maar op mijn blog; ze staan in mijn sidebar. Heb met beide zeer goede ervaringen. Succes eerst met het afwerken van deze zaak. Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Sieta,
    Ik houd het zo kort mogelijk, anders wordt mijn verhaal ook veel te lang. Maar via een blog ben ik ook bij haar terechtgekomen. De spulletjes besteld en 1 week met de betaling gewacht in afwachting op een reactie of alles op voorraad was. Niks meer gehoord, dus betaald en je raad het al nu kwam er een reactie met dat de spullen niet meer leverbaar waren!!! Reactie terug of terugstorting liet erg lang op zich wachten na een paar mailtjes van mijn kant! Voor mij dus nooit meer!
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Sieta,
    Ik hoop dat je de bestelde spulletjes nu binnen kort in de brievenbus ligt.
    Het is heel vervelend als men niet reageert op je mailtjes. Maar zo te lezen komt het goed!
    Gezellig weekend.
    Groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Sieta ik schrok van je bericht ik heb zelf alleen maar goede ervaringen met Dianna ik weet wel dat ze het enorm druk heeft ik hoop dat het goed word op gelost. Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Sieta,
    Ze heeft mij eens gevraagd om een stempelafdruk, deze wilde ze graag op aquarel papier en op dcp papier. In ruil daarvoor zou ze mij een stempel toesturen.
    Ik heb haar een serie afdrukken in beide versies toegezonden, maar de beloofde stempel moet ik nog steeds van haar krijgen. Ook hier reageerd ze niet op de mail.
    Na zoiets ben ik eigenlijk al klaar met iemand en heb dus nooit bij haar besteld.

    Ik hoop dat je alsnog je bestelling ontvangt, en vind het jammer dat het eerst via een negatief blog bericht moet gaan.

    groetjes Lydia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ook ik heb een bestelling gedaan bij het bezige bijtje en al betaald ook op 14 augustus! Na verschillende telefoontjes ingesproken te hebben en diverse mailtjes nog steeds geen spullen binnen en ze laat gewoon NIKS van zich horen. Ik vind het schandalig en als ik deze week geen materiaal binnen heb ga ik aangifte doen bij de politie van oplichting cq diefstal. Ik lees overal steeds meer negatieve berichten over haar en ben bezig deze te verzamelen, kunnen mooi mee in mijn verhaal. Ging het om 2 of 3 euro dan had ik het misschien laten gaan, maar het gaat om bijna 40 euro!

    groetjes, Karin v L.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo,
    Of het toeval is of niet na plaatsing hier, maar vandaag kreeg ik volgende mail van haar:

    Ik ben gaan informeren waar mijn bestelling bleef en ze verzenden hem woensdag er was iets niet op voorraad van wat ik nog meer had besteld. Erg vervelend inderdaad je heb gelijk als het woensdag binnenkomt zal ik het meteen verzenden.

    We gaan dus nog een paar dagen afwachten ;)
    groetjes, Karin v L

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo iedereen,
    Ook ik heb een probleem met 't bezige bijtje,op 13-09-2011 heb ik een bestelling geplaatst en direct voldaan via internetbankieren.
    Ik heb inmiddels meerdere mailtjes gestuurd,maar krijg geen enkele reactie terug.Ook heb ik vandaag meerdere malen geprobeerd te bellen,maar krijg alleen haar voicemail.
    Ik wacht nog een paar dagen,daarna ga ook ik aangifte doen van oplichting/diefstal.
    Ook zal ik melding van deze winkel maken op opgelicht.nl en diverse andere fora.
    Deze "dame"moet gestopt worden,zo ga je niet met klanten om!
    groetjes Crimsy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Iedereen,
    Ik heb ondertussen ook een reactie achtergelaten in het gastenboek van 't Bezige Bijtje,waarin ik Diana 3 werkdagen de tijd heb gegeven om te reageren,dan wel mijn geld terug te storten.Heeft ze binnen deze tijd geen reactie gegeven dan ga ik angifte doen.Ik hou jullie op de hoogte van verdere ontwikkelingen.
    Groetjes Crimsy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. I am very sorry to read that people had problems. The problem starts at her end because companies can not deliver materials to her when she doesn't pay for the goods. This ends up in cancelled orders and her not getting the materials. It is also frustrating for a company to sit on a packed order for months and asking for payment and not getting reaction.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik weet dat ik op een oud blogbericht reageer maar ik kwam hier via google. Dit jammer genoeg pas na dat de bestelling al was gedaan...

    Mijn moeder heeft 2 maand geleden voor het eerst iets besteld via internet en helaas ook bij deze shop. Tot op heden heeft ze haar bestelling nog niet ontvangen en het geld nog niet terug gekregen.
    Een dag later stonden alle bestelde producten op uitverkocht. Iets kan natuurlijk uitverkocht zijn maar dan is het een kleine moeite om het even te laten weten. Ook vind ik twee maand dan wel heel erg lang. Op mails krijgen wij geen reactie en de telefoon wordt nooit opgenomen. Jammer genoeg wonen wij ook te ver weg om er langs te gaan.

    Ondertussen hebben al weinig meer aan deze bestelling aangezien het een cadeau was (en die verjaardag is al lang geweest)maar ik wil toch minstens hebben waar wij recht op hebben.

    Zijn er hier mensen die uiteindelijk nog aangifte hebben gedaan?

    Groetjes,
    Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik heb net op een andere site gelezen dat de winkel gesloten ís. Het betrof iemand ook met problemen ik kwam hier VIA Google ook achter. Gr. Merilyn

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hier de site waar ik gelezen heb dat ze gesloten ís. http://crea-keetje.blogspot.com/2011/11/wie-o-wie-weet-meer-over-s-bezige.html?m=1 gr. Merilyn

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik weet dat dit al een heel oud blogbericht is. Maar toch wil ik ook nog even reageren.

    Helaas heb ik voordat ik een bestelling plaatste bij t bezige bijtje niet even rond gekeken op internet. Had ik het maar gedaan. Veel van de verhalen hier zijn voor mij herkenbaar.

    Ze is niet te bereiken, je krijgt geen reactie. Het enige wat er is, is je geld is weg en je hebt geen spullen.

    Ik had wat voor mijn moeder besteld. Ze wil het ook proberen om kaartjes te maken. Voor haar dus een extra grote teleurstelling en gelijk is haar vertrouwen weg in het bestelling via internet. Heel erg jammer, want het kan ook heel erg anders.

    Ik hoop dat ik nog een reactie krijg, en dat ik geen aangifte hoef te doen. Maar ik ben er bang voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. klarie
    ik kom ook nog ik heb een bestelling gedaan bij het bezigebijtje en ook nog per ongeluk 2 keer betaald
    op 6-6-2012 en nu 10-7 2012 en ook nog niks ontvangen
    heb ook al vaak bebeld en gemailt
    maar reactie ho maar ik ben het ook zat
    heb ook al naar haar gemailt dat ik naar
    klachtenkompas ga als ik woensdag niets hoor
    en ja hoor daar ook geen reactie op
    ik zoveel negatieve reactie dat ze er ook niet van leerd
    het doet geen goed voorbeeld aan haar zaak
    groetjes klarie harms

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. klarie
      bezig bijtje heeft gereageerd
      ze vond het vervelen dat het zo moest
      ze zal de spulletjes bij elkaar zoeken
      zodra ik mijn bestelling heb hoor
      je het van mij
      groetjes klarie

      Verwijderen
    2. hallo sieta
      bezig bijtje heeft de spulletjes gestuurd
      en het teveel betaalde terug gestord
      nu maar hopen dat de volgende klanten tevreden zijn
      groetjes klarie

      Verwijderen
  22. Hoi Dames! Ik ben op dit berecht gekomen na ik heb gezocht op google: ''t bezige bijtje klachten'' Had ik dat maar eerder gedaan want ook ik zit nog te wachten op mijn betaalde bestelling. Een week geleden kreeg ik een bericht dat t 'morgen verstuurd' ging worden. Heb nog steeds niks ontvangen. Heb iedere dag gemaild, geen reactie gehad. Heb t zojuist via Facebook nog een keer geprobeert. Wat een drama dit. Ik bestel sinds een jaar of 4 mijn spullen online bij verschillende winkels en heb nooit slechte ervaringen gehad. Erg jammer dit. Nooit meer T Bezige Bijte voor mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Het is toch eigenlijk te gek voor woorden dat 't bezige bijtje nog steeds voor problemen blijft zorgen. We zijn nu goed een jaar verder en ik krijg weer een reactie op mijn blog bericht van 27 mei 2011. Ik zal binnenkort maar weer eens een berichtje maken over dit probleem.

    Liefs, Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Sieta, ik heb na dit beriecht nog een paar berichtjes bij haar achter gelaten: een mailtje, een prive-bericht op facebook en een berichtje via t gastenboek. Nadat ik openbaar een berichtje had achtergelaten op haar facebook pagina kreeg ik bericht terug! Het pakket is inmiddels verzonden en zou vandaag aan moeten komen. poezieplaatjes die ze in eerste instantie niet kon vinden, maar later wel, komt met de brievenbuspost. Jammer dathet zo heeft moeten lopen, maart ben blij dat mijn bestelling eindelijk onderweg is! Ik heb mn lesje geleerd: bij een volgende internetbestelling eerst even google raadplegen over de winkel!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Goedemorgen,
    Ik heb problemen met Scrap&More, Ik heb 1 Aug. een bestelling gedaan van €162,95 en Ideal betaald en 4 dagen later kreeg ik een mail of ik maar even € 146.65 over wilde maken, en wat je ook mail of bel ze nemen gewoon niet op en reageren niet.
    Ik heb een gedeelte op 18 Aug. ontvangen, maar de rest zie ik maar niet.
    Ik heb nooit geen problemen gehad maar bij Scrap&More was dit de eerste keer dat ik iets bestelde dus nooit meer.
    H.Gr...Suus.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ook ik heb geen goede ervaringen met Scrap&More uit Vinkel! Ik heb in juli een copic tas van € 89,- besteld en betaald via Ideal bij Angelique. Na diverse mailtjes kreeg ik eindelijk bericht dat de tas kennelijk verstuurd was, maar die is nooit bij mij aangekomen. Een track- and trace nummer kon ze mij ook niet aanleveren, dus ik moet haar maar geloven dat het pakketje ook daadwerkelijk verzonden is.
    Diverse pogingen om contact met haar te krijgen leveren niets op, sterker nog er wordt niet eens fatsoenlijk op gereageerd door Scrap en More.
    Herhaaldelijk heb ik gevraagd wat de stand van zaken is, of het pakket terecht is en ten einde raad heb ik aangegeven mijn geld terug te willen.
    Helaas blijft het akelig stil vanuit Scrap&More! Lekker klantvriendelijk, niet dus!!
    Jammer van de tas en het geld, maar ik bestel zeker weten nooit meer bij Scrap&More. Een waarschuwing voor jullie bestel daar nooit!!!
    Ik overweeg nog om juridische stappen te ondernemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. helaas ben ik ook een gedupeerde van scrapenmore, hier kun je mijn verhaal lezen... misschien als er meer zijn kun je een berivhte met je verhaal achter laten en kunnen we er misschien iets tegen doen http://xx--patries--xx.blogspot.nl/2013/01/scrap-gedupeerde-helaas.html

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik heb van haar ook nooit spullen geleverd gekregen en dat ze mijn geld zou terug storten dit is nooit gebeurt je kan géén contact met hun krijgen. Ik heb alle bewijs van hun dat ze het niet konden leveren en geld zouden terug storten
    Op deze forum zijn nog meer mensen die problemen hebben met hun geleverde spullen
    http://scrappersanonimous.yourbb.nl/viewtopic.php?t=67226
    Het is SCRAP AND MORE ALLEEN JE KRIJG GEEN GEHOOR!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.