Mijn Volgers

woensdag 4 mei 2011

Little Pirate

Hoi hoi,

Hier is weer een kaartje van mij, gemaakt met een digi stempel van MoMannings, die ik een tijdje geleden gewonnen heb bij de challenge van MM. Het afdrukje is ingekleurd met de coppics en uitgestanst met een Spellbinders stans, daarna gemat op bruin cardstock. De randjes heb ik bewerkt met Pumice Stone terwijl hij nog in de stans zat. Alle andere randen heb ik oud gemaakt en ook bewerkt met distressinkt. Het papier komt uit verschillende blokken scrappapier. Verder wat touw er omheen gedaan en knopen erop geplakt. De hoekjes zijn voorzien van strassteenstjes, wat kleine diamantjes moet voorstellen,  wat dit piraatje buit heeft gemaakt tijdens een van zijn reizen hihihi.

Met deze kaart wil ik mee doen bij;

Bedankt weer voor het langs komen op mijn blog, het is altijd weer leuk om jullie reacties te lezen.

Lieve groetjes Sieta

21 opmerkingen:

  1. Wat een stoere kaart vol leuke details!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hele mooie stoere jongenskaart sieta, hij is keileuk.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie stoere kaart, leuk bedacht de diamantjes op de kaart. Gaaf ook het touw wat je hebt gebruikt. Pumice stone??? dat is nieuw voor mij.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie kaart, prachtig ingekleurd!
    groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Awh! I love your pirate card! Love the colours and design. Thank you for joining the fun at Here Come The Boys! Woo x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart!! Super afbeelding en leuke details!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuk stoer kaartje en het stempeltje vind ik super
    groetjes ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Sieta,
    Wat een stoere jongenskaart. Piratenplaatjes doen het altijd goed bij de jongens! Heel erg mooi gemaakt hoor.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gorgeous card!! I love Mo Manning images - and coloured beautifully :) thanks for joining in on our first challenge at HCTB - hope to see you again :)
    Hugs
    Lynne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Via mijn zus Jopie ben ik op jouww blog terecht gekomen.
    Je maakt echte hele mooie kaarten, zoals deze stoere piratenkaart is super.
    Zou het erg leuk vinden als je ook eens een kijkje bij mij komt nemen.
    Groetjes Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super leuke en mooie kaart zeg!! Inderdaad super stoer :-)
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow, dat is een gaaf en stoer kaartje. Geweldig afdrukje en mooi gekleurd.
    Groetjes, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een lief en mooi kaartje, Sieta. Super stoere kleuren en geweldige accentjes. Ik ben de laatste dagen met een paar piratenkaartjes bezig.
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  14. WOW wat een heerlijke stoere kaart is dit geworden. Heel erg mooi hoor. En wat een geweldig afdrukje is het ook. Succes met de challenges.

    Liefs,

    Je dochter

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke kaart is dit zeg met een hele stoere afbeelding!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gorgeous card hun I love the image it looks fabulous.

    Lotsa hugs Vicky xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. What a fab card. Thanks for joining in our first challenge at Here Comes The Boys, and I hope we will see you again.
    Sharon x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super card love the colours, design and image thank you for joining us at Creative Inspirations.
    Hugs
    Lorraine x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gorgeous card, Sieta - I love the papers you've used and that fun image.

    Thanks for joining us on PaperPlay this week.

    Julie :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Love the image on this, great card! Thanks so much for playing along with Paperplay this week!!

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.