Mijn Volgers

dinsdag 17 mei 2011

Prettige Kerstdagen


Hoi hoi,

Het was weer tijd voor mijn maandelijkse kerstkaart.
Deze keer een 3D kaart met een plaatje van Marieke erop. Ze maakt prachtige 3D vellen waarvan deze er een is. Het papier komt uit een blokje van Kruidvat of de Action, ik weet het zo niet meer. De kaart heb ik verder rustig gehouden, dan komt het plaatje meer tot z'n recht.

 Voor de rand een MS pons gebruikt en er een kantje op geplakt. De circel met punten is van MD en er zitten strassteentjes op. Verder nog een tekststempel gebruik en deze uitgeknipt.

Deze keer geen challenges maar gewoon een kaartje voor de voorraad.
Bedankt voor het langs komen en het is altijd weer leuk om jullie reacties te lezen.

Lieve groetjes Sieta

14 opmerkingen:

  1. het is een prachtig kerstkaartje geworden sieta.
    en ook weer eens een andere kleur.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kerstkaart daar kan je niet vroeg genoeg mee beginnen. Hele mooie kleuren en mooi papier.
    groeten van Jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kleur heb je gebruikt voor een kerstkaart, weer eens wat anders. MOOI!! Ik had ook het voornemen om maandelijks één kaartje voor de kerst te maken maar....loop nu al achter.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige Kerstkaart !
    Heel mooi van kleur !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Sieta, schitterend kaartje zeg, mooie kleur. Ik zit niet meer zo in de kerstkaarten, maar nog 8 weken en dan is het zomervakantie, dan maak ik altijd kerstkaarten, (ik weet het ik ben een beetje vreemd hihi). Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldig mooie kerstkaart zeg!! Super!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. erg mooi en sfeervol kaartje is dit
    groetjes ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende kaart! Maakt niet uit waar het papier vandaan komt, ik vind het heel mooi. Je 3D plaatje staat er fantastisch bij.
    Ik moet nog beginnen!
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja, ik vind het ook erg mooi, Sieta. Lekker subtiel en niet te vol en juist erg leuk met 3D. En het papier mocht die uit rommelmarkt komen, maakt dat wat uit?
    Als het maar een mooi en sfeervol geheel tevoorschijn komt! Zo heb jij mij ook op ideeën gebracht... eindelijk kan ik mijn 3D vellen gaan gebruiken.
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lekker op tijd...en wel zo handig. Ik ben altijd te laat met beginnen...en dat bedenk ik dan als het alweer te laat is:-)
    Hele mooie kaart in een hele mooie kleursamenstelling!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een ontzettend mooi kaartje. Het sterretjes papier komt uit een blok van Kruidvat (heb het zelf ook gebruikt). Heel goed hoor dat je elke keer een kerstkaartje maakt; voor mij wordt het weer stressen in december ben ik bang. Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi Sieta en juist doordat je van de traditionele kleuren bent afgeweken ook apart!!!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kerstkaart! Heel mooi in deze kleuren en zo ben je mooi op tijd....

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige Kerstkaart !
    en mooie kleuren

    groetjes
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.