Mijn Volgers

zaterdag 28 mei 2011

Vervolg

Goede avond lieve bloggers,

Ik heb inmiddels mijn bestelling ontvangen en ben er erg blij mee en om.
Alleen vind ik het jammer dat ik eerst een negatief bericht hier op mijn blog moest plaatsen om dit voorelkaar te kunnen krijgen. Misschien was het ook gelukt zonder, maar daar komen we niet (meer) achter.
Ik ga hier nu verder geen woorden meer aan vuil maken, het is voor mij afgedaan.

Alleen hoop ik dat web-winkels, (de goede daar buiten gelaten) en gelukkig zijn dat er veel, er een les uit trekken. Dit blog-medium heeft een groot bereik en wordt door erg veel mensen gelezen.
Wij hobbyisten zijn tegenwoordig erg afhankelijk van web-winkels, want hobby-winkels zijn er haast niet meer. Daardoor zijn we ook erg kwetsbaar geworden, we bestellen onze spulletjes en meestal moet je direct ook betalen. Je hebt je geld al uitgegeven en  nog niets ontvangen en je moet dan maar afwachten wanneer het komt (of niet).
Ik hoop zoiets niet weer mee te maken, want leuk is het niet.

Ik wens jullie allemaal nog een fijn weekend.

9 opmerkingen:

  1. Fijn dat dit -met goed gevolg - achter de rug is. Het blijft wel frapant dat het ineens wel kon zodra je er melding van maakte op je blog. Het is niet alleen met scrapwinkels, wij bestellen regelmatig allerlei zaken online en gelukkig is het tot nu toe elke keer goed gegaan maar ik ben van jouw bericht best geschrokken zoals ik gisteren al schreef.
    Je blog ziet er trouwens heel leuk uit met dit nieuwe paarse jasje!!!
    Gezellige zondag, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Sieta, fijn dat het goed afgelopen is.
    Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sieta, wat fijn dat je de spulletjes hebt ontvangen en dat alles goed is gekomen!!
    groetjes, marijke en chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sieta, Ik ben zo blij voor je dat je alles hebt ontvangen. Alleen jammer dat het zo moest gaan. Ik wil je trouwens een compliment maken voor je verwoording van dit alles. Ik ben het helemaal mee eens. Ook ik maak gebruik van webwinkels en tot nu toe is ook alles goed gegaan, maar het zet je toch wel weer aan het denken. Soms, zoals je het zegt, kunnen we niet anders.
    Fijn weekend en geniet toch maar van je nieuwe spullen. Ik ben benieuwd wat je ermee gaat maken.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Sieta, blij om te horen dat het goed afgelopen is en dat je uiteindelijk toch je spulletjes hebt ontvangen. Ik heb het geluk dat er bij mij in de buurt nog wel wat hobbywinkels zijn (hebben ook alle 3 een webshop), maar je snapt wel dat ik naar deze 3 meestal persoonlijk ga shoppen. Maar zoals ik gisteren al zei op mijn blog staan er 2 die ik je zeer zeker kan aanbevelen. Fijn weekend. Oh ja, vind je nieuwe blog layout erg mooi. Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hallo siet ik ben blij dat het goed is afgelopen bij je.
    misschien dat er nog genoeg zijn waar het niet zo is.
    maar we zijn inderdaad wel afhankelijk en fijn dat we elkaar hier in kunnen steunen.
    een fijn weekend.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi,
    Fijn dat je eindelijk je bestelling hebt binnengekregen, mijn buurvrouw heeft ook op deze manier haar bestelling een keer binnengekregen en ik meen me te herinneren dat het bij dezelfde site was.
    Ik ben het helemaal met je eens dat we kwetsbaar zijn en naar mijn idee kun je als webwinkel eigenlijk alleen blijven bestaan met de stelling Eerlijkheid duurt het langst, want het blogmediumbereik is groot. Gelukkig gaat het vaak goed, maar wanneer het niet goed gaat, of heel moeizaam dan is het zeker fijn om dit met elkaar te kunnen delen en proberen te voorkomen.
    Veel succes met je bestelling. En bedankt voor je reacties op mijn blog. Het bed opmaken was inderdaad een flinke klus, maar ja je hebt wat over voor je kind en wegens ruimtegebrek was dit de beste optie.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gelukkig heb je je spulletjes gekregen! Het is soms best een gok.
    Ik ben benieuwd naar al het moois wat je er mee gaat maken.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gelukkig dat je nu eindelijk je bestelling hebt ontvangen. Naar aanleiding van mijn reactie op je vorige bericht, heeft Diana contact met mij opgenomen en alsnog de stempel toegestuurd.
    Laten we hopen dat de contacten met internet winkels nu wel goed verlopen want volgens mij zijn er maar weinig winkels die deze negatieve publiciteit kunnen veroorloven.
    Mijn moto is: houd je klanten even op de hoogte en voeg daden aan je woorden.

    groetjes
    Lydia

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.