Mijn Volgers

maandag 23 mei 2011

Vintage


Goede morgen lieve bloggers,
Hier is  voorlopig even  mijn laatste kaart. Wij gaan vanavond, voor ruim een week weer naar huis, maar ik laat mijn knutsel spullen op de camping. (moet 7 nachten werken en kom dan niet aan kaarten maken toe) Deze vintage kaart heb ik gemaakt met een knipvel afbeelding van Marianne design "Nostalgia", gemat op cardstock wat ik heb gedistressed .

 Het papier is van Studio Licht, dit zo mooi papier en ik heb er verschillende  vellen van gekocht, ze komen vast allemaal nog wel eens langs. Een kantje, filmstrip- stans en een bloem van Crealies erop verwerkt.
Ik probeer de komende dagen nog even op jullie blogs langs te komen om een reactie achter te laten.

Bedankt voor het langs komen en tot de volgende kaart.


15 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart weer en zulke mooie kleuren. Ik zou het leuk vinden als je ook eens bij mij kwam kijken.
    groetjes Jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje weer Sieta.
    Ik zou zeggen, werk ze!
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart Sieta! Ik ben ook bezig met een vintage kaart, maar dan heel anders qau stijl!
    Succes met alle nachtdiensten!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een romantische en lieve kaart Sieta!
    Sterkte met de nachtdiensten, daar heb ik zo'n bewondering voor want ik ben al uit mijn doen na 2 mindere nachten dus laat staan als je hele ritme anders is!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend kaartje, en een prachtig plaatje heb je gebruikt.
    Groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtige vintage kaart sieta.
    prachtige foto en papier.
    je kant en bloem zijn ook heel mmooi.
    ik zou zeggen werk ze.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Sieta, een prachtig kaartje zeg, leuk zo die ouderwetse foto Werk ze nog van de week. Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Sieta,
    Wat een aparte romantische kaart. Leuk dessin papier en de bloem is ook heel bijzonder.
    Werk ze maar weer.

    Groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige vintage kaart. En ja, dat papier in zeker heel mooi. Weer ook eens een andere kleur, maar hij past wel heel mooi bij deze stijl. Je kantje is ook prachtig.
    Werk ze deze week.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een prachtige vintage kaart heb je gemaakt! Super mooi!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oohh Sieta, wat is dit een mooie vintagekaart!! en idd practig papier wat er heel mooi bij past.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super mooie kaart is dit!!! Heerlijk vintage!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige vintage kaart, Sieta. Ik vind het nieuwe papier van Studio Light ook erg mooi en sfeervol, dus ook maar een paar velletjes gekocht! Een ervan heb ik in mijn monochromatic kaart gebruikt.
    En jouw blog LO vind ik ook super mooi gemaakt!
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  14. That is beautiful, thanks for sharing!
    Hey, I have a giveaway here, please come join in the fun!
    http://www.pixiedustpaperie.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kaart is dit geworden en wat een ellende met die bestelling. Gelukkig is alles goed gekomen. Gr. Janny

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.