Mijn Volgers

dinsdag 14 juni 2011

Angry????


Hallo allemaal,

Dit afdrukje had ik al een tijdje liggen, maar wist nog niet wat voor een kaart ik ermee wilde maken. Totdat ik bij Priscillastylis deze sketch tegenkwam.
Ik heb er een klein beetje van mijzelf bij gedaan hihihi.
Het afdrukje heb ik ingekleurd met copicmarkers, en gemat op blauw en geel cardstock. Drie verschillende scrappapiertjes gebruikt en deze ook op geel en blauw cardstock gemat.

De bloemetjes komen uit de voorraad en de blaadjes zijn gemaakt met een stans van MD. Tevens hotfixsteentjes erop geplakt.

Ook heb ik eens de binnenkant bewerkt, ik vind het zo nog een beetje kaal en zal morgen nog wat aanpassen. Het randje is gemaakt met een stans van CL en de label is van Magnolia. De tekst is van MD, uitgestanst met een SB satns.

Met dit kaartje doe ik mee bij;
Priscillastyles; "sketsch"

Bedankt voor jullie bezoekjes en de reacties, ik lees ze altijd weer met plezier.





21 opmerkingen:

  1. je hebt erweer een hele leuke kaart voor gemaakt sieta, leuke stempel en kleurtjes.
    ook leuk zo de binnenkant.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind dit afdrukje ook zo moeilijk om op een kaart te plaatsen maar heb nu een mooi voorbeeld. Zie dat je je zin weer hebt gevonden ha ha. Succes met de challenge.

    Liefs,

    Je dochter

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beeldig afdrukje met toepaselijke tekst want precies zo kunnen ze boos zitten zijn, enig! Ook de indeling en de papierkeuze is erg leuk!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed gelukt hoor de kaart! Leuk afdrukje en mooi ook dat je de binnenkant van de kaart hebt versierd. Succes met de challenges.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke sketch. Mooi op je kaart vertaald met leuke papierkeuze. Ik vind het een schattige digi, maar niet vaak toepasselijk op een kaart. Jij hebt dit nu wel heel leuk gedaan zo.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een enige kaart met een schattig plaatje erop. Hij is inderdaad niet zo makkelijk te gebruiken denk ik, maar hij zier er hartstikke leuk uit. Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind hem erg toepasselijk voor de kreet!!
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi kaartje en het is inderdaad een super leuke digi...wat lijkt ze op mijn meiske:-)
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk kaartje het afdrukje is erg mooi heel leuk.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig kaartje, heel lief!
    Bedankt voor je deelname aan Girlscardsworld.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig kaartje is dit en wat heb je de afbeelding mooi ingekleurd. Super zeg!
    groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke sketch, en wat heb je het meisje mooi ingekleurd!
    groetjes gea

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Love your card. Such a cute image. Thanks for joining Midnight Madness Sketch Challenge.

    Peggy T.
    "priscillastyles" DT

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een hele mooie kaart en hele leuke afbeelding! Prachtig gekleurd!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat is een heel mooi kaartje, Sieta. Super kleurtjes. Erg leuk met die pareltjes en bloemen.
    Ook je blog LO is erg mooi. Ik moet echt binnenkort wat leuks bij je komen uitzoeken!
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart en zo gaaf stempel.
    Bedankt voor je bijdrage aan Girlscardsworld en succes.

    Groetjes, Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Totally ADORABLE!! Love your interpretation of the sketch and your image is so sweet! Thanks so much for sharing your talents over at Midnight Madness Sketch Challenge this week! We do look forward to seeing you again next challenge! Happy Crafting!

    Darlene
    "priscillastyles" DT

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schattig kaart en wat een lief stempeltje. Groetjes Aletta
    Leuk dat je meedoet aan Girlscardsworld.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een lief afrukje! Prachtige kaart heb bje er van gemaakt. Leuk dat je mee doet met de challenge van girlscardsworld.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Great Card..I just love that image and those flowers are so pretty...Such a pleasure to visit your blog. Great take on the sketch. Thank you so much for joining in the fun this week at the Midnight Madness sketch challenge.
    Priscilla
    MMSC Hostess

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Beautiful creation! Thanks for joining us on the Midnight Madness Sketch Challenge this week.
    luv n huggz
    Jen
    MMSC DT

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.