Mijn Volgers

donderdag 9 juni 2011

Christmas Hug


Hallo lieve bloggers, ik heb weer een kerstkaartje gemaakt met een geweldig lief afdrukje. Ingekleurd met coppicmarkers. Het papier is van MD en is van een kerstblok. Het taartkleedje heb ik met distressink de rand bewerkt. De bloemenstansjes zijn van CL en de randjes van de rose blaadjes zijn  bewerkt met stikcles.

Zo ik heb me weer aan mijn voornemen gehouden om elke maand in iedergeval 1 kerstkaart te maken.
Bedankt voor het langskomen en alle lieve reacties, het is altijd weer leuk om ze te lezen.

20 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje zeg, echt erg leuk!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach, wat een schatjes en zo mooi ingekleurd. Mooi papier ook trouwens.
    Groetjes, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat lief Sieta, echt prachtig !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een prachtig kerstkaartje, zo'n lief plaatje echt een schatje.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lieve en sfeervolle kaart, Sieta!
    Het stempeltje is zo lief. Erg leuk gedaan met al die frames en extra glitter op de bloemen.
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schatje van een stempel. En je papier is fantastisch. Leuk dat distressen van het taartrandje.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat afdrukje is zoooooo lief en je hele kaart een plaatje Sieta!!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is prachtig Sieta, zo lief ook.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een lief tafereeltje en erg mooie kleuren.
    groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oooohhh wat een schattig afdrukje is dit, zoooooo lief! Mooie kleuren.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. aah wat een lief stempeltje, en je hebt eer een leuk kaartje mee gemaakt.
    knap van je dat je het zo goed vol houdt met die kerstkaartjes
    groetjes ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een lief kaartje heb je gemaakt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi kaartje Sieta met een ontzettend schattig stempeltje. Groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een ontzettend snoezig kerstkaartje heb je gemaakt Sieta! Ik ben helemaal weg van het afdrukje!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi die Sieta,
    Wat een leuke kerstkaart. Weer eens heel anders dan we gewend zijn van een kerstkaart. Ik vind hem super leuk. Mooi ingekleurd en leuke stempel.
    Gezellig weekend,
    Groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie en lieve kerstkaart.Het afdrukje is echt heeeel schattig.
    Fijn weekend.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een heerlijke warme kerstkaart en wat een schatje van een afdrukje zeg heel erg mooi.

    Liefs,

    Je dochter

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi,
    Ik heb me door een nieuwe provider te nemen opnieuw aan moeten melden als volger, grappig, ik sta nu rechts onderaan en links bovenaan, realiseer me dus dat ik een van de eerste volgers was, maar zeker niet de laatste:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi sieta, wat een leuke kaart ia dit weer. Erg mooi gemaakt.
    Er gaat volgens mij iets niet helemaal goed met je blog. Je staat in mijn leeslijst niet meer als CREAMUTSKAARTJES, maar met alleen een . (een punt dus). Ik weer niet of je iets veranderd hebt of dat blogger weer van de leg is, maar je bent in mijn leeslijst niet meer echt herkenbaar.
    Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.