Mijn Volgers

donderdag 23 juni 2011

Even rustig op mijn blog

Goedemiddag lieve bloggers,

Het is hier op mijn blog even rustig zoals jullie al wel hebben gemerkt. Wij zijn op dit moment thuis omdat ik weer een paar nachtjes moet werken en mijn knutsel spulletjes liggen nog op de camping.
Het is z'n gedoe om alles steeds weer in te pakken voor een klein weekje, waarin ik toch wat midder tijd heb om te knutselen. Maarrrrr na dit blokje werken heb ik VAKANTIE en dan hoef ik pas begin augustus weer te beginnen. Maar ik ben nu aan het schilderen thuis, dat moest ook nog gebeuren. De zoldertrap is haast klaar en dan moet de andere trap nog helemaal gedaan worden. Dat willen we in de vakantie doen, hebben we geen (last) van de poezen die steeds heen en weer lopen (lees rennen) over de trap. Maar ik zit 's avonds lekker achter mn lappie en maak nieuwe blog-layouts. Zoals jullie wel gemerkt hebben veranderd mijn bloguitelijk nog wel eens de laatste tijd (heb ik weer een gemaakt die ik zelf graag op mijn blog wil hebben hihihi). Je kunt ze hier vinden en zijn vrij te gebruiken, dus neem eens een kijkje misschien zit er wat voor je tussen?! Hieronder staat de nieuwste die ik vandaag geplaats heb.


Dus nog eventjes geduld hier, binnenkort plaats ik weer wat.


11 opmerkingen:

  1. Hoi Sieta,
    Nou ik geniet nu dagelijks van je mooie blog layouts, heb er nu ook eentje in gebruik genomen voor ons wandelblog. meewandelen.blogspot.com, kijk maar eens of het je goedkeuring kan wegdragen. Bedankt ervoor.
    Gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben gewoon jaloers op je tot augustus op vakantie! En dan heb je genoeg tijd om te knutselen dus dat komt dan wel weer helemaal goed! Verfse en je nieuwe bloglayout is weer heel erg mooi.

    Liefs,

    Je dochter

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou zeggen voor van de week werkse en daarna lekker genieten van je vakantie.

    Groetjes Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oohhhh wat een weelde....een heerlijke lange vakantie, geniet er lekker van! En natuurlijk ook veel knutselplezier toegewenst!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Succes met alles,klussen enzo. Geniet daarna lekker van je vakantie. Knap hoor dat je zo mooie blog LOts kan maken!! Petje af.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bijna vakantie en het schijnt nog warm te worden ook dus je hebt geluk! Sukses met schilderen en je lay outs zijn heel mooi Sieta maar daar moeten we nog even echt voor gaan zitten (ivm die 3 kolommen en ik heb er nu 2!). Ik weet ook nog niet zeker of ik wil veranderen: mijn groene klavertje ben ik nog nooit ergens tegengekomen dus eigenlijk wel leuk om zo anders te zijn en ik ben DOL op groen!! Maar ik weet je nu te vinden en er zijn hele leuke bij dus??????

    Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk hè dat vooruitzicht op vakantie. Ik ook nog één week. en dan ook pas weer in augustus beginnen. Ik ben begonnen wat spullen klaar te zetten om mee te nemen, maar het wordt zowat de grootste doos. Haha. Je blog layouts zijn prachtig. Maar maak je ook die versierde namen? Wat dat vind ik het af maken. Na de vakantie ga ik er eens mee stoeien.
    Succes met de verfklus en heel fijne vakantie.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Even een antwoord op de vraag van Marianne; ook de versierde naam (die ik onder al mijn berichtjes heb staan) worden door mij gemaakt.
    Dus als je een layout van mij wil gaan gebruiken, kan ik zowel de header als de naamversiering passend maken voor je blog.
    Dus op de header je blog naam en je ondertekening met een tekst zoals je hem zelf wilt hebben.
    Lieve groetjes Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige blog LO, Sieta! Geniet lekker van je laaaange vakantie voor die weer voorbij is ;D
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mooie blog lay-outs maak je
    misschien zoek ik nog wel een mooie bij je uit
    wat lekker zeg bijna vakantie,allen nog even klussen
    we zien vanzelf wel weer al die mooie dingen die je maakt verschijnen
    groetjes ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk werk de trap schilderen Sieta. Ik vind dat ook leuk om te doen hoor, maar sinds ik een man heb die schilder-behanger is gebeurd dat nog maar sporadisch. Dadelijk een fijne vakantie en de voorspellingen zijn goed. Leuk je blog randen.
    Gezellige weekend,

    Lida

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.