Mijn Volgers

dinsdag 28 juni 2011

Feest kaart afgemaakt


Hoi hoi, pfff wat is het warm hé. Ik weet we moeten niet klagen, maar een paar graden minder mag voor mij wel. Wij zijn weer op de camping en ik kan weer knutselen. Ik zit binnen, hier houd ik de temperatuur op zo'n 24/25 graden met de mobiele airco (wat een uitvinding z'n ding), het is buiten nu goed 30 graden en erg benauwd. Deze kaart was op het recept na klaar en die heb ik dus afgelopen week thuis uitgetypt en geprint. Daarna uitgestanst met een SB stans. Er het bovenstukje van een MD labelstans tussen geplaats en per twee opelkaar geplakt.  
Anders werden het zoveel losse labeltjes en dat werkt niet prettig. Toen wilde ik ze zo in het vakje plaatsen, maar dat vond ik ook weer niet zo'n goed idee.
Ik heb ze toen maar samen gebonden met een stukje lint en zo is het een klein boekje geworden. Alleen moet je nu van links naar rechts bladeren hihihi, heb ik daar weer niet goed over nagedacht. Pff zal wel de warmte zijn.
Toen diende zich het volgende aan,  hoe houd ik ze op hun plaats als ik de kaart dicht doe!!!! Want het bovenstuk waarop het vakje met het recept zit, is de achterkant van de voorzijde. Dus als hij dicht is zit het op de kop. En om het recept binnenin op de kop erin te plaatsen lijkt ook voor geen meter.
En dit is mijn oplossing geworden, een labelstans van MD, even  de onderkant twee keer rillen zodat hij mooi omgevouwen kon worden. Nou nou, dit was wel een hele klus metelkaar hoor. Je hebt dan in je hoofd hoe je de kaart wil maken, maar dat gaat dan niet zo gemakkelijk, om dan uiteindelijk het toch zo te krijgen. Maar hij is klaar en ik ben dik tevreden over het eindresultaat. Nu binnenkort nog even posten, ja ja ook daar moet ik aan denken "genoeg porto erop", want het het door al het cardstock aardig op gewicht gekomen.
Trouwens het recept is niet van mijzelf, maar ik heb het hier vandaan gehaald.

Bedankt voor het langs komen en tot het volgende project/kaartje.







12 opmerkingen:

  1. Wat een mooie recept heb je ervan gemaakt Sieta! En helemaal in de goede kleur natuurlijk:-)
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dit weer een beauty! Leuk die recepten zo bij elkaar gebonden. Van mij mag het ook een paar graden minder. Maar laten we niet klagen. Beter dan regen. Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad erg warm maar we moeten niet klagen hè. Prachtig geheel geworden en hele mooie kleurencombi, het lijkt me inderdaad een klus maar met een geweldig eindresultaat.
    groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is hij mooi geworden.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jeetje mina Sieta, wat heb je hier een werk in zitten en een hoop gezwoeg....daar zou je het warm van krijgen en dat is het buiten als meer dan genoeg toch?????
    Knap hoor hoe je het probleem hebt opgelost en van links naar rechts lezen..achterin beginnen zoals de Chinezen ook een optie???

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoy sieta
    kwam zomaar op je blog terecht en vond die geweldig!dus volger geworden,mocht je tijd en zin hebben kom eens langs?
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Woow Sieta, mooi creatie heb je gemaakt! Leuk zoals je de recpeten bijelkaar gebonden hebt, al is het van links naar rechts:)) Leuk idee en wat lekker dat je bij de airco kan zitten, dan is het wel vol te houde.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een toffe kaart zeg !
    Heel erg leuk !
    Moet ik steeds aan denken om er genoeg 'porto' op te kleven :)
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wow wat een werk sieta, maar wel een heel mooi resultaat, nu het recept nog maken hahaha.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat mooi gemaakt en dat met die hitte. Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind hem prachtig geworden.
    Het is wat werk maar ......dan heb je ook wel wat!
    Je blog ziet er trouwens ook weer supermooi uit.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  12. het resultaat is erg mooi geworden en je hebt voor alle "probleempjes" heel goede oplossingen gevonden
    wat een mooie blogachtergrond heb je trouwens
    groetjes ingrid

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.