Mijn Volgers

donderdag 16 juni 2011

Feest!!!


Hoi hoi,
Ik heb weer bijna een kaart klaar, moet nog wat printen maar dat kan pas weer als ik thuis ben.
Toch wil ik hem al laten zien.
Ik heb een schort gemaakt uit het blad "kadoosjes" en bekleed met het mooie papier van Maja. Zowel de voor/binnen en achterkant. Op de voorkant een zak gemaakt waar een label in zit met een tekst erop. Het afdrukje ingekleurd met copic markers en daarna uitgeknipt en verhoogd opgeplakt. Een paar hotfix steentjes erop en de voorkant is klaar.

En dit is de binnenkant geworden.

Hier heb ik een vakje gemaakt waar weer labels met tekst in zitten. Het cupcake afdrukje ingekleurd met copic markers en uitgeknipt, waarna hij iets vehoogd is opgeplakt. Nu komt er bovenin nog een recept, wat ik nog moet maken op de computer en daarna uitprinten.
De achterkant heb ik vergeten op de foto te zetten, maar ik moet nog bedenken wat ik daarop ga plaatsen. Als hij helemaal klaar is laat ik dat wat nog moet, nog wel even zien.
Deze kaart is gemaakt voor .......... en ik vind hem wel passend.(hopelijk kijkt ze niet op mijn blog)

Bedankt voor het langskomen en jullie lieve reacties.




22 opmerkingen:

  1. Hij is heel erg leuk geworden Sieta! Ik heb het blad ook en juist deze schort staat nog op mijn to-do-lijstje en hierdoor krijg ik er wel zin in!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk,leuk, leuk. Ik ben benieuwd als hij helemaal klaar is, maar hij is nu al zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een originele leuke kaart. Heel toepasselijk. En tja hij zal niet voor mij zijn want ik regelmatig op je blog ha ha maar kan wel raden voor wie hij wel is. Ik ga duimen dat die persoon niet langs komt!

    Liefs,

    Je dochter

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is supers. Wat mooi. Leuke digi ook. Heel mooi ingekleurd. Ik vind je binnenkant ook geweldig.
    Wat zijn je blog layouts mooi. Ik ben wel toe aan wat nieuws. Na het weekend ga ik er een uitzoeken. Maar het:"groetjes van" hoe krijg ik die erop? en hoe krijg ik tekst in de kop?
    Dat kan ik nog niet vinden. Maar dat hoor ik dan nog wel.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een prachtig schortje kaart.
    heel leuk gedaan, en een hele leuke toepasselijke stempel.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk kaartje je zal zoiets moois maar krijgen.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldig leuk schortje heb je gemaakt.De persoon die hem krijgt zal wel blij verrast zijn.
    Je kleuren en papier is ook schitterend.

    Groetjes Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Enig zeg zo'n schortkaart. Echt super leuk en origineel. Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk gemaakt en een super leuke vorm! Heel mooi gemaakt!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een tof kaartje Sieta !
    Heel origineel!
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel origineel deze schortkaart, erg mooi gemaakt. Kleuren en papier zijn ook erg mooi.
    Groetjes, marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw wat schitterend zeg echt mooi!!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi die Sieta,
    Dat blad heb ik ook in mijn bezit en dat schortje zien staan. Wat heb jij er een leuk geheel van gemaakt. Schitterend papier en een grappige stempel. Ben een beetje aan het uitkijken met eten en dan al die taartjes! Leuk idee een recept erin.
    Mooi ingekleurd. Groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  14. je hebt hem erg mooi gemaakt.
    toch grappig dat je een patroon op zoveel manieren terug ziet
    ikvind jouw versie wel erg orgineel
    groetjes ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Sieta,
    Wat een prachtige kaart/schort is dit geweldig gedaan en toevallig ben ik ook met een kaart bezig met een recept erin. Ik ga gauw in het boekje van Kadoosjes kijken of ik het schort ook kan maken.
    groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een super leuke kaart is dit geworden zeg!!
    Heel mooi gedaan!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooi uitgewerkt ideetje Sieta, ziet er geweldig uit( net als mijn bloglayout hihihihi).\gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je schortkaartje is super. Heel erg mooi gemaakt hoor.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Supermooi! Echt heel mooi gedaan, prachtig papier en mooie details.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat ontzettend leuk gemaakt. Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.