Mijn Volgers

woensdag 29 juni 2011

Is het een kaart of doosje!!


Hoi hoi lieve bloggers.
Hier is weer een nieuwe knutsel van mij. Gemaakt met het mooie Maja papier.
Het patroon komt uit het blad kadoosjes en is erg leuk om te maken. Het was wel even puzzelen, want ik moest het patroon helemaal uittekenen. Tja ik heb haast alles op de camping maar de printer heb ik thuis gelaten hahaha. Maar zoals je ziet is het me gelukt. Het is een kaart/doosje en je kan er een (plat) precentje indoen. Hij is voor de jarige waarvoor ik de vorige kaart heb gemaakt en hierin gaat het geld wat ze graag voor haar verjaardag wil hebben.

Ik wilde er geen cute stempel opdoen, vind de kaart al cute genoeg geworden. Dus maar een CL bloem erop gemaakt en het blad is van MD. Nog wat hotfix steentjes erop verwerkt en op de bodem van het doosje ook nog een scrappapiertje  geplakt.

Dit is zo een leuk cadeautje geworden om te geven.
Er staan in het blad kadoosjes erg leuke dingen om te maken, dus er zal nog wel eens wat voorbij komen.

 Met deze kaart doe ik mee bij;
 PaperPlay Challenge "Anything but a Card"
The Shabby Tea Room "My Favorite Things

Bedankt voor het langskomen en jullie lieve reacties, is altijd weer leuk om te lezen wat jullie ervan vinden.




18 opmerkingen:

  1. Schitterend en heel knap hoe je het zonder printer voor elkaar hebt gekregen! Dat heet een wiskunde knobbel geloof ik want laatst had je ook al zoiets ingewikkelds om uit te vogelen/aan te passen!!!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind hem geweldig sieta.
    leuk met die bloem erop.
    moet toch ook eens een keer dat blad kopen, zie het bij iedereen staan.
    waar je leuke dingen uit kunt halen.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi geworden zeg!
    Ik heb het blad ook, is inderdaad erg leuk! Met mijn zoon al eens de camper gemaakt, maar die was niet "blog-waardig" :) haha!
    Groetjes gea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend gemaakt Sieta!!! En dat papier is en blijft erg mooi! Je ontvangster is er vast net zo blij mee als met de inhoud:-)
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super mooie creatie! Het papier blijft prachtig en het is geweldig gemaakt!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha ha ik had bijna dezelfde gekozen maar ben toch voor een andere gegaan (2 zielen bijna 1 gedachte). Maar hij is heel erg mooi geworden en het papier past er ook zo mooi bij.

    Liefs,

    Je dochter

    BeantwoordenVerwijderen
  7. whow wat een gaaf doos/kaartje is dit, prachtig met dat papier

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, wat een schitterende creatie in mooie kleuren. Mooi kadootje om te krijgen. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Woow, wat een prachtig kaart/doosje, mooi model en die bloem in het midden is schitterend!!
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, wat prachtig. Je bent een kei, omdat zo te kunnen maken. Schitterende papierkeuze en dit is inderdaad een geweldig kadootje om te geven of te ontvangen.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze is ook weer geweldig mooi en wat een prachtige bloem erop kan je me vertellen van wie die is?
    groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Sieta,
    Je kaart-doosje is super. Ik vind de bloem erg mooi op het omhulsel. En tja het Maja papier blijft mooi.
    Ik vind je blog layout geweldig. Helaas kan ik niet zien waar je die vandaan hebt. Er zit een ander labeltje voor. Jammer.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi die Sieta,

    Je dooskaartje is heel bijzonder en leuk om te geven en te krijgen. Zo uit het bolletje op vakantie gemaakt. Knap hoor.
    Groetjes Lida
    Trouwens even nog ... ik vind de kleur ook erg mooi.
    Doeg Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een geweldig doosje of moet ik zeggen kaart. prachtig gedaan zeg, groetjes Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  15. This is beautiful, Sieta - such clever detail, I love the way it opens.

    Thanks for joining us on PaperPlay this week.

    Julie :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je kaartdoosje is supermooi!
    Erg leuk om bv. geld in te geven.
    Prachtig in deze kleuren en mooie details.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Beautiful, love the fantastic detail on it! Thanks so much for playing along with Paperplay this week!!

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.