Mijn Volgers

donderdag 14 juli 2011

Diaper Fold Card


Hallo lieve bloggers,
Als eerste wil ik mijn nieuwe volgers welkom heten, leuk dat jullie mijn blog willen volgen.
Deze vorm van kaart kwam ik op een andere blog tegen en het leek mij wel leuk om hem ook te maken.
Het papier wat ik hiervoor gebruikt heb is van BoBunny. De grote bloem is gemaakt met een stans van CreaLies en het hart van de bloem met een Spellbindersstans. Ook de randjes zijn met de zelfde CreaLies stans gemaakt.

De labeltjes zijn gemaakt met een Magnolia en een Marianne Designs creatable, op de een sterkte gestempeld en 4 kleine bloemtjes, gemaakt met een CreaLies bloemen-stans en op de ander twee Spelbinders hartjes geplakt. Op de achterkant hiervan staat nog wat geschreven. Verder hebben de bloemetjes nog hotfixsteentjes als hartje gekregen.
Ik heb deze kaart gemaakt voor een kennisje van ons op de camping die afgelopen week een auto ongeluk hebben gehad. Gelukkig is alles redelijk goed afgelopen, de heren in de auto hadden niets maar zei heeft alles gekneusd wat je maar kneuzen kan. Dus erg veel pijn en ze kan haast niet voor of achteruit. En de auto totalloss, zowel hun eigen als die van de veroorzaker van het ongeval.
Dus ik hoop haar een beetje op te beuren met deze kaart.

Bedankt weer voor het langskomen.



15 opmerkingen:

  1. Ook deze is weer prachtig! Ik zag hem ook al overal voorbijkomen ha ha.

    Liefs,

    Je dochter

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig mooie kaart, Sieta. Erg stijlvol en super mooi versierd. Mooi in blauw ook.
    Helaas ik kan je ook niet ermee helpen, bij mij gaat het meestal wel goed, alleen bestaande volgers zijn niet meer zichtbaar met hun profiel...
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoy sieta
    wat heb je een pracht kaart gemaakt, zelf had ik deze ook voorbij zien komen op een blog!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi gemaakt en dat baluw is erg chique!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik had hem ook al eerder gezien, maar deze van jou is wel erg mooi.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Sieta, wat een mooie kaart heb je weer gemaakt. Voor wat betreft de reacties kan ik je niet verder helpen; heb er zelf weinig tot geen last van. Ben alleen elke keer mijn volgers kwijt en kan ook bij nieuwe blogs die ik wil gaan volgen dit niet inschakelen. Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er super uit!!! vind de kleur ook prachtig!
    Groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Baas boven baas cq, diaperfoldpuch Sieta want deze is wel heeeeel erg mooi!!!!
    Wat een akelig verhaal zeg, duffe ellende als je zonder schuld zo in de kreukels komt te liggen dus ze zal vast blij zijn met je mooie luierkaart!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart ik heb hem ook al voor bij zien komen, hij is heel leuk.Groetjes Joken

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ze kan inderdaad zo'n prachtige kaart dan wel gebruiken om haar op te beuren !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi die Sieta,
    Je kaart is erg leuk, maar minder leuk is de reden waarom je hem gemaakt hebt. Wat een narigheid kan je hebben van een auto ongeluk. Ik zeg altijd maar liever die auto dan ik. Heb dat het binnenkort weer beter met haar gaat en ze er niet iets blijvend aan overhoudt. Dan hebben ze nog geluk gehad. De kleuren van de kaart heel erg leuk. Blauw is mijn lievelings kleur. De labels doen het ook zeer goed.
    Groetjes en ik weet wel zeker dat ze je kaart leuk vinden. Al is het alleen maar om het gebaar en dat je meeleeft.
    Groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaart Sieta, ik vind het een beetje weg hebben van een koffie filterzakje. Erg mooie kleuren ook en je rozet is prachtig! Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart zeg! Dat zal haar vast wel opbeuren.
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hi sieta je hebt er ook een leuke van gemaakt zie ik wel.
    weer erg crea.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Sita,

    Ben volger van je blog geworden, je maakt zulke fraaie creaties, daar wil ik wel meer van zien.
    De laatst gemaakte kaart is prachtig, dat modelletje doet het heel leuk, ga daar binnenkort ook mee aan de slag.

    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.