Mijn Volgers

dinsdag 19 juli 2011

Ingelogd blijven en toch een reactie plaatsen

Hallo lieve bloggers,

Ik heb ontdekt dat als je een reactie wil plaatsen op een blog, het bij enkele blogs geen probleem is om toch ingelogd te blijven als je een reactie plaatst.
Zoals jullie misschien zelf ook al wel hebben vernomen moet je haast bij alle blogs, als je een reactie wil plaatsen je opnieuw aanmelden bij Google en dan het vinkje verwijderen van aangemeld blijven.
Dat houd dan in dat je telkens als je de computer weer aanzet, je jezelf weer moet aanmelden voor Google. Zelf vind ik dat erg vervelend, mede omdat ik niet de enige ben die de computer gebruikt. Dus de mede gebruikers moeten dan ook mijn inloggegeven hebben om gebruik te kunnen maken van Google.
Ook zijn er nog wel wat blogs waar je nog een woordverificatie moet doen, een oponthoud die niet nodig is vind ik. Zelf wist ik ook niet dat ik hem aan had staan, totdat ik erop gewezen werd en heb hem toen direct uit gezet.(Vooral als je met challenges mee doet, is dat lastig voor degene die een reactie wil plaatsen.)
Hier onder laat ik zien ( voor degene die niet weten hoe het moet en wel willen) hoe je het op je blog kan veranderen, zodat je bezoekers ongehinderd een reactie bij je kunnen achter laten.

Klik op de foto's voor een grotere beeld.

Om zelf eerst de reacties te lezen voordat ze op je blog verschijnen doe je het volgende;


PS iedereen is natuurlijk vrij om zijn of haar blog zo in te stellen als dat ie zelf wil, het is maar een hint van mij en je mag zelf weten wat je ermee doet.

Hopelijk is het zo duidelijk, anders hoor ik het graag.







3 opmerkingen:

  1. Het niet aanvinken durf ik toch niet goed te proberen Sieta en dan log ik liever elke keer opnieuw in voordat het weer een puinhoop wordt. Ik heb net wel even mijn instellingen gecontroleerd en direct de "pop up" gekozen, dat lijkt me lekker makkelijk voor iedereen die wil reageren. Bedankt voor de tip!
    GELUKKIG heb ik geen woordverificatie: daar heb ik toch ook zo'n hekel van!!!!!!!!!!


    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sieta, heb toevallig vorige week ook mijn instelling naar pop-up gewijzigd. Woordverificatie had ik al meteen uitgeschakeld. Maar je tip hier is erg duidelijk voor degene die het willen gaan doen. Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo mam,

    Na die duidelijke uitleg van jou heb ik hem ook meteen verandert. Dank je wel! En wat een mooie lay out heb je weer op je blog.

    Liefs,

    Je dochter

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.