Mijn Volgers

vrijdag 22 juli 2011

It's a Boy


Goedenavond lieve bloggers,

Hier is weer een nieuwe kaart, gemaakt met een lief afdrukje van Forever Friends. Het is deze keer een jongens-baby kaartjes geworden. Het afdrukje is ingekleurd met copic-markers en daarna uitgeknipt. Ik heb hem op een doily geplakt. Het papier wat ik gebruikt heb ik ook van Forever Friends en is gemat op L blauw en bruin cardstock. Verder heb ik een stans van Martha Stuward gebruikt. Een stippenlintje geplakt en gebruikt om een strikje te maken. Aan het strikje heb ik een klein flesje gehangen.

Deze keer ook eens de binnenkant bewerkt. Hiervoor heb ik twee stansen van Marianne Designs gebruikt en het middenste rondje is uit design papier geknipt en op de bovenste stans geplakt. De tekst komt van de computer en is met een labelstans van Spellbinder uitgestanst.


De andere helft van de binnenkant het ik wat bloemetjes geplakt die ik met een stans van Crealies gemaakt heb. De hartjes van de bloemetjes zijn hotfix steentjes. Rechts onderaan nog een klein baby-beertje.
Bij Forever Friends Challenge Blog hebben ze een DT Call, het lijkt mij super leuk om daarvoor uitgekozen te worden. Dus ga ik deze kaart op hun blog achterlaten en wie weet!)

Met deze kaart wil ik graag mee doen bij;

Bedankt voor het langs komen en alvast een fijn weekend.




20 opmerkingen:

  1. Wat een schatje Sieta...ik ga duimen dat je hiermee in het DT
    komt!

    Goed weekend, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje Sieta, ook ik ga voor je duimen.
    Groetjes, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sieta, wat een ontzettend mooi en lief kaartje heb je gemaakt. Veel succes met de DT-call. Laten we voor elkaar duimen; misschien komen we dan alletwee wel in het team. Mooie layout is dit ook weer. Fijn weekend. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje Sieta, ik duim ook mee hoor, je verdiend het..
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een plaatje. Nu ik deze heb gezien durf ik niet meer mee te doen ha ha. Ik ga voor je duimen!

    Liefs,

    Je dochter

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik vind het een schatje een super kaartje heb je gemaakt sieta.
    ook de binnenkant ziet er prachtig uit.
    succes met de dt call en ik hoop voor je dat je uitgekozen wordt.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg mooi gemaakt Sieta! Ik zal duimen voor een DT pelkje voor je...
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Sieta,

    Wat heb je een superleuk kaartje voor de forever friends DT-call, leuk dat je meedoet en veel suc6 ;-)

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is dat een schitterend en heel schattig kaartje, Sieta. Super mooi versierd. Veel succes met de DT-call!
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoy sieta
    wat een mooie kaart en vooral de schuine achterkaart scoort geweldig mooi!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oooh, wat een schatje!
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. een prachtige kaart. super kleuren.
    succes met je DT call
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een lief kaartje, groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. This is so cute. What a nice card for a baby.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat heb je een super schattige kaart gemaakt, erg mooi en de binnenkant is ook prachtig, heel leuk gedaan met de bloemetjes! Succes met de DT call.
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schatje is dit zeg !
    Heel leuk papier ook !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Beautiful card inside and out! Love your coordinating papers and pretty spotty ribbon. Beautifully designed all round! It's so nice to see you at Stamptacular Sunday Challenge - thank you for playing along! Hugs, Lesley

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hi Sieta, a very cute and beautiful card! Thanks for joining us at Papertake Weekly this week and good luck! x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schattig kaartje, heel mooi gemaakt.Succes met de DT call.

    Groetjes Ans S.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Sieta,

    Leuk dat jij ook gekozen bent voor het DT van FF. Mijn dochter Elise is ook gekozen als DTer. Gezellig samen in dit team. Van Harte gefeliciteerd.

    Groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.