Mijn Volgers

dinsdag 26 juli 2011

Kerstkaart


Hallo lieve bloggers,
Ik kwam tot de ontdekking dat ik deze maand nog geen kerstkaart had gemaakt, terwijl ik me voorgenomen had er elke maand een te maken.
Dus hierbij mijn juli kerstkaart. Deze keer geen stempel om in te kleuren, maar een ster gevouwen en beplakt met scrappapier van BoBunny. Een tekststempel erop geplakt en wat uitgestanste sterretjes van een Cuttlebugstans. Op de sterretjes zit stickles. De kaart zelf gemat met blauw cardstock en daarop een velletje scrappapier van BoBunny. Ook hier op twee hoeken een Cuttlebug sterstansje.


En dit is de binnenkant, ook beplakt met scrappapier en een grotere stempelafdrukje, uitgestanst met een Spellbinderstans rond. De kaart heb ik verder rustig gehouden. Het wordt anders te druk vind ik.
Met deze kaart wil ik mee doen bij;
Pollycraft Monday Challenge; HoHoHo Cristmas in July
Craft Us Crazy; Anything Goes

Hierbij wil ik jullie ook nog bedanken voor de leuke reacties op mijn vorige kaart, geweldig om te lezen.
Ik wens iedereen die op vakantie zijn/gaan heel veel mooi weer, dat hebben nu zo langzamer hand wel verdiend en tot de volgende kaart.



20 opmerkingen:

  1. Hoi Sieta,ja de eerste van de vele die nog volgen.De kaart van jou ziet er ook weer ontzettend mooi uit. De ster en dan die prachtige binnenkant.

    Groetjes vanaf mijn vakantieadres

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sieta, wat een ontzettend leuke kerstkaart. Ik vind dit erg geslaagd met de gevouwen ster. Heel mooi gemaakt. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sieta.
    Wat een mooi ontwerp voor je kerstkaartje, en de uitvoering is ook al zo mooi, geweldig papier voor je kaartje.
    gr. Liesbeth
    ps. ik kijk uit naar je volgende kerstkaartjes, kan ik nog wat ideetjes op doen voor ik eraan ga beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow wat een prachtige ster heb je gemaakt sieta.
    heel mooi kaartje en papier.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoy sieta
    wat een geweldig mooie kerstster heb je gemaakt,PRACHTIG!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hallo Sieta,

    Een leuk kaarje heb je gemaakt, een modelletje wat ik moet onthouden voor mijn kerstkaartjes.

    Groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een super leuk model voor een kerstkaart, heel erg mooi gedaan!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Sieta, een prachtige kerstkaart heb je gemaakt, mooie blauwe kleuren. Groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart en wat leuk om weer een kaart te zien zonder stempel. En wat een mooie gevouwen ster! Super hoor.

    Liefs,

    Je dochter

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erg mooie kaart Sieta !
    Tof gedaan die ster, dat had ik nog niet eerder gezien !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nou Sieta, hoe toepasselijk kan een kerstkaart zijn, een ster als vorm, super geslaagd hoor!

    Groetjes, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wow wat een beauty. heel leuk dat hij ook open kan.
    en trouwens een goed idee elke maand 1 kerstkaart te maken. ga ik ook maar eens doen. heb er zo'n 100 nodig dus kan wel ff voort.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Sieta, wat leuk zeg zo'n gevouwen kaart!! Weer eens wat anders. Groetjes Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel erg mooi Sieta, super modelletje is het! Eéntje om te onthouden:-)
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige kerstkaart Sieta!
    Hele mooie kleuren en een heel leuk model. Wat goed dat je elke maand een kerstkaart maakt.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke kaart apart geworden. gr. Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Sieta, wat een schitterende kaart zeg. Ik vind dat vouwmodel echt geweldig mooi. Ben benieuwd hoe je dat maakt. Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Sieta,
    Wat een mooie kerstkaart en wat een leuk idee om op deze manier een ster te maken. Ik ga dit zeker onthouden.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Jeetje Sieta, wat heb ik veel gemist van je. Ik heb eens even zitten lezen, kijken, enz. Maar wat een nieuws allemaal bij je. Schitterende layouts, adviezen over commentaren, werkelijk prachtige kaarten in allerlei variaties. Je creatie met labels erin vind ik schitterend. Je kinderkaart met prachtige binnenkant en nu weer zo'n leuke kaart met gevouwen mapje erop. Je bent zo creatief. Geweldig om te zien.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi die Sieta,
    Toen ik jouw blog opende dacht ik .. dat is een leuke kaart. Apart model en een leuke kleur papier. Grappig effect dat je de ster kan uitvouwen.
    Een om een keertje na te maken.
    Nog bedankt voor je compliment over de foto's van Jennifer.
    Nu is dat hoofdstuk echt afgesloten.
    Groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.