Mijn Volgers

dinsdag 12 juli 2011

Teddy Bea


Hallo lieve blogvolgers,
Hier ben ik weer met een nieuwe kaart. Vorige week heb ik enkele afdrukjes ingekleurd waaronder deze van Teddybo "Bea". Ik vind dit z'n geweldig mooie digi en wilde aldoor als eens mee doen met de challenge van Teddybo. Deze keer is de opdracht om Teddy Bea in de spotlight te zetten. Kwam dat even mooi uit voor mij, dat ik deze afdruk gekleurd had.
De sketch die ik gebruikt heb is van Stamptaculair Sunday Challenge. Het afdrukje heb ik ingekleurd met copicmarkers en daarna met een SB stans uitgestanst. Terwijl het afdrukje nog in de stans zit de rand met twee kleuren distress inkt bewerkt. Het papier is van Jack & Jill en is gemat op cardstock waarvan ik de randjes met een CL stans heb gemaakt. De drie kleine bloemetjes zijn ook gemaakt met een CL stans en hebben een hartje gekregen van hotfix pareltjes. De tekst komt van de computer en is met een SB stans uitgestanst en in de stans ook met twee kleuren distress inkt bewerkt.

Met deze kaart wil ik mee doen bij;
Teddybo Challenge; "Teddybo Bea"
Papertakeweekly Challenge; "Hot hot hot(warme kleuren)"
Anything Goes; "more than one fold"
Bunny Zoe's Crafts; "Fun in the Sun!"

Bedankt voor alle lieve reacties op mijn werkjes, is altijd weer erg leuk om te lezen.





28 opmerkingen:

  1. Hoi Sieta,
    wat een prachtig kaart en wat is Bea mooi ingekleurd zeg !
    Erg leuk papier ook en de geponste randjes geven een leuk accent !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Sieta,

    Wat een leuke kaart en ik vind de digi stempel van Teddy Bea super leuk.

    Groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is a beautiful card Sieta. Love the layout, it's so pretty.

    Thank you for joining us at Teddybo.

    Edna x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is super Sieta! Ik vind deze afdrukjes ook zo lief...maar wat vind ik niet lief:-)
    Succes met de challenges...
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een prachtige kaart en een hele mooie digi sieta.
    je papier vind ik ook gaaf.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a sweet card and your colouring is soo beautiful. Great colourchoice :)
    Thanks for joinig Teddy Bo this week for our Spotlight on Bea challenge
    Hugs, Jill

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooh mam wat is ie mooi geworden! Moet binnenkort echt even bij je in de leer om dat distressen te leren want het ziet er zo mooi uit!

    Liefs,

    Je dochter

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gorgeous card - love the border punch - thanks for sharing with us at Teddy Bo
    Hugs,
    Debbie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ohhh wat een lieverd op dat prachtige kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beeldige kaart Sieta en Bea is zoooooo lief en mooi ingekleurd!
    Je spreekt geheimtaal: wat is een SB en CL stans..........ik pieker me suf maar kom nergens op van de mij bekende merken.

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij (zij) is prachtig, ze schittert op je kaartje.
    Ik vind ze ook zo lief allemaal, maar ja je kunt niet alles hebben wat je mooi vindt.
    gr. Liesbeth en succes met je challenges

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Sieta, allereerst heb je weer een ontzettend mooie layout op je blog. Ik vind je kaart helemaal geweldig. Ik vind die Teddy Bo's zo ontzettend lief, wordt tijd dat ik ook eens daar ga shoppen; zie ze overal opduiken. Succes met je challenges. Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Sieta, echt een super leuke kaart is dit en ik vind die Teddy Bo afbeeldingen ook errug leuk. Moet er toch ook eens één aanschaffen. Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Sieta

    Wat een super leuke kaart. De digi stempel is een schatje en heel mooi ingekleurd.

    Groetjes Ans S.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh I love your colouring and I do think this is one of my favourite Teddy Bea's. I love the layout you have used and those papers are beautifu. Thanks for playing along with Teddy Bo's challenge.
    Love Clairebears x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kaart Sieta!
    Je hebt Teddy erg mooi ingekleurd en de hele kaart is heerlijk fris van kleur.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Pretty card Sieta! the colors and papers are gorgeous and they go so lovely with this Bea!! Thanks so much for playing along with us at Teddy Bo!
    :)Kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wow, your card is delightful, hun! Love the image and the colours you have used :o)...
    Hugs Tab xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige kaart, hele mooie kleuren en schattige afbeelding die je geweldig hebt gekleurd!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuk kaartje!!
    Zie dat jij ook wel een liefhebber bent van het papier van Maja Design (en vooral de paarse versie, prachtig he?).
    Groetjes Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh this is just gorgeous what super detail,
    bless you hun for playing at anything goes,challenge,this week,really appreciate your support hugs cheryl xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooi kaartje is het geworden, weer eens iets anders. Je maakt vast en zeker kans op de challenges. Het kleuren is goed gelukt en ik vind het een mooi geheel geworden.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  23. This is so cute! The image is adorable :-)
    Thanks for joining Stamptacular this week!
    Hugs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Lovely card, love the papers and colours used. Thanks for joining the Teddy Bo challenge,.Good Luck! Colette xx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gorgeous card :-) the image is adorable and the papers and punched borders are lovely :-)

    thanks for joining us on the Papertake Weekly Challenge :-)
    luv
    Lols x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Fabulous card, love the colour combo. Thanks for joining us at Teddy Bo x

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Gefeliciteerd Sieta met je eerste plaats. Je kaartje is dan ook fantastisch, dus welverdiend. Veel plezier met je prijs.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hi sweetie this is gorgeous, I love the image so sweet, the colours are fab, thanks for joining us at Teddy Bo this time hugs pops x

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.