Mijn Volgers

donderdag 11 augustus 2011

Happy B-day


Hoi hoi,
Wat een heerlijk knutsel weer hebben we toch vandaag, regen, regen en nog eens regen. Momenteel is het hier droog maar voor hoelang weet ik niet. Wat hebben we toch een verschrikkelijk slechte zomer dit jaar.
Ik ben maar weer aan een kaart begonnen, een met een plaatje erop van Marieke. Het papier komt uit een boekje van de boekenvoordeel volgens mij, het is mooi oudrose van kleur. Een embossingsmal van Cuttlebug gebruikt en daarna de pons van Martha Stuward rondom. De randen met distress inkt bewerkt.


Ook bij deze kaart weer de binnenkant bewerkt. De creatable van Marianne Designs heb ik gekregen van Cynthia, bedankt meid voor deze mooie stans, ook hier de rand met distress inkt bewerkt. Hier op een 3D bloemetje van Marieke geplakt. De labelstans is er een van Spellbinders waar een tekst op gestempeld is. Nog 3 gestanste randjes boven elkaar geplakt en daarop een swirl en een geponste bloem.

Met deze kaart wil ik mee doen bij:
A Spoon Full of Sugar; Happie Birthday
Iedereen nog een fijne knutseldag en tot de volgende creatie.





15 opmerkingen:

  1. prachtig weer!, leuk dat moeder en dochter, en dat lenen en krijgen....gezamelijk. (:
    mooie creatie..lieve, zachte kleuren.
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaarten. Het is wel erg jammer dat we zoveel knutselweer hebben deze zomer.....

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaarten Sieta, met mooie kleuren en embossing, ook super...!

    Vr. gr. Welmoed

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sieta, Prachtig kaartje heb je weer gemaakt, mooie afbeelding.
    Groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is ie weer mooi! En graag gedaan hoor hi hi. Heel veel succes met de challenge.

    Liefs,

    Je dochter

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja plezier van het weer hebben we dit jaar niet. Maar je kaart is wel erg leuk geworden. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gelukkig hebben we onze hobby nog want van het weer moet je het inderdaad niet hebben!! De kindjes moeten al bijna weer naar school en wat hebben zij en hund ouders gehad.......niet te geloven toch en daar moeten we weer een jaar op teren!
    Jouw kaart en zeker de kerstkaart in de vorige post zijn prachtig!!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. een prachtig kaartje sieta.
    je randpons is heel mooi en je plaatje past er perfect op.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart is het geworden. Leuk hoor met weer eens een 3D plaatje. Ik ben op dit moment ook aan een heel andere soort kaart bezig, maar het is wel leuk.
    Bedankt voor je eerlijke reactie op mijn blog. Ik kan dat wel waarderen.
    groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Tja.... volgens mij hebben wij vandaag in het zuiden heel veel geluk gehad met het weer, ZON,DROOG en 25 graden! Niets te klagen dus. Mooi stijlvol kaartje en leuk de binnenkant ook zo mooi gemaakt.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je layout is weer geweldig mooi. Je kaartje vind ik ook weer super. Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je kaart ziet er weer prachtig uit.
    Het weer wordt volgende week beter zeggen ze, laten we hopen dat ze gelijk hebben.
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Sieta,

    Onze vakantie zit er bijna op, alleen vandaag nog,en gisteren zijn we voor ons doen heel ver weg geweest, hebben 5 uur met de auto gereden,en het plenste maar en het plenste maar, echt niet om vrolijk van te worden!
    Maar het hobbyen is met dit weer wel fijn om te doen, probeer het in die zin positief te zien.

    Vind je kaartje heel mooi geworden, mijn complimenten hoor!

    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hij is erg mooi Sieta, en je boft maar met zo'n dochter....
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een prachtige kaart met schattige plaatje ook de embossing is erg leuk! Je creaties die ik heb gemist ivm mijn vakantie zijn ook super mooi en alsnog gefeliciteerd met je gewonnen prijzen!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.