Mijn Volgers

zondag 28 augustus 2011

Eerste en feestelijke Challengen bij Forever Friends


Hoi hoi,
Het is vandaag zover, de eerste challenge op het Forever Friends challenge blog gaat van start. Het is een twee wekelijkse challenge, dus je hebt tijd genoeg om een mooie creatie te maken en mee te doen.
Dit is mijn kaart wat ik voor deze challenge gemaakt heb.
De opdracht is "maak een feestelijke kaart/creatie" voor deze 1e challenge en bij een feestje horen slingers en cadeautjes. Deze lieve beer heeft een big precent, voor wie?... dat mag je zelf invullen. Het afdrukje is ingekleurd met copic markers. De slinger is gemaakt met een stempeltje, van wie weet ik zo niet meer, waar ook de letters bij zitten. De kaart is van donker blauw cardstock gemaakt waarop licht blauw cardstock is gemat. Daarop scrappapier uit een blokje van de boekenvoordeel. De bloem is gemaakt met een stans van Crealies en  in het hart van de bloem zit een hotfixsteentje en er achter een paar takjes geplakt. Het vlindertje is een stansje van Joy! Crafts. Nog wat hotfix steentjes erop gedaan en klaar was de voorkant van de kaart. 

Ook de binnenkant van de kaart heb ik bewerkt. Links een scrappapiertjes en bloemetjes met hotfixsteentje erop en de rechter kant wit cardstock geplakt met daarop een vierkante doily die ik op de beurs in Zwolle heb gekocht. De tekst komt van de computer.
Wil je zien wat de andere DT-ers gemaakt hebben, ga dan naar Forever Friends Challege Blog, of ga kijken op hun eigen blog en bewonder daar hun prachtige creaties.

Je kan bovenstaande prijs winnen, die deze keer door  Creashop Duymelot ter beschikking wordt gesteld.
Lieve bloggers doe gezellig mee met deze challenge en laat ons jullie mooie creaties zien. Lees wel even de regels want wij willen alleen creaties zien die gemaakt zijn met een stempel erop, dus geen plaatje. Je kan je creatie tot 11 september plaatsen op het Forever Friends Challenge Blog.
Ik kom graag op je blog langs om ze te bewonderen.

Met deze kaart wil ik mee doen bij;


25 opmerkingen:

  1. Nou, dat is een binnenkomer! Geweldig mooi en leuk. Je layout is schitterend. Die slinger is top.
    En je binnenkant heel mooi gedaan.
    Je legt de lat heerlijk hoog voor ons. Dit is genieten.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Sieta! Wat een leuke slinger en gave bloem! Ik plaats mijn creatie morgenvroeg....ben benieuwd wat onze volgers voor mooie creaties maken.
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat begint al met 2 knallers bij jou en Geertje maar dat mag ook wel voor The Grand Opening!!
    Succes er mee,

    Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sieta,
    wat een prachtige kaart en wat is die slinger leuk zeg !
    Ik ga zo aan de slag om een leuk kaartje te maken om mee te doen !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart geworden, Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een erg leuke en mooie kaart
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind hem helemaal super Sieta en de tekst binnenin ook gaaf!
    Ben ook benieuwd wat voor inzendingen we binnen gaan krijgen, wel spannend!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk en gezellig kaartje. Ga eens even kijken of ik hier ook weer wat moois kan maken om mee te doen. Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. een prachtige lieve kaart sieta.
    ook weer heel mooi gemaakt.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. En weer een prachtige kaart. Die slingers zijn heel erg mooi en heel erg toepasselijk. Heel veel succes straks met het kiezen van een winnaar.

    Liefs,

    Je dochter

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super mooie binnenkomer Sieta!!!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super kaart en een geweldig voorbeeld voor de challenge, Sieta!
    Lekker feestelijk met de slingers en het beertje met giga kadootje!
    Heel leuk voor haar of voor hem!
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je kaart ziet er super uit.
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super mooie kaart Sieta, ben gek op die kleine beertjes. De binnenkant van de kaart is ook erg mooi, eigenlijk doe ik dat nooit, waarom weet ik niet, het staat nml. zo veel beter.
    Groetjes, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hoi Sieta,

    een schitterende kaart.
    prachtige details. super ingekleurd.
    succes met de challenge blog!
    ik hoop dat er veel mooie inzendingen komen.
    helaas kan ik niet meedoen.
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kaart, mooi van buiten en ook van binnen. De slinger vind ik supermooi erbij!
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schat van een kaart Sieta.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een super mooie kaart Sieta, hele leuke vlaggetjes! Veel succes met het nieuwe challenge blog. Ik heb nog geen forever friends stempels maar zodra ik die wel heb zal ik meedoen met een challenge.
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een superleuk kaartje Sieta!
    Echt heel gezellig, echt een feestje!
    Kan ook goed als mannenkaart gebruikt worden!
    hopelijk heb je nog een fijne vakantie gehad, je doosje staat hier in het raamkozijn :)

    Groetjes

    Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie kaart en de binnenkant is ook geweldig.
    groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een heel mooie kaart, die van mij komt nog.

    groetjes Bea

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.