Mijn Volgers

donderdag 25 augustus 2011

Even laten zien


Hallo lieve bloggers,
Ik had beloofd om het shadow doosje wat ik van mijn swap-maatje Vera zou krijgen, aan jullie te laten zien.
En dit is hem dan, is hij niet super gaaf geworden?
Hier zie je wat beter de inhoud van het (lucifer) doosje. Ze heeft er een venstertje in gemaakt met een kantje als vitrage. Ook de randjes zijn voorzien van mooi stikwerk. Tevens heeft ze er een prachtige label bij gemaakt.
Vera super bedankt voor dit prachtwerk, ik ben er heel blij mee.
~~~~~~~~~~
Ook wil ik jullie nog even laten weten dat ik de candy bij Jenine had gewonnen.

Is hij niet geweldig mooi? Papier van Magnoilia, een van de nieuwste stemples van Magnolia en twee bloemen stansen van Crealies. Ik ga er, zodra we weer thuis zijn, eens kijken wat voor moois ik ermee ga maken.
Ik ben hier onwijs blij mee en nogmaals bedankt Jenine voor deze mooie candy.



14 opmerkingen:

  1. Wat is het toch allemaal supermooi geworden zeg! erg leuk gedaan.
    Ook gefeliciteerd met het winnen van je candy het ziet er erg leuk uit.

    Groetjes, Jaimy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Sieta,

    Nogmaals heel graag gedaan!!!!!!!
    En wat gaaf dat je de candy hebt gewonnen, wat is dat weer een feestje, dat papier ziet eruit om te smullen :)
    Veel plezier ermee!

    Veel liefs,

    Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een heel mooi doosje heb je ontvangen sieta.
    en een prachtige candy heb je gewonnen.


    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gaaf doosje heb je gekregen van Vera, super! Gefeliciteerd met het winnen van de candy!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aan die doosjes kan ik me echt vergapen en begrijp werkelijk niet hoe jullie de spulletjes er in krijgen!!!!
    Gefeliciteerd met je gewonnen prijs Sieta! Gelukkig nog een bofbips in het Noorden, ik voel me gelijk minder schuldig, hihihi!!!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zei toch dat het doosje van Vera mooi was hi hi en nogmaals van harte gefeliciteerd met het winnen van de Candy.

    Liefs,

    Je dochter

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi sieta
    nou dat is een schatje van een doosje en veel genieten van je gewonnen prijs!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mega leuke swap heb je gekregen Sieta! En die candy is ook niet mis...leuke spulletjes! Gefeliciteerd meid en veel plezier ermee...
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een verwennerij. Nou dat is nog eens leuk terug komen na een lekkere vakantie toch? Het doosje ziet er super uit maar de spullen die je met de candy gewonnen hebt zijn ook gaaf. Ben erg benieuwd wat voor een moois je hier weer mee gaat maken.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig doosje heb je gekregen en nog gefeliciteerd met het winnen van de candy.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi en proficiat met je gewonnen candy!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het zijn net kleine snoepwinkeltjes die leuke kleine doosjes met inhoud. Ongelooflijk wat daar nog allemaal inzit. Gefeliciteerd met de Candy!
    groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een mini creaties van die swap..en wat jij gekregen hebt is net zo mooi wat jij gemaakt hebt, een hele geslaagde swap.
    en dan te bedenken dat het een luciferdoosje is....super gedaan.
    gefeliciteerd met je gewonnen prijs, veel plezier!!
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk zeg, jij hebt wel erg leuke dingen in je brievenbus gehad !
    Veel knutselplezier !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.