Mijn Volgers

woensdag 10 augustus 2011

Frans/Hollandse kerst


Hoi hoi,
Eindelijk weer een kaart gemaakt en het is mijn augustus kerstkaart geworden.
Een in de traditionele kleuren rood met groen maar met een frans/hollands plaatje. Ik heb een digi van creadin gebruikt en ingekleurd met copics. Toen hij klaar was wist ik zo niet waarvoor ik hem zou gaan gebruiken totdat ik de sketch challenge bij Priscille styles zag.
Deze leek me erg geschikt om er een kerstkaart voor mijn schoonzus en zwager van te maken. Ze wonen al jaren in Frankrijk vlak onder Parijs. Het zijn wat van die alternatieve mensen, dus geen doorsnee types en daarom ook deze kaart voor ze gemaakt, past precies bij ze. De kerststerren zijn gemaakt met een stans van Marianne Designs en op het hart van de bloem heb ik zilver stikcles gedaan.

Op de tekststempel heb ik wat witte stickles gedaan.Het papier wat ik gebruikt heb komt uit een paper pad van BasicGrey "Jovial" en de randpons is van  Avec, gekocht bij de boeken-voordeel. Ze krijgen daar steeds meer hobby spulletjes voor een aardige prijs en hebben nu net als bij de Pioos een spaarkaart. Dus niet te duur je spulletjes kopen en tevens sparen voor korting, super toch?
Nu ga ik eerst verder met mijn shadowbox voor mijn swapmaatje van de Nederlandse Swappers blog

Met deze kaart wil ik mee doen bij:
Papertake Weekly; grow your own
Paper Play Challenge; christmas in augustus
Craft Us Crazy; anything goes in augustus

Bedankt voor het langs komen,




18 opmerkingen:

  1. ik vind het een prachtige kerstkaart sieta,.
    heel mooi en apart.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooie Kerstkaart. Vind de stempel erg mooi en zeker heel mooi ingekleurd.Je achtergrond achter de stempel is fantastisch.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kerstkaart, Sieta.
    Ziet er prachtig uit.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Anders maar wel erg mooi hoor Sieta.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kerstkaartje!!
    Ik had me ook voorgenomen dat ik af en toe kerstkaartjes zou gaan maken, maar tot op heden heb ik er nog maar 1 gemaakt!! Stom he, want tegen november loop ik weer te stressen ;-)
    Groetjes Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg mooi Sieta en ik vind die stempel echt geweldig!! Prachtig juist omdat het niet specifiek een kerststempel is. Groetjes Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi gemaakt weer Sieta! Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Sieta,
    Dat is een mooie hoor, die stempel vind ik super mooi. Ik heb zelf ook al een tijdje een gekleurd afdrukje liggen van een bloem maar vind het zo moeilijk om er het juiste papier bij te vinden. Die van jou is goed gelukt.
    Groetjes, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoy sieta
    een erg warme kerstkaart,prachtig
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele mooie stijlvolle kerstkaart! Prachtige afdrukje en idd ze hebben leuke en voordelige spulletjes bij de boekenvoordeel en dat is altijd meegenomen.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kerstkaart.

    Groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Love your card, it is so pretty and the coloring is wonderful..Such a pleasure to visit your blog. Great take on the sketch. Thank you so much for joining in the fun this week at the Midnight Madness sketch challenge.
    Priscilla
    MMSC Hostess

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nou wat gek. Kijk ik op je blog vanwege je nieuwe kaartje zie ik deze ook ineens staan deze is dus niet bij mij op de lijst verschenen. Echt heel gek. Maar ook dit kaartje is weer heel erg mooi en past inderdaad precies bij de ontvangers hi hi.

    Liefs,

    Je dochter

    BeantwoordenVerwijderen
  14. stunning card Sieta i love the flower image and your colouring is beuatiful thanks for joining us at PTW hugs Jill xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. What a stunning card! I love your image and your choice of colors and papers. Thanks so much for joining us for this week's Midnight Madness Sketch Challenge, we hope you will come back and play again next week!
    Hugs,
    Marsha
    MMSC-DT

    BeantwoordenVerwijderen
  16. GORGEOUS rich colors, fab images. a Lovely take on the MMSC sketch!!! Thanks so much for playing along with us at Midnight Madness Sketch Challenge Blog this week! Hope to see you again next time! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. WOW, your card is just gorgeous! Beautiful combination of flowers, stripes and words! Lovely colors too.Thanks so much for playing along with us this week at Midnight Madness.
    Hugs,
    Charlotte
    MMSC DT

    BeantwoordenVerwijderen
  18. what a fabulous floral card. I love your color selections as well as your beautiful flowers! Thanks so much for joining us this week at Midnight Madness!
    Denise
    MMDT
    I have CHA blog candy available if you are interested!

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.