Mijn Volgers

donderdag 4 augustus 2011

Geen kaart maar even een berichtje

Hoi hoi,
Met dit kaartje had ik de challenge van Craft Us Crazy gewonnen.
De prijs was een $25 dollars in cropcredits bij Crop chocolate. Laat ik nou de pech hebben dat deze firma NIET naar Nederland verscheept!! Wat nu was de vraag. Ik kreeg een mail van Jeri van Craft Us Crazy met de vraag enkele favoriete webshops door te geven, dan gingen ze kijken als ze dit probleem op konden lossen. Dus ik een mail terug gestuurd met adressen voor digi stamps, want dat leek mij de beste oplossing met het oog op geen porto kosten.( Ze wilden ook wel versturen hoor) Kreeg ik vanmiddag een mail dat ik voor $15 dollar bij Whimsy Stamps digi's mag uitzoeken, is dit niet SUPER GAAF van ze. Het is wel niet de prijs van $25 dollar geworden, maar ik ben hier enorm blij mee en vooral dat ze er moeite voor gedaan hebben om mij toch nog mijn prijs te gunnen.
Jeri many thanks again for finding a solution and this great price I may receive.

Van mijn gewonnen challenge bij Stamptacular Sunday heb ik tot nu toe nog niets gehoord. Ik had direct een email gestuurd maar tot op heden nog geen reactie erop gehad. Ik zal nogmaals even een mail sturen, wie weet is de vorige verloren gegaan!)

Voor een kaartje moeten jullie nog even geduld hebben, wij zijn momenteel weer thuis want ik mag weer 5 nachtjes aan het werk. De rest van de maand zit ik weer lekker op de camping, met hopelijk wat beter weer dan wat we in juli hebben gehad.

Ik heb inmiddels bericht gehad van SSC, ze hadden mijn 1e mail niet ontvangen volgens Priscilla. Maar ik heb alvast mijn digi's van Teddy Bo ontvangen, nu nog even wachten op een mail van Bunny Zoe's Crafts voor de rest van mijn prijs. En dan is alles weer netjes afgehandeld.
Nog even een aanvulling, ik kreeg net een mail van Jeri van Craft Us Crazy,met haar excuses dat ik niet mijn prijs van $25 had gekregen maar $15. Ik krijg alsnog voor $10 de gelegenheid om digi's uit te zoeken bij Whimsy Stamps. Ik was al heeeeel blij met mijn prijs zoals die was en het was helemaal niet mijn bedoeling om meer te krijgen met het berichtje hier boven. Ik moet in het vervolg een beetje meer opletten met wat is schijf, om op die manier niet iemand in verlegenheid te brengen, wat ik nu eigenlijk wel heb gedaan. Ik heb hier erg veel spijt van, maar kan het niet meer terug draaien.
Jeri again sorry for the actions of me here on my blog, it was not my intention to embarrass you with my message.



9 opmerkingen:

  1. Hallo Sieta, wat leuk dat ze toch een oplossing voor je wilde zoeken. En whimsy heeft leuke digi's dus daar zit vast iets voor je tussen.
    Ik had zelf een top 3 bij stamptaculas sunday en kreeg direct antwoord op mijn mail, dus wie weet is er inderdaad iets mis gegaan. Heb zelf ook wel eens een prijs niet ontvangen en dan baal je enorm.
    Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sieta, wat goed dat je toch stempels uit kan zoeken, maar ik schrok ook even dat je je prijs bij SSC nog niet hebt gekregen. In principe is dat niet mijn taak, maar ik heb nu toch actie ondernomen, omdat ik vind dat dat niet kan. Hoop dat het snel opgelost wordt.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd met je prijs! En werkse nog even.

    Liefs,

    Je dochter

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sieta, vanuit een nat Denemarken wil ik je feliciteren met deze goede oplossing. Zal nog een hele klus worden om iets uit te zoeken, ze hebben bij Whimsy zulke leuke dingen. Hoop dat je andere prijs ook snel komt. Werkse en voor de rest van de tijd een fijne (droge) vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog een bofbips in Grunnen dus, gefeliciteerd Sieta!!
    Dat is me toch enig dat ze zo hebben meegedacht aan een oplossing en zeker weten dat je hele leuke digi's bij Whimsy gaat vinden (ken je die nieuwe met die kleine postzegeltjes al??). Nu nog de andere prijs en alles klopt weer!
    Werkse en morgen nog 1 mooie dag volgens de berichten dus als je bijgeslapen bent nog even genieten!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. nou dat is super gaaf sieta netjes opgelost.
    en ja soms duurt het heel lang voor dat je iets hoort over je prijs
    ik heb drie weken geleden de prijs bij menscardworld gewonnen en ik heb onder tussen al drie mailtjes gestuurd.
    ik heb nog steeds niets gehoord.
    maar ja we hebben geduld .

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Sieta, dat is wel heel goed opgelost zo, en hopelijk hoor je gauw iets van de andere challenge. Misschien dat het vanwege de vakantietijd wat langer duurt.Werk ze enne hopelijk nog mooi weer voor op de camping.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoy sieta
    van harte gefeliciteerd met je prijs en er lekker van gaan genieten!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is superaardig dat ze een oplossing voor je hebben bedacht! Veel plzier met je prijzen,
    groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.