Mijn Volgers

dinsdag 2 augustus 2011

Hieperdepiep Hoera


Hallo lieve bloggers,
Ik heb dit kaartje gemaakt voor onze kleinzoon Pascal die vandaag 3 jaar is geworden.
Wat gaat de tijd toch snel, zijn geboorte lijkt nog maar zo kort geleden en toch zijn we al weer 3 jaar verder
Ik heb lang zitten denken over wat voor een kaart ik zou gaan  maken voor hem. Het moest in iedergeval met heldere kleurtjes gemaakt worden.  Zoals jullie weten zit ik op de camping, heb wel mijn laptop bij me, maar de printer niet. Dus een jongens-digi uitprinten zat er niet in. Ik bij Pipoos opzoek naar een leuke knipvel, knipvellen genoeg maar niet een naar mijn zin. Wat moest ik nu gaan gebruiken?, wilde wel een plaatje hebben waar hij wat mee heeft. Ik hoor hem geregeld de naam "Diego"gebruiken in zijn fantasie verhalen. Dus ik opzoek naar z'n  plaatje, gemakkelijk gezegd dan gedaan hahaha. Tenslotte maar een boekje gekocht om te verknippen. Oooo hoor ik nu sommige denken, een boek verknip je toch niet?, nou ik dus wel. Het is een boekje bij de boekenvoordeel weg, voor € 1,95 en ik heb het zo verknipt dat je ook nog wat aan het boekje hebt.


En dit is de binnenkant van de kaart geworden. Het zakje op de rechter kant is gemaakt met een stans van Joy Crafts en ook de knoopjes. Het randje langs de zak en klep gestikt.  De naam is met een Tim Holz stans gemaakt. Ook hier een paar Diego plaatjes geplakt. Het labeltje links is met een Spellbinderstans gemaakt en een stempel van Marianne Designs erop. Hierop zet ik ook nog " van Oma Vegter" zoals hij me soms  noemd. Deze kaart krijgt hij dus alleen van mij, we hebben ook nog van ons samen, een gekochte kaart gestuurd.
Ik vind deze vrolijke jongens-kaart wel gelaagd.
Bedankt voor het langs komen en tot de volgende kaart.





12 opmerkingen:

  1. Hier zal Pascal blij mee zijn!
    En ik vind het een goed idee om af en toe eens binnen te lopen bij Boekenvoordeel, want zo ontdek je nog eens wat!
    Groetjes, Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met de grote, kleine man Sieta!! Wat zal hij glunderen als hij zo veel Diego's ziet op je super leuke kaart!!!
    Slimme oplossing en perfect eindresultaat.
    Geniet van zijn verjaardag op deze zomerse dag, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier in huis is het Dora, maar zodra Diego voorbij komt is de peuter liefde vol op.
    Als je de blik en glimlach dadelijk van je kleinzoon krijgt ben je al gauw vergeten dat je dat hele "dure boek":):) verknipt hebt.

    Je kaart is geweldig geworden.
    Lieve groetjes
    Lydia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoy sieta
    wast een leuke en vrolijke kaart daar zal je kleinzoon echt heel blij mee zijn en zeker als er diego op staat en voor oma natuurlijk van harte gefeliciteerd
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je kleinzoon,ja de tijd gaat snel.Maar wat zal hij blij zijn met zijn zelfgemaakte door oma kaart.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldig leuke kaart heb je gemaakt voor je kleinzoon. Ik vind het zo'n leuk idee, om de plaatjes uit een boekje te halen.
    Lekker fleurig papier en een heel mooie binnenkant.
    Gefeliciteerd met die grote kleine man van je.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldige kaart heb je voor je kleinzoon gemaakt, daar zal hij heel blij mee zijn. Groetjes uit ons vakantiehuis, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je toch weer mooie creaties op de blog staan!
    Prachtig!!
    Groetjes Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Sieta,
    Ik weet zeker dat deze verjaardagskaart erg in de smaak zal vallen bij je kleinzoon. Welke drie jarige wil nou niet zo'n geweldige Diego kaart krijgen voor zijn verjaardag. En ach ja soms moet je iets meer moeite doen om een hele speciale kaart te maken maar het is gelukt hoor. Hij ziet er super vrolijk en mooi uit.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou dames in het echt is hij nog veeeeeeel mooier ha ha. En Pascal is er super blij mee. En natuurlijk is hij ook heel erg blij met het boek!

    Liefs,

    Je dochter

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met je kleinzoon! Hij zal wel blij zijn met deze prachtige kaart.
    Fijn dat je even liet weten dat de klosjes gearriveerd zijn.
    Je hoeft ze niet alle twee te gebruiken hoor, hoe het je uitkomt.
    Lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. nou sieta heb je het heel mooi opgelost, en het ziet er nog gaaf uit ook.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.