Mijn Volgers

zondag 14 augustus 2011

Ik ben DT member geworden bij Forever Friends Callenge blog

Hallo lieve bloggers,
Een tijdje geleden was er een oproep van Forever Friends Challenge blog dat Tineke (bedenkster van dit blog) DT leden zochten voor deze nieuwe challenge blog.
Na er even over nagedacht te hebben heb ik mezelf aangemeld, het leek me een enorme uitdaging om DT lid van dit leuke challenge blog te worden. Wilde  je kans maken om uitgezocht te worden, moest je een (nieuwe) kaart of project maken met (natuurlijk) een Forever Friends erop en bij  Mister linky achter laten. Zaterdag 13 augustus heeft Tineke de DT menbers gekozen  en ik mag me een van de gelukkige noemen. Ik voel me zeer vereerd dat ik uit alle mooie inzendigen ben gekozen en hoop samen met mijn DT maatjes Karin, Geertje en Elise, een mooie bijdrage te leveren  aan deze  leuke nieuwe Challenge blog.
Bij deze nodig ik jullie uit om eens een kijkje te nemen op dit blog en natuurlijk volger te worden . Nog fijner zal het zijn als jullie mee willen doen aan de challenges, vanaf zondag 28 augustus gaan we van start en het is een twee wekelijkse Challenge, dus tijd genoeg om een mooie creatie te maken toch?
Dus wordt volger, doe mee aan de challenges en maak, samen met ons, dit Challenge blog tot een succes.
Ik heb er erg veel zin in om met deze lieve beertjes leuke creaties te maken.
Tot ziens op het Forever Friends Challenge Blog.



18 opmerkingen:

  1. Joh Sieta, Wat LEUK!! Gefeliciteerd met je DT schap bij Forever Friends Challenge Blog!! Geniet ervan en we zien wel op je blog wat voor moois je gaat maken.
    Fijne dag verder,
    Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk Sieta, van harte gefeliciteerd met je plaatsje in het DT!!!
    Jammer dat we elkaar donderdag niet zullen zien, zou leuk geweest zijn!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sieta,
    Gefeliciteerd met je DT-schap. Heel erg leuk en ik ga zeker meedoen met de challenges.
    Groetjes, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Sieta! Ik ben gelijk een volger van je geworden!
    Groetjes van je DT maatje Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat! Groetjes van je collega DT-er!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi die Sieta,
    Zit ik net een heel verhaal te schrijven en springt de kat op mijn schoot. Oeps ... weg tekst.
    Ontzettend leuk voor je dat je uitgekozen bent en heel veel succes ermee. Goed dat je het initiatief genomen hebt om je aan te melden. Ik vind die "Forever Friends "ook zo leuk. Ik heb nog een blokje liggen. Ga eens kijken op dat blog en kan misschien nog wel ideeen op doen. Succes met de samenwerking en we zien je prestaties wel verschijnen.
    Hartelijke groetjes LIda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk voor je, Sieta!
    Gefeliciteerd en veel plezier als DT member!
    En jouw kaartje was erg mooi en schattig.
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Proficiat Sieta met je DT-schap; helaas zijn Cynthia en ik buiten de boot gevallen. Ik ga in ieder geval wel proberen om met de challenges mee te doen en ik hoop dat we veel moois van je te zien krijgen. Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van harte gefeliciteerd mams! Ben super trots op je. Heel veel plezier en creativiteit gewenst!

    Liefs,

    Je dochter

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat is leuk zeg! Gefeliciteerd en veel succes!...Maar dat gaat zeker lukken!

    Vr. gr. Welmoed

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh, die beertjes zijn zo lief...van harte hoor, ben benieuwd wat je zoal gaat maken!

    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  12. super voor je!!!! Gefeliciteerd!!!!!!!!!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. van harte gefeliciteerd sieta.
    super dat je het geworden bent.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Sieta, gefeliciteerd met je plekje in het DT team van de Forever Friends Challenge Blog.
    Groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd Sieta met je DT plekje.
    Ik kom zeker een keer een kijkje nemen bij de challenge.
    Veel plezier.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jij ook gefeliciteerd... DT-maatje. Wat ontzettend leuk zeg! We maken er iets moois van met z'n allen. Ik heb er enorm veel zin in.
    Liefs Geertje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Sieta, dat is geweldig, gefeliciteerd hoor!! Ik ga meteen een kijkje nemen. Lieve groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Sieta,
    Wat een leuk nieuws. Nou dat plekje heb je wel verdiend hoor. Gefeliciteerd. Ik kijk nu al uit naar je nieuwste creaties. Tot snel.Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.