Mijn Volgers

zondag 21 augustus 2011

Mini Shadow Box


Hoi hoi,
Hierbij wil ik even laten zien wat ik voor mijn swap maatje Vera heb gemaakt.
Bij de NederlandseSwappers kon je mee doen aan een Shadow Box swap, waarbij de opdracht was om garenklosjes te gebruiken. We hebben allemaal twee mini klosjes opgestuurd  gekregen, waarvan je in ieder geval 1 moest gebruiken. Er moesten twee klosjes in, dus heb er ook een zelf gemaakt. Het leek mij wel een leuke uitdaging om daar aan mee toe doen en ik kreeg Vera als mijn swap-maatje toegewezen. Haar lievelings kleur was o.a. rose en daarmee ben ik aan de gang gegaan met dit als resultaat.


Het doosje is een luciferdoosje en dan de middelste maat, bekleed met scrappapier en de randjes met disterss inkt bewerkt. Het speldenkussentje heb ik zelf gemaakt, het was wel een priegel werkje om te maken. Het mini klosje heb ik eerst wit geverfd en er toen glanslak overheen gedaan. De bovenkant  bekleed met kraaltjes en er een lintje omheen gewikkeld en vastgezet met scrapflos. Het tweede klos gemaakt van scappapier en de boven en onderkant uitgestanst en er aan vastgeplakt. Er omheen een stukje kant gewikkeld. Nog wat versiering in en op het doosje en toen goed ingepakt om het te versturen. Hij is inmiddels ontvangen door Vera.
Het Shadow Box doosje van Vera is ook al gearriveerd bij mij thuis, alleen heb ik hem nog niet kunnen bewonderen. Maar dat komt a.s. donderdag wel, dan gaat mijn mannetje na zijn werk even bij huis langs voor de post enzv. en neemt hij hem mee naar de camping.
Zodra ik hem hier heb zal ik er een foto van maken en even laten zien.

Bedankt voor het langskomen en tot de volgende post.



15 opmerkingen:

  1. Wat heb je dit mooi gemaakt Sieta! Je swap maatje is er vast ontzettend blij mee... Ben benieuwd hoe jouw swap eruit ziet:-)
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend en dat allemaal in zo'n mini-formaat en toch heel veel te bekijken, knap Sieta!!!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow mam wat is ie mooi! Helemaal mijn kleur hi hi. En ik ben benieuwd hoe jij die van Vera vind ik vind hem in elk geval heel mooi!

    Liefs,

    Je dochter

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend zo klein wel lastig maken denk ik. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ziet dat er toch leuk uit, al die kleine spulletjes in zo'n klein doosje. Heel mooi!!
    groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een plaatje is het geworden.
    En wat zit er veel moois in zo'n klein doosje. Die klosjes zijn schitterend. Ook je minispeldenkussentje is zo leuk.
    Leuk hoor zo'n swap.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wow schitterend gemaakt sieta.
    heel apart doosje.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je een prachtige doosje gemaakt. Hier zal Vera erg blij mee zijn. Ik ben benieuwd naar jou gekregen doosje...

    groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat leuk, super die minidingetjes. wat een gepriegel.(:
    leuk gemaakt die speldenkussentje. knap.
    die bloem trouwens ook!!
    de ontvanger zal dit ook waarderen.
    ben benieuwd naar die swap voor jou
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super mooi gemaakt met hele leuke dingen erin! Een heel leuk idee!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superleuk gemaakt Sieta heel veel in zo'n klein doosje!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh,oh,oh, wat heb jij er een schatje van gemaakt. Ik ben verliefd op dat kleine speldenkussentje. Hoe kom je daar nou weer op? Zo origineel!
    Groetjes Lisette

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.