Mijn Volgers

zondag 14 augustus 2011

Nieuw huis


Hoi hoi,
Dit kaartje heb ik een tijdje geleden al gemaakt maar kon hem nog niet op mijn blog plaatsen. Inmiddels heb ik hem kunnen versturen en wilde hem toch nog even op mijn blog laten zien. Deze kaart heb ik gemaakt voor onze dochter (Cynthia), schoonzoon  en kleinzoon die toen bezig waren om een huis te kopen. Het heeft ze aardig tegen gezeten maar inmiddels is de koop rond en mogen ze binnenkort in hun nieuwe en eigen huis aan het klussen.

Het kaartje is gemaakt met een 3D plaatje van Marieke en heerlijk in het rose, de kleur van Cynthia.
Voor de heren in huis, heb ik nog een eenvoudige  kleine tag gemaakt in mannen kleuren, maar vergeten daar een foto van te maken.
Lieve kinders, ik wens jullie heel veel geluk in jullie nieuwe huis.



20 opmerkingen:

  1. heel mooi verhuiskaartje sieta.


    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi gedaan, Sieta. Ik beloof mezelf ook elke keer te beginnen met mijn verzameling van 3D plaatjes, maar helaas...
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke verhuiskaart met die 3D plaatje.
    prachtige kleurkeuze.
    mooie geponste rand.
    die gestempelde 'wimpel' is wel erg mooi erbij.
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is een heel mooi kaartje geworden. Mooie kleur rose en ook ik was een favoriet van de Marieke plaatjes. Nu gebruik ik eigenlijk te weinig plaatjes.
    Gefeliciteerd met je DT schap. Ga vast eens op dat blog kijken, want ik vind ze zo schattig.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. sorry, even nog een keer.
    want ik wilde je nog feliciteren met je DTcall. ik las dat je gekozen bent.
    heel veel succes en plezier in dit team van forever friends.
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje weer Sieta.
    Ik had het verhaal al gelezen op Cynthia haar blog, dit kaartje maakt het feest compleet.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje Sieta en wat heerlijk he als je kids helemaal gelukkig rondlopen omdat een grote wens is uitgekomen!! Wonen jullie een beetje bij elkaar in de buurt??
    Er blijft in Zwolle beslist nog heeeel veeeel over hoor voor jou en Cynthia want ook al is de verleiding heel erg groot, ik ben geen big spender en hou me keurig aan mijn lijstje!!!

    Lieve groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw Sieta dat is een superleuke kaart geworden, heel mooi gemaakt!
    Heb met veel plezier je verhaal hieronder over het FEF blog gelezen, superleuk.
    Ik ga me zo aanmelden als volger van je blog.

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. En wat is ie mooi! En inderdaad echt mijn kleur. De mannen vonden het kleine kaartje ook heel erg mooi. Ik zal er wel even een foto van maken en naar je door mailen kan je hem nog even op je blog zetten.

    Liefs,

    Je dochter

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi kaartje Sieta!
    Wens ze veel geluk in hun nieuwe huis!

    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart Sieta, mooi zo dat envelopje! Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat zullen ze blij zijn met zo'n kaart op hun nieuwe deurmat!
    Groetjes, Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart Sieta en dat vlopje erop is leuk!
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt, super mooi!! Gefeliciteerd met de DT-schap, erg leuk voor je. Ik zal meteen naar het blog gaan kijken en volger worden.
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Sieta,
    Wat een mooie verhuiskaart is dit zeg. Ik heb er gisteren ook een gemaakt. Maar ik vind die van jou wel heel erg mooi en origineel. Ik ga je idee onthouden. Hoef ik de volgende keer niet zo hard zelf na te denken hahaha.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat heb je weer een schattige LO gemaakt. Je verhuiskaartje is erg mooi en Cynthia zal er vast heel blij mee zijn (geweest). Hoop dat je nog tijd over houdt om te freubelen als je straks mee kan helpen klussen. Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. heel mooi kaartje heb je gemaakt
    wat lekker dat ze na die tegenslagen eindelijk kunnen gaan verhuizen
    groetjes ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Sieta,

    Wat een super mooi kaartje heb je gemaakt,super!!!!

    Kwam via de blogcandy op mijn blog bij jou terecht, want jij bent de winnaar van mijn Candy ;-)
    Van harte gefeliciteerd!! Op mijn blog staat naar welk emailadres je je gegevens kan sturen, dan komt het zo snel mogelijk jou kant op :)

    Liefs Jenine

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.