Mijn Volgers

woensdag 17 augustus 2011

Nog even genieten van.....


Hallo lieve bloggers,
Ik ga nog even genieten van het mooie weer wat ons beloofd is en van mijn laatste vakantiedagen van dit jaar.
Ik zit op de camping zoals sommigen van jullie weten en internet via Vodafone-Mobliel. Doordat het niet z'n mooie zomer was heb ik veel op internet gezeten en inmiddels mijn kruit verschoten wat het limiet aangaat hihihi. (ik ben er behoorlijk overheen gegaan) en dat houd in dat mijn verbinding nu zo langzaam als een slak is. Alleen al om dit berichtje te gaan schrijven was ik al een kwartiertje verder. Dus bij jullie langs komen om een reactie  achter te laten is haast geen doen, daar heb ik dan een dagtaak aan. Misschien dat ik af en toe probeer 's avonds nog wat te doen.
Dus even een kleine pauze hier op mijn blog, op een enkel berichtje na wat ik wel even hier ga plaatsen. En de reacties op jullie blogs komt in septer wel weer als ik thuis ben en weer "gewoon" kan internetten.
Ik wens jullie veel knutsel-plezier en tot de volgende post.



11 opmerkingen:

  1. Hey big spender, hihihi!!
    De zomer komt er aan Sieta dus dat wordt nog even optimaal genieten voor je. Gezellige dag met Cynthia in Zwolle! Wij gaan morgen en ik laat nog meer dan genoeg voor jullie over hoor.......ik heb een lijstje en daar hou ik me aan!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sieta, geniet er nog maar lekker van nu het mooi weer is! We zien je wel weer op blogland als het minder weer is, hopelijk duurt dat nog heel lang.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sieta, weet je dat je de candy op de blog van Jenine hebt gewonnen?? Gefeliciteerd hoor!! Geniet nog maar lekker van je vakantie. Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo mam,

    Geniet er maar dubbel van ook namens mij want ik zit binnen gezellig in te pakken hi hi moet ook gebeuren. Tot vrijdag!

    Liefs,

    Je dochter

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi die Sieta,
    Nog op vakantie en dan een uitgebreide reaktie op mijn blog. Daar ben ik erg blij mee hoor Sieta en het volgende kaartje ga ik je adviezen en ook van andere mensen ter harte nemen en gebruiken. Ik heb even terug gekeken op je blog en zag ook een leuk vintage kaartje staan.
    Naar de beurs in Zwolle een deze dagen. Leuk hoor. Ik hoop dat het wat minder warm is,dan het in Den Bosch was. Maar altijd weer super gezellig toch. Soms vindt mijn portomonnee het minder geslaagd. Nou, jammer dan.
    Groetjes en nogmaals bedankt.
    Doeg Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  6. nou geniet er maar van sieta.
    vooral van dit mooie weer.
    we zien je wel weer verschijnen.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sieta, gefeliciteerd met het winnen van de candy. Ik ga zaterdag ook naar Zwolle.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Sieta, bedankt voor je snelle hulp!
    Geniet nog even lekker van je vrije dagen.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geniet jij maar lekker nog even van je vakantie. Het is mooi weer, dus wat willen we nog meer.
    Ga wel je schitterende creaties missen, maar ook die gaan we vast en zeker nog zien.
    Veel plezier in Zwolle en gefeliciteerd met je Candy.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geniet er nog maar ff lekker van.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Sieta, geniet er nog maar lekker van. Voor mij zit het er bijna op. Morgen beginnen we met inpakken en we willen 's avonds richting huis rijden. Groetjes en tot blogse, Helen

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.