Mijn Volgers

zondag 11 september 2011

Challenge 2# bij FFC


Hallo dames,
Zo de 1e Challenge bij Forever Friends zit erop. Er zijn prachtige inzendinge binnen gekomen en het kiezen van de winnaar viel niet mee. De winnaar is geworden Bea, gefeliciteerd meis je inzending is geweldig mooi.
Nu dan de 2e challenge, de opdracht hiervoor is BLOEMEN, maakt niet uit wat je maakt als er maar bloemen op zit en natuurlijk een Forever Friends stempel (geen plaatje).
En dit is de prijs die je kan winnen, aangeboden door Doe@ding

Dit is mijn uitwerking geworden. Het patroon komt uit het blad "Kadoosjes".
Ik wilde eens weer wat anders maken dan een kaart en omdat ik in november een collega heb die jarig is, was dat mijn uitgangspunt om deze leuke geschenk verpakking te maken.

Wij geven elkaar altijd iets lekkers voor in bad of onder de douche en ik ga hier voor haar badzout en badparels in doen.

Hieronder de lijst met gebruikte materialen;
Stempel; Forever Friends
Patroon; Kadoosjes
Papier; Maja Design
Cardstock; lichtblauw
Scrapper's flos; Cobalt en Carnation
Organzaband; rose en lichtblauw met witte stippen
Copicmarkers
Takje met pareltjes eraan
Charm; zonnetje
Bloemetjes
Brads; mini rose en lichtblauw
En nu maar afwachten wat voor moois er weer gemaakt wordt voor deze challenge, doe gezellig mee.
Je hebt twee weken de tijd om je creatie te maken, dus tijd genoeg volgens mij.

Zoals jullie inmiddels al hebben vernomen is het hier rustig op mijn blog. Ik heb helaas wat minder tijd om wat te maken, maar dat komt wel weer als het klussen bij onze dochter Cynthia voor het grootste gedeelte klaar is en ze kunnen verhuizen. Ik probeer wel s'avonds wat te doen, maar soms ben ik gewoon te moe om aan de knutsel te gaan en lig ik lekker languit voor de TV hihihi.
Bedankt voor het langskomen en jullie lieve reacties, ik lees ze telkens weer met veel plezier.
Ook probeer ik bij jullie langs te komen om een reactie achter te laten.
 Helen en Irene, jullie moeten de groetjes terug hebben van Cynthia.

Met deze creatie wil ik meedoen bij;
Crafty Creations; Anything but a Square
Papertake weekly; Anything Goes
Penny's Paper-Crafty; Photo Inspiration








21 opmerkingen:

  1. Hoi Sieta, wat een leuke kado verpakking heb je gemaakt. Helaas heb ik door tijdgebrek (je zult nog wel zien waarom) geen kaartje voor de 1e challenge kunnen maken. Blij te horen dat het poetsen en klussen goed gaat, dan kan Cynthia straks ook lekker op haar eigen plekje knutselen. Kan me wel voorstellen dat je 's avonds geen puf meer hebt, maar we wachten rustig af op je nieuwe creaties. Lieve groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige creatie heb je gemaakt! Wat staan er toch leuke ideeen in Kadoosjes hè?
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtige doosjes heb je gemaakt sieta. ook mooi gedecoreerd.

    fijne zondag ga maar lekker op de bank liggen hahahaha.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supergaaf gemaakt weer Sieta en idd weer eens iets anders dan een kaart!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. je uitwerking van de challenge is erg mooi geworden. het is een hele leuke kado verpakking en ze zal er vast blij mee zijn.
    groetjes ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk dat het nieuwe challenge blog al direct een succes is Sieta, maar die beertjes zijn ook zo leuk en lief. Jouw melkpakjes waar straks lekkere badderspulletjes in gaan zijn ook beeldig geworden.
    Succes met de laatste loodjes bij Cynthia, het wordt vast super mooi!!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ontzettend leuk gemaakt, en inderdaad erg leuk om aan iemand kado te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige doosjes heb je gemaakt, Sieta. Het wordt zeker een heel leuk cadeau. Ik heb zelf ook niet zo lang geleden een leuk winkeltje met zeepjes gevonden. En als je het haar vraagt, heeft ze misschien ook nog heerlijk ruikend badkaviaar voor je!
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kadodoosjes heb je gemaakt. Heel stijlvol. En ik snap dat je 's avonds te moe bent na een dag klussen. Maar wij wachten gewoon rustig op de volgende.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een super mooi creatie en een erg leuk cadeautje! Heel erg mooi gemaakt!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitternd setje Sieta! Moet ik ook eens gaan probereb...net als al die andere 1001 dingen:-)
    Nog even succes bij je dochter!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat prachtig Sieta !
    Ik heb vorige challenge niet kunnen meedoen, maar hoop deze wel ! Tijdsgebrek he !
    Veel klus- en verhuis-plezier dan he !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kadoosjes zijn dit. Erg lief het beertje met de bloempjes.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een erg mooi en leuk uitgewerkt idee Sieta, veel plezier vooral nog met klussen.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooi geheel is dit geworden.
    Groetjes Geertje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige doosjes heb je gemaakt. De Forever Friends blijven ook erg leuk.

    Je kaartje hieronder is ook erg mooi geworden.

    Groetjes Astrid.
    http://creaastrid.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  17. What a cute card! Thanks for joining us at Crafty Creations for our anything but a square card challenge! :-) Amy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Awwwh, super cute!! Thank you for joining us at Papertake Weekly and hope to see you again next week :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. This is a beautiful project and a great gift set, love everything about it. Thanks for joining in with our challenge over at Pennys and good luck. Julie DT

    BeantwoordenVerwijderen
  20. What a great project! Thanks so much for playing along with us this week at Penny's. Good Luck!!

    Courtney~

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een supermooie cadeaudoosjes en wat heerlijk dat je collega iemand kent die zoiets moois maakt.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.