Mijn Volgers

maandag 5 september 2011

Fijne verjaardag


Hallo lieve bloggers,
Bij het (opnieuw) inruimen van mijn hobbykast kwam ik dit afdrukje tegen.
Het is mijn allereerste afdrukje dat ik met mijn eerste copic-markers heb ingekleurd, maar nog niet op een kaart had verwerkt. Omdat ik dit plaatje zelf erg mooi vind en het niet over mijn hart kreeg om hem weg te doen, heb ik er dit weekend dit kaartje mee gemaakt.
Deze kaart is met de sketch van de  Nederlandse Kaarten Uitdaging  gemaakt. Dit is een nieuwe challenge-blog en je mag daar alleen nederlandse teksten voor op je projecten gebruiken.

Wat heb ik zoal gebruikt;
Spellbinderstansen Circle Large en Scalloped Circle Large
Donker rose Cardstock
Designpapier, o.a. uit een blokje van Me to You
Scrappersflos "Magenta"
Takjes van een Floral pons
Bloemetjes uit de voorraad
Tekst van de computer op een kader van Nicole

Bedankt voor het langskomen en tot de volgende post.
P.S. mijn candy staat rechtsboven op mijn blog, ik zou zo zeggen "doe gezellig mee".

Met deze kaart wil ik meedoen bij;
Girlscardworld; Alles mag
Hooked on craft; Spring has sprung
Truly Scrumptious; Rocked Up Pink





30 opmerkingen:

  1. Zoiets schattigs zou ik ook niet weg doen Sieta en het verdient zo'n plekje op je kaart!!!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Sieta, wat een mooi kaartje en heeeeel mooi ingekleurd.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sieta

    Ik vind je kaart ook erg mooi gelukt, bedankt voor het meedoen en succes met de wedstrijd.

    Groeten Judith
    kaartenuitdagingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk afdrukje zeg!!!
    Groetjes, Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart.
    De kleuren zijn heel mooi!

    Leuk dat je meedoet met de Nederlandse kaarten uitdagingen.

    Groetjes,
    Melissa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Helemaal super, mooie kleur heb je gebruikt voor je kaart. Groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi sieta
    echt een hele leuke kaart met een prachtige afdruk!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je dat schattige afdrukje mooi ingekleurd zeg, is een mooi kaartje geworden hoor!

    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schattig stempeltje en zo mooi ingekleurd.
    Je heb er een prachtige kaart mee gemaakt.
    Leuk dat je meedoet aan de challenge van de Nederlandse Kaarten Uitdagingen.
    Groet Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig je kaartje Sieta, en wat een leuke afbeelding.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een schatje, prachtig in die kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart Sieta. Wat een lieve digi.....en leuk zo, al die roze tinten...
    Leuk dat je meedoet met de Kaartenuitdagingen.
    Groetjes Elise DT

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schatje, mooie kleurtjes.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  14. prachtig afdrukje en mooi ingekleurd.
    fijn dat je met dit afdrukje zo'n mooie kaart hebt gemaakt.
    levert toch wat op om een kast op te ruimen. (:
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw superleuk Sieta en het afdrukje vind ik ook gaaf!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik kan me voorstellen dat je dit afdrukje niet kon weggooien. Het is ten eerste een heel leuke afbeelding en hij is ook heel mooi ingekleurd.
    Je kaart is trouwens heel leuk geworden zo met dat roze.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een schattige afdruk sieta, heel leuk stempeltje.
    je kaart is prachtig.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi, wat een mooie professionele kaart is het geworden zeg. Het kleuren is heel mooi gelukt, ziet er prima uit. Succes met de challenges.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Waarom ook weg doen Sieta! Hij is super ingekleurd en je kaart erbij makat met helemaal af.
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een lieverdje is dit zeg. Liefs, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een schattig kaartje en het ingekleurde plaatje ook. De kleurenkeuze vind ik hier ook erg mooi bijpassen. Heel erg mooi, Sieta.
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een lief kaartje en dat afdrukje wat een schatje.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een schatje en wat leuk dat flosdraad er zo bij.

    Liefs,

    Je dochter

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hallo Sieta,
    Ik vind je kaartje hardstikkee mooi gelukt. De kleuren zijn perfect.
    Bedankt voor het meedoen en veel succes met de wedstrijd.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  25. hele lieve kaart! Leuk dat je mee doet aan de challenge van Girlscardsworld!

    groetjes,
    Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Sieta,

    WAUW wat een onzettend gave Candy en dat rond sinterklaas ik neem een kansje.

    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een schattig kaartje, erg mooi!
    Bedankt voor je bijdrage aan Girlscardsworld.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Prachtige kaart en zo lief afbeelding en voor eerste keer inkleuren met de copics niet slecht. Bedankt voor je deelname aan Girlscardsworld.

    Groetjes, Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Thank you so much for joining in our fun at Hookedoncraft Spring has Sprung. Such a cute card!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Sieta this is a beautiful card!
    Thanks for joining us at Hooked On Craft Challenges.
    Kelly

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.