Mijn Volgers

vrijdag 30 september 2011

Hebben jullie er ook last van?

Hallo lieve bloggers,
Ik kan, in ieder geval vanaf gisteren, bij verschillende bloggers geen berichtjes meer plaatsen. Krijg dan de volgende foutmelding;

Uw meest recente verzoek kan helaas niet worden verwerkt.

De volgende fouten zijn gevonden:
Input error: Cookie value is null for FormRestoration


Soms springt hij ook gewoon weg als ik na " mijn profiel gekozen te hebben" en daarna op reactie plaatsen klik.
Dit gebeurd bij blogs waarvoor je opnieuw moet inloggen en je het vinkje weg moet halen van ingelogd blijven. Wie weet hoe dit komt? en heeft hier een oplossing voor.
Of is het blogger die weer iets veranderd heeft, pffff daar wordt je af en toe ook wel een klein beetje gestoord van.
Graag verneem ik jullie ervaringen.
Dus lieve bloggers die ik volg, als jullie niets meer van mij horen weten jullie hoe dat komt.

PS Misschien een oplossing om bij "Plaatsing van reactieformulier" voor de popupvenster te kiezen?
Bij deze blogs kan ik wel gewoon een reactie achter laten.

Deze tip kreeg ik van Marijke en Chantal;Hoi Sieta, ik had gisteren precies dezelfde fout, grrrrr maar heb het op kunnen lossen. Het is iets met cookies instelling op de computer. Ik heb het goed gekregen door in menu (rond sterretje bovenin) te klikken op internetopties, privacy, geavanceerd, cookies toegestaan, ok. Daarna kon ik weer overal reactie plaatsen. Succes! Groetjes, Marijke en Chantal
En het werkt! nogmaals super bedankt voor deze (gouden hihihi) tip .

9 opmerkingen:

  1. Ho iSieta,

    Wanneer je Google Chroome gaat gebruiken ben je van al deze ellende verlost.
    Deze problemen heb je vooral onder explorer en blogger.

    groetjes
    Lydia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sieta, ik had gisteren precies dezelfde fout, grrrrr maar heb het op kunnen lossen. Het is iets met cookies instelling op de computer. Ik heb het goed gekregen door in menu (rond sterretje bovenin) te klikken op internetopties, privacy, geavanceerd, cookies toegestaan, ok. Daarna kon ik weer overal reactie plaatsen. Succes!
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. probeer eens een keer in te loggen op je blog, dat wil nog wel eens helpen, er zit geen logica in, maar bij mij lukte het op die manier

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sieta,

    Ik heb nergens last van, en gebruik google chrome, bevalt me erg goed!

    Groetjes, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Sieta, heb het alleen maar als ik vergeet het vinkje uit te zetten van ingelogd blijven. Verder werkt het pop-up venster eigenlijk het fijnste (is mijn mening). Succes met de blogger ellende (ik zie thuis nog steeds geen volgers en kan ook niet volgen bij anderen; dus ik neem elke keer een lijstje mee naar kantoor en daar meld ik me bij iedereen aan, ook een oplossing ....) Lieve groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik hevb het ook wat een vervelend iets zeg

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb hetzelfde probleem! Probeer het op te lossen, maar waar staat het ronde sterretje in menu???
    IK vind je kaarten trouwens prachtig!!

    Groetjes, Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik gebruik ook Google chrome en heb dus ook nergens last van, gelukkig!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik wilde net ook bij iemand een reactie plaatsen maar dat ging dus ook niet.
    als ik op reactie plaatsen druk gaat de reactie gewoon weg.
    bij jou kan ik dan weer wel een reactie plaatsen
    groetjes ingrid

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.