Mijn Volgers

dinsdag 6 september 2011

Ho Ho Ho


Hallo lieve bloggers,
Ik ben even achter mijn computer gekropen om een beetje bij te komen van het gesop en behang scheuren.
Onze dochter Cynthia en haar man hebben vandaag de sleutel van hun nieuwe huis gekregen. Dus vanmiddag er naar toe om te kijken en daarna aan het soppen geslagen. Het is een heel mooi huis maar wat moet er veel opgeknapt worden pfff. We hebben eerst het aanrecht en de keukenkastjes een grondige poetsbeurt gegeven en daarna het toilet beneden. Wat was het allemaal vies bah, dat mensen zo kunnen leven. Toen zijn we naar de zolder gegaan en hier ook alles gesopt. Nu ga ik morgen de boel daar schilderen en als dat klaar is kunnen daar alvast de ingepakte dozen staan. Zo kan ze telkens als ze weer naar het nieuwe huis gaat, de auto volladen met dozen en worden ze zolang op zolder gezet tot ze uitgepakt kunnen worden.
Dus voorlopig zijn we wel zoet hihihi, er moet nog zoveel gebeuren.
Nu even over mijn kaart. Ik heb me voor een tijdje terug opgegeven bij Marianne Desings voor Designer voor een dag. En ik heb deze mooie stempel en creatables van haar gekregen en gebruikt om mijn kaart te maken.


Hieronder even al het materiaal wat ik voor de kaart heb gebruikt.

Stempel; Eline's Merry Little Cristmas EC 0137
Creatables; Marianne Designs LR 0189 en LR 0129
Cardstock; blauw en wit
Designpapier; BoBunny
Copicmarkers
Stickles; Waterfall en True Blue

Marianne bedankt voor je mooie stempel en creatables, ik heb ze met veel plezier gebruikt om deze kerstkaart te maken.

Met deze kaart wil ik meedoen bij:
Crafty Ribbons; Festive Cheer in September
Papertake weekly; Anything Goes
Samuel Taylors Crafts; September blog Callenge
Bedankt voor het langskomen en tot de volgende post.






25 opmerkingen:

  1. Heerlijk dat je Cynthia kunt helpen Sieta, wat zal ze genieten straks in haar nieuwe en brandschone huis MET knutselkamer!!!! Ook een beetje dicht bij jou heb ik begrepen dus lekker samen scrappen en leuke dingen maken......ik ben jaloers!
    Je hebt de Award meer dan verdiend want je blauwe kaartje is enig! Doe je Cynthia de groetjes van me?

    Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kaartje weer Sieta.
    Veel succes met soppen en schilderen.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk kaartje weer Sieta!
    Veel suc6 met soppen en schilderen hoor en ja sommige mensen die laten ook gewoon alles zo achter.

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart Sieta!

    Ook ik wqen sje net als mijn voorgangers veel succes met alle sop en verf toestanden!

    Groetjes van Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. je hebt een heel leuk kaartje gemaakt met de spulletjes die je gekregen hebt.
    zo dus nu ben jij aan de beurt om te soppen verven en te behangen, ik heb er net twee weken van dat alles op zitten.
    maar wel lekker dat je je dochter daar mee kan helpen.
    groetjes ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. A lovely card - thank you for joining in my CHNC challenge 36 - hope to see you again soon. x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Sieta, dat zal wel lekker relaxen zijn na al dat harde werken, maar dan heb je straks ook eer van je werk. Je kaartje is weer ontzettend mooi geworden. Succes verder met het poetsen, schilderen en aanverwante zaken en de groetjes aan Cynthia.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. what a fab card, love the misstletoe detail, thanks for joining in with our first challenge this week at CRAFTY RIBBONS...x Carol

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What a sweet little image, love your card. Thanks for joining us at Crafty Ribbons.
    Pinky

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Sieta, als je naar zo'n "vies"huis gaat zoals Cynthia heb je wel eer van je klus en sopwerk. Dan zie je lekker meteen resultaat. (elk nadeel heb ze voordeel..)
    Je heb leuke spullen gekregen van Marianne Design. De kaart die je ermee gemaakt hebt is top, lekker vrolijk die blauwe kleur.
    Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk he dat Marianne spulletjes weggeeft. Je hebt er een heel leuk kaartje mee gemaakt. Succes verder met het helpen en soppen in het huis van Chyntia.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi Kerstkaartje Sieta. Mooie creatables heb je gekregen. En de stempel is ook zo lief.
    Je papier met HO HO is helemaal geweldig.
    Veel succes met het soppen, verven etc.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kerstkaart, Sieta.
    Succes met soppen en de rest.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hele leuke stempel en een prachtig kaartje sieta.

    succes met soppen en schilderen.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  15. prachtig is dit schattige kaartje, en heel veel succes met alle klus werkzaamheden

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je hebt er een heel mooie kaart van gemaakt!
    Leuk, zo'n verwennerij met gratis Marianne producten :)
    Groeten Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hoi Sieta
    gewelgige spulletjes heb je gekregen en daarmee een mooie kaart gemaakt.schitterend!!
    vooral die kleur. super mooi bij elkaar gezocht.
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel erg mooi Sieta! Leuke creatable heb je gekregen zeg...en de stempel natuurlijk ook:-)
    groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een leuke spullen heb je gekregen en je hebt er een super mooie kerstkaart mee gemaakt!
    Succes met al het poetsen en verven.
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Succes met het soppen en dit is een erg leuke kaart geworden.
    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt. Leuk dat je ook meedoet met de challenge van crafty ribbons.
    groetjes Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Sieta, wat een leuke kaart en wat zijn die creatables toch leuk hè?! Ik heb er ook al een aantal en nog een aantal op mijn verlanglijstje staan. Frisse kaart zo met die blauwe kleuren. Fijn weekend, groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  23. beautiful card love the cute image thanks for joining us at PTW hugs Jill xx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. What a sweet card i love the cute image. Thanks for joining us at Crafty Ribbons for our 1st challenge and good luck. luv gina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Great card. I love the papers you used. Thanks for playing with us at our first challenge at Crafty ribbons. Hugs!

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.