Mijn Volgers

donderdag 1 september 2011

Kerst in September


Hallo lieve bloggers,
Zo we zijn weer thuis en inmiddels zijn alle hobby spulletjes weer netje opgeborgen in de kast. Pffff wat een werk was dat, eruit halen was een makkie maar om alles weer netjes op te bergen heeft me wel even wat tijd gekost. Je krijgt het er nooit weer zo in als je het had, dus dat was plank leeg halen en weer opnieuw proberen tot dat ik tevreden was.
Nu even over de kaart, het is mijn september kerstkaart geworden. Elke maand een kerstkaart maken is mij tot op heden goed gelukt, maar er zullen de komende tijd wel wat meer gemaakt moeten worden om alles optijd klaar te krijgen. Het is een eenvoudige kaart geworden met twee nieuwe creatables erop van Marianne Designs, gekocht op de beurs in Zwolle. Ik heb de kerstballen uit de kaart zelf gestanst en ze daarna weer terug te plakken nadat ik er designpapier achter had geplakt. Ik kwam dit eens tegen op een blog en wilde het zelf ook eens uitproberen. Ook achter het blad van de kerststerbloem heb ik designpapier geplakt. Verder een swirl erop verwerkt en wat geponste sterretjes. Op de witte sterretjes en het hart van de bloem heb ik Frosted Lace stickles gedaan.
Hier even een close-up van de bloem.
De tekst is van Nicole en heb ik ook in Zwolle op de beurs gekocht. De kaart is helemaal in het wit gemaakt (op het designpapier na dus). Het is wel niet helemaal de kaart geworden wat ik in mijn hoofd had, maar het kan ermee door hihihi.

Met deze kaart doe ik mee bij;
Crafts4eternity Challenge; Christmas Projects
Crafty Linten Challenge; Festive Cheer in September

Bedankt voor al jullie lieve reacties, het is altijd weer leuk om ze te lezen en tot de volgende post.





30 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee om ze weer terug te doen en daar designpapier achter te plakken,ga ik ook eens proberen.Het is trouwens een mooie kaart geworden.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Sieta,

    Vind je kerstkaart heel mooi geworden!
    Ga zo door.

    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart en wat een leuk idee. dat dessinpapier achter die witte bloemen en klokken...
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is a stunning card - thanks for joining in my CHNC challenge 35 - hope to see you again soon. x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele leuke kaart, een leuk idee om ook een kerstkaart te gaan maken.

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik vind het een schitterende kerstkaart sieta en heel leuk gedaan met die creatables.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kerstkaart. Wat een leuke stijl. En zo'n leuk idee ook om de uitgestanste vormen weer terug te plaatsen met Design papier erachter.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt me weer een mooi idee aan de hand gedaan Sieta.
    Prachtig.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat prachtig is dat Sieta !
    Ik vind het echt een erg leuk idee !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ondanks de eenvoud, een hele mooie stijlvolle kerstkaart geworden. Een leuk idee om de stansen en designpapier op deze manier te gebruiken.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kerstkaart, heel mooi gemaakt met het designpapier achter de creatables.
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. OOOOh wow gorgeous card,thanks for playing along with our first challenge at CRAFTY RIBBONS x carol

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jammer dat aan leuke en fijne dingen een eind komt, maar je kaart is prachtig! Stijlvol!

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind hem helemaal super Sieta en wat een leuk idee om het zo te doen, bedankt voor de tip ;-)

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Niet helemaal wat je wilde?? Hij is prachtig!!!!!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hoi sieta
    een geweldig mooie en stijlvolle kaart zo in het wit gemaakt!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  17. This is just beautiful! Thanks for joining us at C4E and Crafty Ribbons this week.
    Pinky

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Sieta,
    Hele mooie kaart en wat een geweldig idee zeg. Superssss.
    Groetjes, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Kan er wel mee door??? De kaart is prachtig, heel stijlvol en wat een leuk effect om de kaart helemaal wit te maken en dan een designpapiertje erachter!
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een chique kerstkaart is dit geworden. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  21. In een woord GEWELDIG. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hij is prachtig geworden hoor. Heel chic.
    Leuk dat je ook meedoet met crafty ribbons challenge.
    groetjes Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een hele mooie en chique kerstkaart! Het mooie stansen!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leuk idee om het zo te verwerken. Geeft een erg chique resultaat.
    Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtige kaart zeg en dan uit stanzen en weer terug plaatsen met een disignpapiertje er achter geweldig,bedankt voor het meedoen aan onze challenge bij SCCB.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  26. This is stunning! ;) thanks for joining in over at Crafty Ribbons!! ;) Hugs x

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik vind het een erg mooie en feestelijke kaart. Heel leuk idee zo. Meteen onthouden! Bedankt voor de extra inspiratie.
    groetjes Ula

    P.S. En wat een mooie LO heb je gemaakt, Sieta. Wil je het met mij delen?

    BeantwoordenVerwijderen
  28. GORGEOUS card! Thank you for joining the Crafty Ribbons Challenge on it's VERY FIRST challenge!!

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.