Mijn Volgers

dinsdag 20 september 2011

Relaxed


Hallo lieve allemaal,
Ondanks alle drukte van klussen, werk en tussen de vervelende hoestbuien door,  heb ik toch nog wat tijd gevonden om een kaartje te maken. Het afdrukje had ik al een tijdje ingekleurd liggen, maar nog niet een idee gehad om hem op een kaart te verwerken. Ik heb hem ingekleurd met copic's en daarna uitgeknipt. Het papier is van Maja Design en is gemat op bruin cardstock. Alle randjes zijn met Walnut stain bewerkt en met de hand doorgestikt. De strook waarop het afdrukje zit heb ik gemaakt met een MS pons, die ik zolang in bruikleen heb van Cynthia. Op deze rand nog een strookje design papier en alles weer met Walnut stain aangezet.Verder nog een kanten strik, bloemen, gaaskompres en twee kleine vlindertjes, met op de lijfjes kleine plaksteentjes. Deze vlindertjes komen van een randpons van MS en heb ik van de rand los geknipt.
Nu ga ik eens nadenken wat mijn volgende creatie gaat worden die ik, in de kostbare vrije tijd die mij de komende tijd rest, ga maken.

Met trots kan ik vertellen dat ik bij Hookedoncraft Challenge in de top 3 ben gekomen met mijn kaart Fijne verjaardag.

Met deze kaart wil ik meedoen bij;
Simply Magnoliea; Shabby Chic
Stamp With Fun; Anything Goes
Digital Tuesday; People Image
Sweet Stampin; Flowers
Stamp & Fun; Use Shapes and/or die cuts
Simon Says Stamp; Dies to Die For
Scrap & More; Magnolia

Bedankt voor jullie bezoekjes en de lieve reacties, tot de volgende post.




33 opmerkingen:

  1. Hij is prachtig Sieta.
    Dat heb je knap gedaan tussen het klussen door.
    gr.Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart heb je weer gemaakt Sieta, ik hou wel van blauw ;-)

    groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een gave kaart zeg!!
    Het papier is echt mooi!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, erg mmoi gemaakt hoor! Mooie kleuren heb je gebruikt!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Sieta, wat leuk dat je terwijl je het zo druk hebt een relaxed kaartje maakt. Erg mooi uitgevoerd trouwens.
    Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat weer een prachtige kaart mam! En blij dat je toch nog de tijd hebben kunnen vinden om wat van mijn spulletjes te gebruiken. Een troost je mag ze nog zeker een maand in bruikleen hebben dus kan je eventueel nog spulletjes naar hartelust gebruiken :-)

    Liefs,

    Je dochter

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is die leuk geworden. En het blijft een schitterende kleurencombinatie blauw met bruin.
    Knap hoor. zo tussen de bedrijven door. Pas je wel een beetje goed op jezelf.
    Gefeliciteerd met je top 3 plekkie. Leuk hoor. En last but not least: Je hebt weer een schitterende herfstlayout.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldig mooi kaartje weer. Succes met het klussen verder en proficiat met je top 3. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi sieta
    wat een geweldig leuke en mooie kaart wat de afdruk en kleuren passen erg mooi bijelkaar
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super mooi kaartje, geweldige kleuren.
    Groetjes, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beautiful card!
    Many thanks for joining us at Cute Card Thursday this week!
    Have a great day, happy crafting, Debxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow a gorgeous card hun! Thanks for playing along with our Anything Goes Challenge at Creative Inspirations Wednesday's Challenge Blog this week! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke kaart weer Sieta! Bauw is en blijft mooi vind ik. En natuurijk gefeliciteerd met je top 3 plek.
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dit is een heel mooi kaartje,vind de kleurencombi ook erg geslaagd!

    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je kaart ziet er geweldig uit, heel mooi gemaakt met geweldig papier.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Knap hoor dat je tussen het klussen en je hoestbuien:) nog zo'n prachtig kaartje hebt gemaakt.
    Leuk zoals Tilda op de mooie rand rust! Gefeliciteerd met je top 3 plekkie.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een geweldig leuke kaart Sieta, leuk dat je meedoet met Simply Magnolia.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gefeliciteerd met je top 3 plaats!
    Deze kaart is ook weer een super mooie! Mooie kleuren combi en leuke details!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  19. I love a blue & brown combo & this is so pretty! Beautifully embellished too, thanks so much for playing along with Sweet Stampin x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een super mooie kaart is dit geworden.

    Groetjes Geertje,

    BeantwoordenVerwijderen
  21. too cute! Love the soft colors! Thanks for playing the DTC this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Sieta,
    bedankt dat je meedoet met mijn candy !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  23. This card is just prescious! And all these super cute details are absolutely perfect.

    Thanks for joining us at Stamp with Fun this week!

    Hugs,
    Heike

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hi Sieta
    Wat een leuke kaart zeg.
    Leuk dat je meedoet aan de Simply Magnolia challenge
    Yvonne x

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Aww how cute love the colous and pretty little flowers. Thank you for joining us at Sweet Stampin' this week. Good luck xx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een prachtige kaart Sieta en dat zo tussen het klussen door.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hij is prachtig Sieta.
    Dat heb je knap gedaan tussen het klussen door.
    groetjes Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Super sweet card, love the design... thanks for joining us at Simon Says Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  29. what a gorgeous card love the colors thanks for joining us at SFC.....

    Hugs
    Bella

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Sieta,
    Wat een geweldige kaart.
    Het stempeltje vind ik zooo leuk.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik wil je ook nog even feliciteren met je gewonnen kado bon bij scrap and more!!!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.