Mijn Volgers

vrijdag 30 september 2011

Uitleg over reacties plaatsen

Hoi hoi, ik verneem wel dat ik niet de enige ben met het reactie probleem.
Hieronder zal ik even via printscreens uitleggen hoe je dit probleem kunt oplossen.
En wat het mooie van het oplossen van dit probleem is: Je hoeft je nu niet meer, als je een reactie wil plaatsen op sommige blogs, opnieuw in te loggen en het vinkje te verwijderen van ingelogd blijven. Je kunt nu weer normaal overal een reactie achter laten.




Hopelijk is het zo duidelijk.






27 opmerkingen:

  1. Dank je wel Sieta en Marijke en Chantal.
    Door jullie kwam ik erachter dat inderdaad op een aantal blogs mijn reacties niet geplaatst werden en gewoon verdwenen. Als jij dit berichtje niet had geplaatst, had ik er waarschijnlijk niet eens achter gekomen.
    Nu heb ik het aangepast en kan ik overal weer gewoon reageren.
    Thanks, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heb het even veranderd bij mij en het lijkt erop dat ik weer overal kan reageren, supergoed zeg, bedankt joh!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. bedankt voor de uitleg, hopelijk heeft het hier ook succes ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel hartelijk dank voor de uitleg.
    Ga het meteen uitproberen en laat je weten als het is gelukt.
    Groetjes, Trudie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. waw, bedankt. het lukt me terug om overal normaal te reageren. Mercie

    Hoe ben je aan dit idee gekomen ?

    Mvg Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dankjewel voor de uitleg ik ge kijken of het nu opgelost is.

    Groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Via via kwam ik op je blog! Super bedankt voor je uitleg! Het werkt weer!
    Groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bedankt voor je uitleg! Is helemaal ok. nu ;-))
    Mag ik deze link naar jouw blogpost op mijn blog zetten a.u.b.?
    Fijne dag!
    xxx
    C.arine.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg bedankt voor de tip. Ga het bij deze uitproberen, want ik werd er de laatste tijd tureluurs van.
    Heb je net een leuke reactie gemaakt en...foetsie
    Nogmaals bedankt voor de tip.
    Lieve groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi,

    Bedankt voor jullie tip.
    Ik zal het bij deze gelijk uitproberen, want ik wordt er tureluurs van

    Lieve groet, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dankjewel voor de duidelijke uitleg. Het werkt weer.
    Groetjes en een fijne week.
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Sieta, dankjewel voor deze duidelijke uitleg om terug reacties te kunnen plaatsen! Ik heb een linkje op mijn blog gemaakt naar hier zodat meer mensen dit probleem kunnen oplossen.
    En ik ben hier op je mooie blog ook maar meteen volger geworden want ik zie hier heel veel mooie dingen voorbij komen :)
    Lieve groetjes van Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Bedankt!

    Bij mij staat er wel geen bloemetje, maar ik heb op beveiliging geklikt!! Dan kom je er ook!

    Groetjes Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Als het allemaal goed gaat heb je mij en veel andere bloggers heel goed geholpen , dank je wel !
    love ♥RINI♥

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Sieta!
    Super bedankt voor je tip, maar ik zie zelfs dat bewuste sterretje niet op mijn scherm staan, dus ik kom er niet uit!
    Groetjes, Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Bedankt Sieta,het lukt nu wel
    groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ohw hartstikke bedankt nu kan ik ook weer reacties plaatsen iemand wees me op jou blog!
    he fijn!!
    groetjes Elske

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hartelijk dank, het lukt mij eindelijk weer om reacties te plaatsen ! Ben ineens volger geworden, had je blog nog niet gezien, het lijkt mij ook wel de moeite waard hoor. Ik ben zo blij dat er mensen zijn zoals jullie die aan iedereen denkt, die hun kennis delen en ik vind het dan ook heel leuk om jullie te kunen bedanken. Super ...

    Lieve groetjes
    Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi,

    Wat ben ik blij met je uitleg. Uren heb ik op mijn computer zitten puzzelen om dit probleem op te lossen. En nu ...in nog geen minuutje is het probleem opgelost.
    Thanks! Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  20. ik ga het gelijk even proberen hopenlijk lukt het !

    groetjes Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dank je wel voor de link.
    Nu is mijn probleem opgelost.
    groetjes
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Jij bent mijn held!! ik ben echt een No-No met computers, en hopelijk gaat het me nu ok weer lukken! bedankt voor het delen!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. heel heel erg bedankt voor de uitleg over coockies

    wat een leuk blog is dit!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Als dit doorkomt dan is het me gelukt via jullie tips...
    Liefs
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Tausend Dank, jetzt funktioniert bei mir auch wieder alles.
    Liebe Grüße Jule

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hey hey Creamutsjes..
    Onwijs bedankt voor de super uitleg..Ik kreeg de tip van Viana en kwam dus bij jullie terecht.
    En...Hij doet het!!

    Lieve groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  27. hoi Sieta, ik heb soms ook een probleem met het plaatsen van een reaktie, het gekke is, bij de een wel en de ander niet, niettemin, toch even je raad opgevolgd en alles gedaan wat je had aangegeven, bij mij stond het al zo ingesteld, dus dat kan het probleem niet zijn, mogelijk bij die bloggers waar de instelling nog niet zo staat? Ik zal ze in ieder geval doorverwijzen, heel erg bedankt, groetjes, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.