Mijn Volgers

zondag 25 september 2011

Winter Wishes


Hallo lieve bloggers,
Ik ben maar weer eens aan een kerstkaart begonnen. Bij Forever Friends Challenge hebben ze deze week een sketch en ik heb hem gebruikt om er deze kaart mee te maken.


Ik ben een heel klein beetje afgeweken van de sketch, n.l. de horizontale lijn heb ik over de vertikale lijn gedaan omdat dit een dubbelelaag is en ik hem gestikt heb. Daardoor is deze laag wat dikker geworden en kwam het geheel niet zo mooi uit als ik het onder de andere had geplakt. En natuurlijk een stempelafdrukje van Foorever Friends erop. Ik heb kleine plakpareltjes op het afdrukje geplakt en zo lijken het net sneeuwvlokjes. Ik zag dit bij Marianne en vond dit wel leuk om ook eens te doen. Zij gebruikt daar een perlenpen voor, maar ik had nog wat van die mini pareltjes en die kunnen net zo goed daarvoor gebruikt worden.


Ook de binnenkant heb ik bewerkt met scrappapier en links 3 kerstbomen geplakt en hele kleine sterretjes. Op de sterretjes en langs de randen van de kerstbomen heb ik stickles gedaan.
Rechts met een spellbinderstans een label gemaakt en er een tekst op gestempeld.


Wat heb ik zoal gebruikt;
Afdrukje -  Forever Friends
Cardstock -  rood en bruin
Papier - CacicGrey "Jovial"
Borduurgaren voor het doorstikken - rood en bruin
Spellbinderstans - Grand Large Label en Label Ten
Doily
Pareltjes
Sneeuwpen
Tekststempel
Distress-ink -  Vintage Photo
Stickles - Frosted Lace
MD creatable - LR0136 Denneboom
Copicmarkers - E 41-42-43 / R32-35-37-39
Tekststempel - Nicole

Ik als DT Member van Forever Friends Challege Blog zou het enorm leuk vinden als je mee gaat doen aan deze 3e challenge.  Laat ons maar zien wat jullie met deze sketch allemaal kunnen maken. Je hebt 2 weken de tijd om iets te maken, maar denkt erom er moet een stempel (geen plaatje) van Forever Friends op verwerkt worden.

Met deze kaart doe ik mee bij;
Paper Sundaes Callenge; Anything Goes
The Paper Shelter; Anything Goes
Samuel Taylors Crafts; September blog Callenge

Bedankt weer voor jullie bezoekjes en lieve reacties, tot de volgende post.







28 opmerkingen:

  1. Hallo Sieta, wat een geweldige kerstkaart, prachtige schets ook. Is toch weer eens wat anders, een ronde kaart. Groetjes ,Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sieta,
    wat een leuke kaart, daar ga ik zeker tijd voor maken om aan mee te doen, ik heb op de beurs in Mechelen een erg leuke stempel van Forever Friends gekocht, dus dan kan ik die meteen gebruiken he !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw Sieta, dat is een hele mooie winterse kaart. Mooie warme kleuren en een lief beertje. Leuk gedaan met een laagje sneeuw onder zijn voetjes en de sketch vind ik ook weer leuk.
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is het een prachtig werkstuk Sieta,
    Je bloglayout ziet er trouwens ook weer schitterend uit.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hallo sieta, wat een prachtig kerstkaartje.
    heel mooi afdrukje en papier gebruikt.
    prachtig ingekleurd en de binnen kant ziet er ook al zo mooi uit.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind hem super geworden hoor Sieta enne volgens mij heb ik dat ook gedaan, de afwijking hihihihi!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart!
    Ik heb geen stempels van FF dus kan ook niet meedoen aan de challenges..
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi sieta
    een meer dan prachtige kaart en precies zoals d sketch is,of je moet heeeel goed kijken:-))
    erg warme kleuren
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige creaties heb je gemaakt Sieta! WOW!!!!
    Ik herken het wel hoor, heb drukke weken hier en zit dan 's avonds uitgeteld op de bank (haha).
    En als ik dan weer aan de tafel zit, denk ik: dat had ik toch veel eerder moeten doen. soms....
    Groetjes en veel plezier!
    Groetjes Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig kerstkaartje, leuk model. Ik ga ook eens proberen om mee te doen!
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is een prachtig kaartje geworden zeg! De pareltjes lijken idd net sneeuw. Leuk idee!
    Groetjes Geertje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Sieta, wat een geweldig mooi kaartje heb je weer gemaakt. Leuke sketch; ik probeer tijd ervoor vrij te maken. Je lay out is ook weer geweldig mooi. Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. mooi kaartje. en ik denk niet dat het erg is dat je die twee banen omgewisseld hebt, de sketch is nog hhel goed te herkennen.
    ik vind dat je het mooi gedaan hebt
    groetjes ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh wat is dit een leuke sketch. En ik vind dat je hem goed vertaald hebt. Heel mooi papier en wat een lief plaatje.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Such a lovely card, really pretty shape and fab image.
    Thanks for joining us at Paper Sundaes
    Hugs Kat
    PSDT

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kerstkaart! Erg mooi gekleurd!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een prachtige kerst kaart, leuke sketch en een schattige beertje!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  18. great card love the shape and sweet image thanks so much for joining us at little darlings this week
    hugs sara x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Such lovely card. The shap is wonderful and the cute image and colours, just perfect! Thanks for playing with us over at TPS challenges this week.
    Love n hugs
    Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Sieta,
    Je kerstkaartje is superssss. Zelfs de binnenkant ziet er geweldig uit.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wowzers what a great card! Thanks for joining us at The Paper Shelter, and good luck with the Challenge.
    Hugs
    Tracey

    BeantwoordenVerwijderen
  22. weer zo mooi!! supervorm...
    ik zal ook eens proberen om aan deze challenge mee te doen....maar...tijd is schaars op dit moment. helaas heeft de dag niet meer uren, hihi.
    maar ik vind de challenge erg leuk.
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  23. what a lovely shaped card and sweet image too. thanks for entering into sweet stampin this week. debbiexx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. This is just adorable! :) Love the image, colouring, shape and everything about it! :)

    Thanks so much for joining us at Sweet Stampin this week,

    hugs

    xxalisonxx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een mooi kaartje,.
    Leuk dat je ook meedoet met crafty ribbons
    liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gorgeous card! Thanks for playing with us at Crafty ribbons. Hugs!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Love this shape for your beautiful card. Thanks for joining our challenge this fortnight. xx

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.