Mijn Volgers

woensdag 28 september 2011

Wishing you a Great day


Hallo lieve bloggers,
Welkom aan mijn nieuwe volgers, leuk dat jullie mijn blog hebben gevonden.
Deze keer een eenvoudige kaart gemaakt met mijn nieuwe Scrapline nr. 17 van Crealies.
Deze heb ik gewonnen bij Crealies en het is een erg mooie mal, vooral te gebruiken om scraplayouts mee te maken. Voor een kaart is hij wel wat groot, maar ik heb de kleinste maat genomen om deze kaart te maken.

Dit zijn de materialen wat ik gebruikt heb;
Cardstock; paars
Designpapier; Maja
Spellbinders; Blossom Two en Fancy Tags
Crealies Scrapline; no. 17
Crealies; Creative Flowers 12
Marianne design; label LR0154
Vlindertje; borderstans Marta Stewart "monarch butterfly"
Distress; dusty concord
Tekststempel; Nicole
Lintje
Plaksteentjes

Met deze kaart wil ik meedoen bij;
Penny's Paper-Crafty; Anything Goes
Anything Goes Callenge; Anything Goes
Stamps & Fun; Anything Goes

Laat mij maar horen wat jullie van deze kaart vinden, het is altijd weer leuk om jullie reacties te lezen.
Ik wens jullie nog een fijne dag, geniet van het mooie weer, probeer ik ook te doen (tussen het klussen, werk en huishouden) hihihi.




22 opmerkingen:

  1. Hoi Sieta,
    wat een leuk en origineel kaartje !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het weer een beauty geworden. Leuke vorm.Heel mooi gedaan met die Fancy tag en bloem erop.
    Stijlvol geheel.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie weer. Succes met de klusserij en de rest en probeer ook te genieten van dit mooie nazomerweer. Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi sieta,

    Wat een prachtige creatie! Leuk zo met alleen die vormen dessin-papier. Zo zie je weer es andere dingen om te maken, leuk!

    Groetjes Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  5. zoooo...dit is een bijzondere kaart.
    schitterend!!
    mooie eenheid.
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Mam,

    Wat een prachtige kaart en wat een super mooie vorm!Je had nog een distress kleurtje kunnen vinden :-)

    Liefs,

    Je dochter

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi sieta
    een erg mooie kaart met deze kleurencombinatie,heel apart!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. het is een hele mooi kaart geworden, aparte vorm.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Vind het een beeldschoon kaartje Sieta!

    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart weer Sieta, mooie kleur en leuke vorm!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele mooie kaart Sieta en de vorm heel leuk zo, bedankt voor het meedoen aan onze challenge bij SCCB.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt, mooie vorm en heel mooi van kleur.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. prachtig is dit originele en stijlvolle kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. what a beautiful card! Thanks for joining us at Crafty Creations for our CAS challenge. :-) Amy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het is een prachtige kaart en de mal is echt mooi.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Love the fabulous shape of this card and the colour is so pretty! Thanks for playing along with us this week over at Paper Sundaes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow your card is fabulous!
    Love your gorgeous colors and such pretty papers and detail!
    So happy that you have joined us at SFC ………..
    Hugs
    Bella

    BeantwoordenVerwijderen
  18. This is so pretty! I love the shape! Thanks for joining us at Penny's!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Love the wonderful shapes and the colors. Such gorgeous detail too. Thank you for sharing this beautiful card.
    http://ohmyscraps2u.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige kaart. Mooi van vorm ook.

    Groetjes AStrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. What a fabulous creation! Thanks so much for joining our 'Anything Goes' challenge at Penny's Paper-Crafty Challenge. Hope to see you again next challenge!

    Darlene
    PPCC DT

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.