Mijn Volgers

zaterdag 22 oktober 2011

De oplossing voor grotere foto's


Hallo lieve bloggers,
Ik kreeg een telefoontje en een berichtje van Cynthia met de oplossing voor het berichtje over foto's groter bekijken.
Via deze printscreentjes kan je zien wat je moet doen om toch de foto's groter te kunnen bekijken.

Het is wel via een omweg, maar dat is niet anders.
Google/Blogger blijft maar rommelen en wie is daar de dupe van?, wij bloggers.
Vooral de mensen die al lang blij zijn dat ze wat met de computer uit de voeten kunnen en er verder geen kaas van hebben gegeten.
Dus bloggers zit je met een probleem, plaats dat dan op je blog, er is altijd wel iemand die er een oplossing voor heeft of erna op zoek gaat.
Ik hoop dat het zo duidelijk is en als je er niet uitkomt laat het me maar weten.




2 opmerkingen:

  1. dank je wel sieta, dat is fijn om teweten.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik begreep het aanvankelijk niet (geen wonder want ben een PC-OEN!) maar heb nog even op de post hieronder gelezen en het verhaaltje van Cynthia gelezen...meid je bent een kanjer, super bedankt!!
    Succes met je huisje...wat zal jij straks glunderen als je er zit met de feestdagen!!!!

    Irene

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.