Mijn Volgers

zondag 9 oktober 2011

Ere wie ere toekomt


Hallo lieve bloggers,
Nu weer  iedereen  reacties kan plaatsen bij mede bloggers, wil ik even iets rechtzetten.
Omdat ik hier op mijn blog, via plaatjes heb laten zien wat je moest doen, denken vele van jullie dat ik de oplossing voor dit probleem had gevonden.
Maar niets is minder waar, ik had alleen een oproep geplaatst op mijn blog voor hulp en daarop kreeg ik het verlossende antwoord van Marijke en Chantel (Freubels van de Molletjes).
Dus eigenlijk moeten jullie deze dames dankbaar zijn in plaats van mij.
Marijke en Chantal, na 513 paginavieuws naar dit bericht en 22 reacties, namens alle bloggers die het zelfde probleem hadden  HARTELIJKE dank voor jullie hulp.



3 opmerkingen:

  1. Oeps, dan ga ik die dames ook vlug even bedanken :))
    Fijne zondag verder van Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach zo helpen we elkaar toch, wel lief dat je het even vermeld. Wij de oplossing en jij hebt het heel mooi met plaatjes op je blog gezet.Volgens mij hebben veel bloggers er last van. Zal ook even bij het volgende berichtje wat ik plaats de oplossing vermelden en een link naar jou "plaatjes" berichtje.
    Liefs, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Marijke en Chantal en Sieta hartelijk bedankt, zag weer ergens anders dat jullie de oplossing hadden en heb het probleem gelijk verholpen.
    GRoetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.