Mijn Volgers

maandag 17 oktober 2011

Gift bag


Hallo lieve bloggers.
Welkom aan mijn nieuwe volgers, fijn dat jullie mijn blog willen gaan volgen.
Deze keer geen kaart maar een gift bag. Met mijn kaart Relaxed heb ik de challenge bij Scrap & More gewonnen en mocht ik voor € 15,00 shoppen in de webshop. Daar heb ik onderanderen Craft Gift Bags uitgezocht en daar is deze creatie mee gemaakt.
Ik heb blauw en rose cardstock gebruike en daarop Maja designpapier gestikt met mijn naaimachine Het Forever Friends afdrukje heb ik op de computer vergroot omdat het orgineel een ietsie pietsie te klein was. Hij is ingekleurd met copicmarkers en de rand met een stempel en distressinkt bestempeld. Achter het afdrukje twee doilies en een stukje jute geplakt. Verder nog strik, waterdrupjes,  metalen hoekjes en bloemetjes gebruikt om de bag te versieren.

Met deze crea wil ik meedoen bij;
Hooked on Craft Challenge; Anything but a card
Thepapershelter Challenge; We love Animals

Bedankt voor het langskomen en de lieve reacties op mijn werkjes, ik lees ze met veel plezier.



26 opmerkingen:

  1. Hallo Sieta, wat een schatje isdit, erg mooi gedaan.
    Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh Sieta wat een beauty! Leuk hè, zo'n giftbag. Ik vind ze in het wit ook wel heel leuk. Ik heb ze alleen in het bruin.
    Mooie layout en je afdrukje is heel fraai erbij.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superleuke giftbag heb je gemaakt Sieta, mooie kleurtjes!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig versierd, mooie kleuren!!
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg leuk gedaan Sieta en weer eens iets heel anders dan een kaart. Ben je nog druk bij Cynthia? Het wordt wel heel grondig aangepkat dus dat wordt beslist een paleisje!

    Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi tasje heb je gemaakt Sieta.
    Leuk die Forever Friends beer uitvergroot.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sieta, het is weer een pracht creatie!
    Succes met de challenges...
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nog gefeliciteerd met het winnen van de challenge en je hebt een leuke prijs uitgezocht om te pimpen. Super mooi gemaakt!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je giftbag ziet er schitterend uit, heel mooi gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd en veel plezier met je prijs. De giftbag ziet er leuk uit. Omdat ik even niet op mijn en de andere blog ben geweest heb ik gelijk even bij je rondgekeken. Je hebt erg mooie kaarten gemaakt.
    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi sieta
    wat een pracht van een bag en nog gefeliciteerd met je gewonnen prijs
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig tasje, proficiat met je gewonnen prijs !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke giftbag, echt een schatje!!
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooi tasje dat wil ik ook wel eens proberen.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een ontzettend leuk tasje Sieta, prachtige kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd met je prijs.
    Wat een schattig tasje heb je gemaakt! Vind de kleurtjes echt super. Bedankt voor je deelname aan stamptacular sunday en ik wens je veel succes met de challenge. We hopen je snel weer te zien bij onze challenges.

    Liefs,
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ik vind dat het een super leuke giftbag is geworden sieta.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  18. This is gorgeous. Love the sweet image. Thanks for joining us at Hooked on Craft,hope to see you next time...
    Mandy x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Fabulous card love your image and your gorgeous papers. Thanks for joining us at TPS, good luck with the challenge. hugs Shirleyxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Adorable image! Pretty embellies! Thanks for joining our challenge at Stamptacular Sunday! Hugs, Marcy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat een schattig tasje heb je gemaakt. Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dit ziet er super leuk uit, mooi gedaan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel leuke giftbag!!! Zo een wil ik ook wel krijgen met zo'n schattig beertje.

    Ik vind de kleuren ook heel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. This is just darling.. Thanks for joining us at TPS.. Hugs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een prachtig tasje, Sieta. De kleuren zijn geweldig en de geponste details ook. Nog gefeliciteerd met je gewonnen prijs!
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Oooohhhh mam wat is ie prachtig! Ook bij mij staat hij nog op het lijstje maar ja dat gaat ook nog wel even hi hi.

    Liefs,

    Je dochter

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.